Se että etusivu uusittu ei ole vielä uusimista mittenkään. Kaikki vanha roska edelleen muilla sivuilla, nykyinen etusivu lyö vasten kasvoja joka on autio ja asiaton. On menty poistamaan toimintoja jotka nimenomaan pitää pysyä. Miksi profiilin tietoja ei voi suojata halutessaan? Johan laki määrittää sen että siihen on oltava oikeus kaikilla, kenenkään ei ole pakko vasten omaa tahtoaan julkistaa mitään. Vielä vähemmän sivuston pitäjällä on oikeustta toimia vasten kenenkään tahtoa, salaus on oltava jotta sillä halutessaan voi suojata itsensä.
Turhuutta turhaan
Torvelotasialla
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496385Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6512679Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831219- 841145
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.841124Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601088Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2901080- 871072
- 70971
- 228864