Daavid ei kostanut Saulille, joka oli Jumalan voideltu. Onko nykyajassa vielä näitä Jumalan voitelemia, joihin kajoaminen on kiellettyä? Mikä kaikki on kiellettyä näihin voideltuihin liittyen?
1. Sam. 24:6
(24:7) Ja hän sanoi miehillensä: "Pois se! Herra varjelkoon minua tekemästä sitä herralleni, Herran voidellulle, että satuttaisin käteni häneen; sillä hän on Herran voideltu".
Onko nykyajassa "Jumalan voideltuja"?
6
<50
Vastaukset
Muistaakseni se oli joku profeetta joka voiteli Daavidin, eikö vain ?
Oliko Samuel ?- voideltujen_määrä
Mihin ajattelit kajota ja miksi?
Jokainen ihminen on Jumalan suojeluksessa ja mitä teemme lähimmäisellemme olemme tilivelvollisia.
Rakasta lähimmäistäsi.
Taas, mitä Jumalan srk.taan tulee, niin vahimmalle on annettava se kunnia, kun hän näkee vaivaa srk.n johdossa. Nykyään srk.nat läpi Siionin on aika kuritonta väkeä. Yes, mutta olemalla juutalaisille pahennukseksi, tarvitaan ehkä ne Daavidin armot, mutta tuskin ne mikään automaatio on.
- Wikibedia
Messias (voideltu, hepreaksi) oli alunperin muinaisen Israelin kuninkaista käytetty arvonimi, mutta myöhemmin nimitys tuli tarkoittamaan profeettojen lupamaan tulevaa pelastajakuningasta. Kristinuskon käsityksen mukaan Jeesus oli tuo profeettojen lupaama Messias, minkä vuoksi hänestä käytetään myös nimitystä Kristus (krik) joka on Messias-nimen kreikalainen käännös.
- Valistaen
Kristus Jeesus sanoi: "kaikki minkä teette yhdellekin vähimmistä, jota uskovat Häneen (elävät ja toimivat Hänelle uskollisetsi ja kuuliaisesti) käskynsä pitävästi ja täyttävästi, teette ENSI sijaisesti Hänelle / Häntä Kaikkivaltiasta kohtaan.
Pyhässä nimessään muituttaen ja valistaen.
Jeesuksen nimessä... vähäinen palvelijansa ja seuraajansa - J-P-
Kaikki, joissa on Pyhä Henki ovat Jumalan voideltuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552705
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322315- 792178
- 951996
- 521875
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339