Kerroppa Arvoisa Serifimme.....miksi poistit mun keskustelupalstalle kirjoittamani jutun Suomi serverin toimimisesta????
Mitä siinä muka oli niin pahaa ,että sinun piti se poistaa???
Vai sekö ,että täällä sanotaan että suomi chat, aapeli, galleria, horoskoopit,,,,Siis toisin sanoen mikään ei toimi...SEHÄN ON TOTUUS!!!!
Vai sekö oli syynä kun kehoitin muitakin vaihtamaan terveenpään serveriin,,,,,,,,,,siis sellaiseen mikä toimii....edes jotenki....
Ole ystävällinen ja vastaa miksi poistit?????????
Sefu....MIKSI?????
6
709
Vastaukset
- celesta
Siirsin avauksesi chat-palstalle, joka on tarkoitettu keskusteluun chat-palveluista ja chatiketistä.
- ihmettelijä
Miksi poiston tai siirron syytä ja perusteita ei kerrota kirjoittajalle, vaikka hän olisi ilmoittanut meiliosoitteensa viestin yhteydessä
vastauksia varten tai rekatun yhteystiedot ovat olemassa? - Kummastunut
...Mutta en minä kyllä sieltä sitä mun kirjoitusta chat keskustelusta löydä,,,,
Ja en oikein ymmärrä sitten onko nämä kaikki keskustelut niin rajattuja...että saa vain joistakin asioista keskustella jossakin keskustelu chatissa....Nooh ei se mua haittaa....
Olkoon..kiitos kumminkin kun vastasit;))))
Hyvää jatkoa!!! - miss r.
Kummastunut kirjoitti:
...Mutta en minä kyllä sieltä sitä mun kirjoitusta chat keskustelusta löydä,,,,
Ja en oikein ymmärrä sitten onko nämä kaikki keskustelut niin rajattuja...että saa vain joistakin asioista keskustella jossakin keskustelu chatissa....Nooh ei se mua haittaa....
Olkoon..kiitos kumminkin kun vastasit;))))
Hyvää jatkoa!!!siitä mistä EI SAA puhua, on vaiettava. Näin se on meillä. Herrat ja narrit määräävät mitä nöyrä kansa saa kirjoittaa.
miss r. kirjoitti:
siitä mistä EI SAA puhua, on vaiettava. Näin se on meillä. Herrat ja narrit määräävät mitä nöyrä kansa saa kirjoittaa.
Sellaista se on täällä vapaassa maassa, jossa on jopa MIELIPITEEN vapaus, mutta ei vapautta sen esittämiseen.
"Suomi on vapaa maa. Joka ei usko, ammutaan!"- hajupojalle
sitroen kirjoitti:
Sellaista se on täällä vapaassa maassa, jossa on jopa MIELIPITEEN vapaus, mutta ei vapautta sen esittämiseen.
"Suomi on vapaa maa. Joka ei usko, ammutaan!"Lukuisia kertoja olen yrittänyt saada jotain perusteluja poistoille.
Milloinkaan en ole saanut.
Tässä juuri tänään tullut ylläpidon vastaus:
- - -
"Hei,
Yksittäisiä viestejä emme kommentoi. Sen vuoksi keskustelujen säännöt on julkaistu sivuillamme, josta ne ovat kaikkien luettavissa.
Kyseisten sääntöjen perusteella myös muut keskustelijat voivat arvioida, onko jokin tietty viesti asiaton ja sen perusteella mahdollisesti poistettava.
Ystävällisin terveisin,
Suomi24:n käyttäjätuki"
- - -
Istu ja pala. Tahallisesti en ainakaan ole milloinkaan sääntöjä rikkonut eikä kukaan keskustelijakaan ole perustellen ja yksilöiden tuonut mitään sellaista milloinkaan esiin.
Eräitten kirjoittelu on jatkuvasti vain törkeätä solvausta ja keskustelujen häirintää eikä niihin puututa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496415Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6552709Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831229- 841155
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.851144Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601098Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2811083- 891080
- 70971
- 228864