Tänään on odotettavissa uhka avaruudesta.
Asteroidi 2004 BL86 käy lähimmillään 1,2 miljoonan kilometrin päässä Maasta.
Uhkaava tilanne syntyy siitä, että avaruuteen Sy-rizalla ammutut Kreikan Velat kiitävät samalla radalla.
Mahdollista törmäystä voi seurata voimakkaalla kaukoputkella, joka on varustettu
sinivalko-suodattimella varjelemaan mahdollisia älynystyröitä.
Kohteet näyttävät pyrstötähdiltä, mutta oikeasti asteroidin perässä hulmuaa Laika-koiran häntä ja Kreikan Velkojen perässä hulmuaa Jutan hiukset.
Maastoutukaa
Jutan Riza
1
78
Vastaukset
- Ohi me taas!!!
Kylällä kuullun mukaan eräs vanhempi mieshenkilö olisi juossut foliohattu päässä Jihaata huutaen sekä hurraten.
Samainen mies oli kyläläisten kertoman mukaan kaivanut jo viikkoja maakuoppaa, johon saisi kaiken omaisuutensa talteen. Kyläläisten kertoman mukaan tämä arjen sankari oli perin huolissaan sukusoluistaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 672801
- 462554
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4312217- 792128
- 951956
- 321692
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171477Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?261283Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil181165