Hei,
Uudistuksen yhteydessä, illalla 28.1. muutamien kymmenien käyttäjätilien tiedot sekoittuivat inhimillisen virheen seurauksena ja muutama käyttäjä pääsi kirjautumaan vahingossa toisen käyttäjän tilille. Virhe korjattiin välittömästi sen havaittuamme.
Pahoittelmme tilannetta ja olemme yhteydessä niihin käyttäjiin henkilökohtaisesti, joita asia koskee. Jos et saa yhteydenottoa, ongelma ei koske sinua ja voit jatkaa sähköpostin käyttöä normaalisti.
Terveisin,
Suomi24 Ylläpito
Ke-iltana Postissa ilmennyt ongelma

11
212
Vastaukset
- rikos.ei.kannata
Kyse on kirjesalaisuuden rikkomisesta, rikoksesta.
Kuka tahansa joka haluaa asiasta nostaa kanteen voi sen tehdä. - jarra5
Minulle ilmoittaa "palvelinvirhe" kun yritän sähköposteihin. Taisin yrittää uusilla salasanoillakin, sama juttu. Lähetin myös "unohtuiko salasana" . Nyt en tiedä olenko saanut uuden salasanan.
Onkohan eiliset keskiviikon salasana vielä voimassa ? Vastatkaa toimitus nopeasti. - rikos.ei.kannata
Ottakaa yhteyttä Viestintävirastoon ja siellä
Tietoturvaloukkaukset klo 9.00 - 15.00 puh.0295 390 230 - roskat.maton.alleko
Pitääpä laittaa keltainen lehdistö edes asialle.
Tätä ei Suomi24 saa lakaistua maton alle - salaliittoko
Sattuipas muuten:
http://t.co/CquNWVydfo- salatussa.linkissä
iTunes developers - samanlainen ongelma
- a...a
Uudistus oli taattua suomi24 laatua.
- Sähköpostimestari
Suosittelen lämpimästi luotettavaa, tehokasta, nopeaa ja ilmaista sähköpostia tällaisen Suoli24 roskan tilalle.
https://mail.yandex.com/ Omalle firmalle saa myös ilmaiseksi jopa 1000 postilaatikkoa.- chillix
No jos haluaa antaa venäläisille postinsa niin sinne vaan...
- FRA-kuuntelee
chillix kirjoitti:
No jos haluaa antaa venäläisille postinsa niin sinne vaan...
Suoli24 ei ole sekään Suomalainen, vaan Tanskalainen palvelu.
- jjoskusvaaneitunnuhyväl
onnistunut suoli24
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792168
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329