Ostin 23.01-15 veikkauksen sivuilta "ONNENSANAT"-arvan.Eipä sattunut.Latasin pelitilille lisää rahaa ja ostin uuden arvan.Ei sattunut sekään.Päätin vielä kolmatta kokeilla.Ja nyt YLLÄTYS YLLÄTYS sattui.
Tismalleen sama arpa kuin ensimmäinenkin.Samat sanat ja samat kirjaimet paljastuivat kun arpaa paljasti.Ainoa mikä muuttui oli voittosumma.Yksi arpa maksaa 5€ ,ja kun näin sanat kun arvan valitsin,tiesin etten voita.Eli maksoin 10€ käytännössä yhdestä arvasta.Veikkauksella sanottiin ," ikävä kun näin kävi,mutta se on vain sen arvan visuaalinen muoto.Tulos on etukäteen jo arvottu".
Kuinka moni ostaisi tismalleen samanlaisen arvan,kun tietää,ettei sillä voita.Siitä jännityksestä kai maksetaan.Kusetusta ja halpamaista on veikkauksen touhu.Siihen loppui minun veikkauksen arpojen osto.
veikkauksen arvat
kyllä v''''''taa
0
88
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602814
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322385- 792208
- 602033
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398