TIESITEKÖ IHMISET MITÄ? ETTÄ ELISA OYJ ON KUSETUS FIRMA esim: MAKSOIN ELISAVIIHDE LASKUN JA OMAELISASSA EI HÄVINNYT SE LASKU VAIKKA MAKSOIN SEN SUORAAN NOH SE LAITETTIIN PERINTÖÖN JA NIIN TAPAHTUU JOKA KUUKAUS.
NYKYÄÄN ELISAVIIHTEEN HINTAA ON 19.90 MUTTA ELISA ROKOTTAA 39.90KK JOKA KUU
ELISA SEKIN ON HUIJAUS.
PISTÄKÄÄ ELISA NURIN JA PISTE.
Elisaviihde
PUL
2
199
Vastaukset
Hei Elisaviihde!
Ikävä kuulla, että sinulla on ollut epäselvyyksiä laskuissasi. Jos tulet Palstalle ja laitat jollekin paikalla olevista moderaattoreista yksityisviestiä, voimme selvittää asian :) Tällä hetkellä paikalla on ainakin elisa.to/jarbaello :)
Jouni / Palstatiimi
http://elisa.fi/palsta- biihte
Viihteen hinta on se 19,90 jos talossa on jo yhtiön netti. Muuten se tuo 40e. Itsellä viihde määräaikaisuus päättyy kesällä ja mietin kyllä kovasti sen jatkoa. Riittäskö kaapelikortti ja uusi HD digipoksi ja netti sitten 4g reitittimellä. Säästäs kyllä aika paljon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1724726- 123296
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402213Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261984Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471906Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6641837- 1161806
- 1371737
- 451485
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101421