Olisi kiva kuulla miten teillä on mennyt suhde turkkilaisen, tai jonkun muun ulkomaalaisen kanssa.Voin hyötyä teidän kirjottamista asijoista.Omaa suhdetta ulkomaalaiseen ei enään ole, koska siitä ei vaan tullut mitään, mutta aijon mennä huhtikuussa alanyaan ja hankkia sieltä uuden pokakaverin.Miten menettelitte, esim jos turkkilainen tai joku muumaalainen mies tuli hakemaan teitä ulos??? Itse en ole vielä kokenut sellaista tilannetta. =)
Moi kaikki!!!!
30
2588
Vastaukset
Älä hyvä ihminen kuvittele, että parin viikon lomalla saat ulkomaalaisesta oikean poikaystävän.
Jos lähdet leikkiin, sinusta tulee todennäköisesti jonkun paikallisen nuoren miehen leikkikalu. Koska sikäläisten tyttöjen moraalista pidetään todella tarkkaa huolta, pojat hankkivat kokemuksensa ulkomaalaisten tyttöjen kanssa, joille ei tarvitse edes maksaa... Sitten he aikanaan avioituvat naapurin tytön kanssa ja muistelevat miesten kesken vauhdikkaita nuoruusvuosiaan hupsujen ulkomaalaistyttöjen kanssa.
Mietipä:
Miten voisit luoda kunnon parisuhteen, ellei teillä ole edes yhteistä kieltä?
Mitä tiedät turkkilaisesta kulttuurista, elämäntavoista ja perhesuhteista?
Entä naisen asemasta siellä?
Ehdotankin, että jos tosissasi lähdet etsimään uutta poikaystävää, katselisit jo lentokoneessa suomalaisia poikia sillä silmällä. (Jos välttämättä haluat turkkilaisen, onhan heitä jo paljon Suomessakin.)
Muista pitää itsestäsi huolta, jos kuitenkin päätät lähteä seikkailemaan. Varaudu myös siihen, että jos annat ymmärtää, joudut todennäköisesti myös antamaan - halusit tai et.
Toivotan sinulle hyvää lomaa.- iba
Tiedänhän minä, että se on aluksi hankalaa ja olen ajatellut asijoita, mutta kyllä niitä on olemassa, jotka seurustelevat ulkomaalaisen kanssa ja on yhteisiäkin lapsia ja ovat naimisissa ja elävät iloista elämää.Onhan niitäkin paljon, jotka haluavat vain jännitystä ja seikkailua, mutta minä haen elämän kumppania.Se voi kyllä olla mahdotonta.=(
- Sisko
iba kirjoitti:
Tiedänhän minä, että se on aluksi hankalaa ja olen ajatellut asijoita, mutta kyllä niitä on olemassa, jotka seurustelevat ulkomaalaisen kanssa ja on yhteisiäkin lapsia ja ovat naimisissa ja elävät iloista elämää.Onhan niitäkin paljon, jotka haluavat vain jännitystä ja seikkailua, mutta minä haen elämän kumppania.Se voi kyllä olla mahdotonta.=(
Tsau iba
Onhan niitä paljon jotka seurustelee onnellisesti ulkomaalaisen kanssa, mutta...ovatko he järjestelmällisesti lähteneet etsii miestä ulkomailta esim. Turkista!
Et kyllä löydä rakkautta Turkista tuolla periaattella, vaan tulet ottamaan ensimmäisen miehen, joka sinut bongaa.
Rakkaus ei tule etsimällä ja puoli vuotta etukäteen suunnittelemalla!!
olet nyt lähdössä väärällä periaatteella sinne turkkiin.
mitä jos unohtaisit ne miehet vähäksi aikaa ja nauttisit elämästä, sinulla on vielä monta vuotta aikaa löytää se oikea rakkaus! - Haloo
iba kirjoitti:
Edelleenkään ei sitä rakkautta etsimällä löydä sitä rakastuu jos rakastuu...
Eikä se elämä ulkomaalaisen kans yhtä unelmaa ole tai voi ollakin, mut yleensä ei. Lähinnä kun aika harvoin puhutaan täydellisesti yhteistä kieltä...ja tietty ne kulttuuri erot, esim turkissa kannattaa tarkkaan kattoa et miten ne ymmärtää et naista kohdellaan, kaikkihan alkuun on kohteliaita ja mukavia mut kun tulee eka riita, iha pienikin, niin sieltä voi turpaan tulla, et kannattaa olla varovainen. Itse olen avioliitossa ja tarkkaan mietin, koska kärsivällisyyttä siinä tarvitaan molemmilta ja tosi rakkautta.
Olen valintaani täysin tyytyväinen enkä vaihtais häntä koskaan pois, mut mieheni ei ole turkkilainen... En nyt sanonut tätä sillä että hän olis sen takia parempi kuin turkkilaiset vaan ihan mainitakseni...mun silmissä kaikki ihmiset on samanarvoisia
- minä..
olis ehkä parempi jos jäisit sinne turkkiin pysyvästi.
- iba
niin mä varmaan jäänki, kattoo ny =)
- suomalaisista pitävä
Mitäs sitä mietit.
Housut alas vaan heti kättelyssä niin kyllä poikaystävän saat...mitä enemmän pihtaat,sitä vaikeampi sinun on saada turkkilaista miestä!- iba
Kiitti vinkist ;)
- niza
moi ai olet menossa huhtikuussa minä kans oletko menossa yksin ...musta vois olla sulle matka seuraa ku olen kai lähdössä kans yksin sinne ...voitais yhdessä ettii miehiii;)
- Karoliina
Mee ny ihan oikeesti kotiin kasvamaan,noi sun puhees on kyllä jo sairaita,onko sulla aivoja lainkaan:)
- lyyli
IBAhan on jo useaan otteseen kertonut olevansa NAINEN parhaassa iässä (18-vuotias)!!!!!
..niinkuin kaikki voi sen tekstistä huomata ;-)
ois kiva jos Iban vanhemmat näkis nämä sen kirjoitukset,vois tulla tukkapöllöä ;-) - iba
lyyli kirjoitti:
IBAhan on jo useaan otteseen kertonut olevansa NAINEN parhaassa iässä (18-vuotias)!!!!!
..niinkuin kaikki voi sen tekstistä huomata ;-)
ois kiva jos Iban vanhemmat näkis nämä sen kirjoitukset,vois tulla tukkapöllöä ;-)Olen kyllä muuttanut pois kotoa. Enkä usko jos äitini on kuollut niin enään tukistaisi.
- iba
Kyllä ne aivot jokaisen ihmisen päässä on;) Taidat itse olla vielä niin pieni, ettei sinulle ole opetettu, että ihmisillä on aivot.Voi kun söpöä!!! ;)
- vinetto
iba kirjoitti:
Olen kyllä muuttanut pois kotoa. Enkä usko jos äitini on kuollut niin enään tukistaisi.
"Enkä usko jos äitini on kuollut niin enään tukistaisi." ??!!
elikkä on siis kuollut,olipas huonoa suomea.
Sulle paras tulevaisuuden suunnitelma on se että MUUTA sinne muslimi maahan ja ala jonkun mehmetin jalkavaimoksi!
Suomi säästää siinä paljon ja myös tämä palsta kun ei tarvi ihmetellä lapsukaisen järjenjuoksua.
..tai onko sulla korvien välissä vaan se tuulitunneli! - iba
vinetto kirjoitti:
"Enkä usko jos äitini on kuollut niin enään tukistaisi." ??!!
elikkä on siis kuollut,olipas huonoa suomea.
Sulle paras tulevaisuuden suunnitelma on se että MUUTA sinne muslimi maahan ja ala jonkun mehmetin jalkavaimoksi!
Suomi säästää siinä paljon ja myös tämä palsta kun ei tarvi ihmetellä lapsukaisen järjenjuoksua.
..tai onko sulla korvien välissä vaan se tuulitunneli!Ei sinun tarvitse täällä olla, jos et jaksa kuunnella lomaromansseista.Mene vaikka riitelemään jonnekkin muualle palstalle, jossa voisit pärjätä ja tietää asijoista paremmin.Tuskin edes tiedät mistä puhutaan.Enkä uskoisi, että itse olet kokenut lomaromanssia.Sanonpa vaan että riitelyssä olet haka ja toteuta ylimääräisesi energiasi muilla palstoilla.SORRY...mut niin se on.
- Karoliina
iba kirjoitti:
Kyllä ne aivot jokaisen ihmisen päässä on;) Taidat itse olla vielä niin pieni, ettei sinulle ole opetettu, että ihmisillä on aivot.Voi kun söpöä!!! ;)
Ei ole ihme että kaltaisesi sinisilmäinen,maailmaa näkemätön haluaa miehen turkista,kun se on NIIIN luotettava(juu) ja ihana(aina paranee).
Mene ja hae mies sieltä,se ei ole edes vaikeaa,kyllä sieltä on tulijoita,Hei ota haaremi tänne Tai siis ÄLÄ,pidä siellä,kyllä ne ihan varmasti odottaa sua siellä ja olet IHAN varmasti niille se AINOA OIKEA RAKKAUS.
Minä rakasta nuori Suomityttö(tarkoittaa:se on niin vitun tyhmä)
Minä haluta sinu kansa olla aina(tarkoittaa:Suomessa on hyvät elintaso,minä haluta sinne)
Usko pois ne haluaa ainoastaan vain sinut,,,rakas rakas.....
VITTU IBA SÄ OOT KAKARA....HALOOOOOOOO!!!!!!! - kaarina
Karoliina kirjoitti:
Ei ole ihme että kaltaisesi sinisilmäinen,maailmaa näkemätön haluaa miehen turkista,kun se on NIIIN luotettava(juu) ja ihana(aina paranee).
Mene ja hae mies sieltä,se ei ole edes vaikeaa,kyllä sieltä on tulijoita,Hei ota haaremi tänne Tai siis ÄLÄ,pidä siellä,kyllä ne ihan varmasti odottaa sua siellä ja olet IHAN varmasti niille se AINOA OIKEA RAKKAUS.
Minä haluta sinu kansa olla aina(tarkoittaa:Suomessa on hyvät elintaso,minä haluta sinne)
VITTU IBA SÄ OOT KAKARA....HALOOOOOOOO!!!!!!!Olen sun kanssa aivan samaa mieltä!!!!
18-vuotias kakara on olevinaan niin aikuista,mutta kun lukee iban juttuja täällä niin ei voi kun sääliä sitä tyttö parkaa.
Mistä ihmeestä sillä on jo tuossa iässä tullut tuollainen "trauma" Turkkilaisista miehistä.
..mun on pakko saada turkkilainen mies, siinä mun rakkaus!!!!!!
ihmettelen ibaan, että mitenkäs hän löytää niistä mehmeteistä sen "oikean rakkauden" kun ne on kaikki samanlaisia leperteliöitä ja paskan puhuajia!
taitaa iba ottaa kenet vaan siellä turkissa.
..mutta hyvä niin,päästään taaas yhdestä torvelosta eroon.
ÄLÄKÄ tuo niitä tänne Suomeen meidän verorahoilla mällämään!!!!!! - iba
Karoliina kirjoitti:
VITTU IBA SÄ OOT KAKARA....HALOOOOOOOO!!!!!!!Ja sinä et ole kakara vai? Mun ikäset ihmiset ei kuitenkaan enään jaksa kiroilla.Viimeksi kiroilin ja puhuin tuohon sävyyn kun olin 16v. Tosta sun tekstistä päätellen voisi uskoa, että olet 15v. vanhemmaksi suo ei vois kuvitella. ;)
- iba
kaarina kirjoitti:
Olen sun kanssa aivan samaa mieltä!!!!
18-vuotias kakara on olevinaan niin aikuista,mutta kun lukee iban juttuja täällä niin ei voi kun sääliä sitä tyttö parkaa.
Mistä ihmeestä sillä on jo tuossa iässä tullut tuollainen "trauma" Turkkilaisista miehistä.
..mun on pakko saada turkkilainen mies, siinä mun rakkaus!!!!!!
ihmettelen ibaan, että mitenkäs hän löytää niistä mehmeteistä sen "oikean rakkauden" kun ne on kaikki samanlaisia leperteliöitä ja paskan puhuajia!
taitaa iba ottaa kenet vaan siellä turkissa.
..mutta hyvä niin,päästään taaas yhdestä torvelosta eroon.
ÄLÄKÄ tuo niitä tänne Suomeen meidän verorahoilla mällämään!!!!!!Sanoppa kuinka vanha sinä olet???Sovitaanko, ettet valehtele ikääsi.Minun mielestäni täällä on muitakin, joita voisi kutsua kakaraksi.Ainakin kun luen noita viestejä en voisi uskoa, että joku olisi täällä 30 vuotias.Sen ikäiset ihmiset eivät puhu tuohon sävyyn, jos ei ole humalassa tai muuten sairas. ;)
- iba
iba kirjoitti:
Ja sinä et ole kakara vai? Mun ikäset ihmiset ei kuitenkaan enään jaksa kiroilla.Viimeksi kiroilin ja puhuin tuohon sävyyn kun olin 16v. Tosta sun tekstistä päätellen voisi uskoa, että olet 15v. vanhemmaksi suo ei vois kuvitella. ;)
Vastatkaa nyt joku järkevä ihminen alkuperäiseeni kysymykseen! En jaksa noitten idioottejen kanssa riidellä jostakin iästä.Kai täällä terveitäkin ihmisiä on olemassa, vai onko???? Sanonnpa vaan että HUHH... HUHH...huh
- karoliina
iba kirjoitti:
Vastatkaa nyt joku järkevä ihminen alkuperäiseeni kysymykseen! En jaksa noitten idioottejen kanssa riidellä jostakin iästä.Kai täällä terveitäkin ihmisiä on olemassa, vai onko???? Sanonnpa vaan että HUHH... HUHH...huh
Sun kirjotukses on viesteistä parhaita,vitsi oot koko kakara
- sisko
karoliina kirjoitti:
Sun kirjotukses on viesteistä parhaita,vitsi oot koko kakara
aivan samaa mieltä sun kanssa!!
Että voi olla noin tyhmäääää.....Iba lopeta jo toi itsesi nolaaminen.
KYLLÄ OOT VAUVA!!!! - iba
sisko kirjoitti:
aivan samaa mieltä sun kanssa!!
Että voi olla noin tyhmäääää.....Iba lopeta jo toi itsesi nolaaminen.
KYLLÄ OOT VAUVA!!!!Ai vauva sitä nytten ollaan.Sä et oo vauvaa nähnykkään, eikä taida olla kokemusta vauvoista tai yleensäkkään lapsista.Kukahan täällä itseänsä nolaa...Näkisitpä kuinka kaverini nauravat sinun kirjoituksillesi.Ei millään pahalla, mutta nuo sun ja karoliinan kirjoitukset ovat kyllä lapsellisimpia, mitä olen lukenut täällä.Ehdotan teille, että menisitte keskustelemaan jonnekkin palstalle tai riitelemään,missä saisitte purata tota teidän ylimääräistä energiaa.En jaksa keskustella teidän kanssanne enenpää, että olisi mukava jos ette vastailisi enään kysymyksiini, tai lähettäisi viestiä minun aloittamiini keskusteluihin.Haluan että joku järkevä juttelisi kanssani.....;)
- sivusta seurannut
iba kirjoitti:
Ai vauva sitä nytten ollaan.Sä et oo vauvaa nähnykkään, eikä taida olla kokemusta vauvoista tai yleensäkkään lapsista.Kukahan täällä itseänsä nolaa...Näkisitpä kuinka kaverini nauravat sinun kirjoituksillesi.Ei millään pahalla, mutta nuo sun ja karoliinan kirjoitukset ovat kyllä lapsellisimpia, mitä olen lukenut täällä.Ehdotan teille, että menisitte keskustelemaan jonnekkin palstalle tai riitelemään,missä saisitte purata tota teidän ylimääräistä energiaa.En jaksa keskustella teidän kanssanne enenpää, että olisi mukava jos ette vastailisi enään kysymyksiini, tai lähettäisi viestiä minun aloittamiini keskusteluihin.Haluan että joku järkevä juttelisi kanssani.....;)
olen nyt muutaman viikon ajan seuraillut tätä palstaa ja silmiin pistää tämän Iban kirjoitukset,sorry vaan.
olet näköjään ollut turkissa joskus lokakuussa ja luultavasti yhden viikon ja olet nyt niin rakastunut!
oliko tämä sinun ensimmäinen Turkin matka,kun olet niin "taivaissa"?
"...Se oli kauheen näköne ku näin sen veppikamerasta.Iskin kaksi väärää henkilöä.Toinen oli baronessa hotellista ja toinen Aramis ,mutta väärä sekin,siis sitä johon ihastuin en ole saanut kiinni..."
--Siis aikuisen kirjoitustako?? muka rakastuit, mutta kirjoitat että iskit kaksi miestä!
hyvä tyttö, sitä se on kun RAKASTUU :-)
"...OOn niin pieni vielä et asustan perheessä , siksi en tiedä mitä tehdä ku ei ny koko ajan voi matkustaa ja jos mä odotan sillä voi olla jo joku toinen..."
--ja sitten kirjoitat taas seuraavaa kun joku vähän kritisoi ikääsi!?
"...Olen kyllä muuttanut pois kotoa..."
"...Oma huoleni on se, että täytyisikö joka päivä lähetellä hänelle viestejä ettei vaan rakkaus minua kohtaan loppuisi häneltä..."
---joopajoo :-)
"...Ollaan me jutelleet jonkin aikaa ja hän sanoo rakastavansa minua ..."
---siis viikon reissustako kaikki syntyi!?
toisaalta olet aikaisemmin sanonut,että olet nähnyt sen vaan webbikamerasta.
KYLLÄ TYTTÖ SULLA ON NYT PAHASTI VIKAA KORVIEN VÄLISSÄ JA EI OIKEIN TIEDÄ MIKÄ ON TOTTA TAI EI!!! - iba
sivusta seurannut kirjoitti:
olen nyt muutaman viikon ajan seuraillut tätä palstaa ja silmiin pistää tämän Iban kirjoitukset,sorry vaan.
olet näköjään ollut turkissa joskus lokakuussa ja luultavasti yhden viikon ja olet nyt niin rakastunut!
oliko tämä sinun ensimmäinen Turkin matka,kun olet niin "taivaissa"?
"...Se oli kauheen näköne ku näin sen veppikamerasta.Iskin kaksi väärää henkilöä.Toinen oli baronessa hotellista ja toinen Aramis ,mutta väärä sekin,siis sitä johon ihastuin en ole saanut kiinni..."
--Siis aikuisen kirjoitustako?? muka rakastuit, mutta kirjoitat että iskit kaksi miestä!
hyvä tyttö, sitä se on kun RAKASTUU :-)
"...OOn niin pieni vielä et asustan perheessä , siksi en tiedä mitä tehdä ku ei ny koko ajan voi matkustaa ja jos mä odotan sillä voi olla jo joku toinen..."
--ja sitten kirjoitat taas seuraavaa kun joku vähän kritisoi ikääsi!?
"...Olen kyllä muuttanut pois kotoa..."
"...Oma huoleni on se, että täytyisikö joka päivä lähetellä hänelle viestejä ettei vaan rakkaus minua kohtaan loppuisi häneltä..."
---joopajoo :-)
"...Ollaan me jutelleet jonkin aikaa ja hän sanoo rakastavansa minua ..."
---siis viikon reissustako kaikki syntyi!?
toisaalta olet aikaisemmin sanonut,että olet nähnyt sen vaan webbikamerasta.
KYLLÄ TYTTÖ SULLA ON NYT PAHASTI VIKAA KORVIEN VÄLISSÄ JA EI OIKEIN TIEDÄ MIKÄ ON TOTTA TAI EI!!!Mä voin sanoa että valehtelin, että asun kotona.Oikeasti muutin jo vuosi sitten pois kotoa.En silti usko, että kaikki puhuu täällä totta, et varmaan sinäkään.Mistä sitä tietää, vaikka joku olisi 15v. ja on valehdellut olevansa 38v. esim.Muu puheeni on kyllä totta, mutta nimeni oikeasti ei ole iba ja oikeaani nimeäni en täällä sanokkaan.Kyllä viikossakin kun jotakin okeen rakastaa, voi syntyä jo iso rakkaus. Jos et ole ymmärtänyt mitä minulle on tapahtunut, voin selittää lyhyesti.Alanyassa rakastuin Aramis hotellissa työskentelevään mieheen, jonka nimeä en tietänyt.En ollut kyseisen miehen kanssa muuten tekemisissä kun vaan juteltiin vähän aikaan.Hän oli mukava ja kun jouduin lähtemään kotiin päin eli pois alanyasta, niin tuli tippa silmään, kun en kauvempaan pystynyt juttelemaan hänen kanssaan.Kotona yritin saada häntä kiinni, mutta soitin ekaksi Baronessa hotelliin ja iskin sieltä miehen, eli luulin hänen olevan etsimäni henkilö, mutta ei ollut.Sitten soitin Aramis hotelliin ja luulin tämän olevan etsimäni henkilö mutta ei ollut.Iskin taas väärän henkilön,enkä ole vieläkään saanut häntä kiinni ja ajattelin, että antaa asian olla.Kun menen sinne seuraavalla kerralla, niin toivon ettei tälläistä sekasortoa enään tulisi.
- ja-miksei
En tosin ollut kohde, mutta olin se, jolta lupa kysyttiin. (Tai siis se, jolta koko Damlatash-katu yritti kysellä...) Eli kohteen äiti.
Neiti oli 16 ja vientiä olisi ollut. Oli nimittäin kummallisuus. Kulki äidin kanssa, ei ryypännyt, rankan näköinen hilpeä rokkari ja silti pihtasi.
Kyllähän se kuljettaja sieltä tietysti löytyi, ja baaripoika, eiks oo kamalaa. Pyysi minulta, saako kävelyttää. Sovittiin tarkat ajat ja ne pitivät. Neiti ei "antanut" ja se oli varmaan yksi niistä asioista, jotka pitivät kiinnostusta yllä. Kuulemma yritystä oli ollut, mutta kun suomalaisen ärripurrin jumalan tuuli puhaltaa, siinä menee niin turkkilaiset kuin muutkin hiljasiksi. Samoin nuorelle herralle näytettiin muutenkin paikka melko nopeaan tahtiin, mutta ei tuo tuntunut tossun alla valittavan. Eivät kyllä ole muutkaan valittaneet. Itku on yleensä alkanut vasta sen jälkeen kun on pantu kierrätykseen. Niin kävi tällekin. Ei minun mielestäni juurikaan eronnut niistä korstoista, mitä meillä on täällä Suomessa pyörinyt. Vielä vähän laihempi ja pitempi ehkä, mutta muuten samaa takkumallia...
Tässä on sanottava, että kaveri oli töissä sopimusravintolassa ja tiesi hyvin, että jos matkatoimiston taholta tulee valituksia käytöksestä, palkan maksu loppuu alta aikayksikön. Tämän kertoi paikallinen opas ja perusteli sillä sen, että on "turvallinen" seuralainen. Liian monelle tuttu, ei ole varaa töpeksiä.
Joten tuohon sanoisin oikeastaan ohjeeksi, koska sinulla ei voi olla äitiä tms mukana, että valkkaa näkyvä hahmo ja esittele mahdollisimman monelle siltikin, juttele kaverin kanssa oppaiden seurassa jne. Ja pidä vetoketju kiinni mahdollisimman kauan. Jos hän siltikin kulkee kanssasi, on tod. näk. kiinnostunut sinusta eikä vain "kassien" keventämisestä. Voit olla kaikessa rauhassa hankala ja koppava, kyllä ne sen nielee, innostuvat vain lisää. Ja...tsekkaapa henkkarit, pitääkö se nimi jonka sait paikkansa, valehteliko ikänsä ym.
Pidä hauskaa mutta jalat maassa... Kyllä se rakas aikanaan löytyy, kun on löytyäkseen. Jos ei Turkista, niin sitten jostain muualta.- iba
Mä en ollut siellä turkissa helppo saalis, sen takia ne myös innostu musta ja tietysti kauneuden takia ja sen, että mä laulan työkseni.Oikea nimeni ei ole iba, enkä sano oikeaani nimeäni täällä.Heitin sen nimen vain päästäni.Musta tuntuu, että mä olisin saanut kenet tahansa sieltä, jos olisin halunnut, mutta ihastuin vain yhteen, jota en ole vieläkään löytänyt, ja ajattelin, että antaa asian jo olla.Menen sinne uudestaan huhtikuussa ja katson sillä silmällä jos voisin löytää jonkun. ;) Häluaisin iskä turkista jonkun julkkiksen. Hehheh...=)
- Voi nenä
iba kirjoitti:
Mä en ollut siellä turkissa helppo saalis, sen takia ne myös innostu musta ja tietysti kauneuden takia ja sen, että mä laulan työkseni.Oikea nimeni ei ole iba, enkä sano oikeaani nimeäni täällä.Heitin sen nimen vain päästäni.Musta tuntuu, että mä olisin saanut kenet tahansa sieltä, jos olisin halunnut, mutta ihastuin vain yhteen, jota en ole vieläkään löytänyt, ja ajattelin, että antaa asian jo olla.Menen sinne uudestaan huhtikuussa ja katson sillä silmällä jos voisin löytää jonkun. ;) Häluaisin iskä turkista jonkun julkkiksen. Hehheh...=)
Sulla kun on noin kovat "luulot" itsestäs. Siis että olisit saanut kenet vaan olisit halunnut koska olet kaunis ja että et ollut helppo turkissa. Juttujen perusteella mitä olet täällä kirjoitellut niin voit hyvinkin olla kaunis mutta naivi. Ja annan sulle yhden vinkin. Jos haluat iskeä itsellesi Turkista jonkun julkkiksen niin suosittelen että alat piirittämään ja yrittämään Tarkania ;)
- iba
Kuka teistä matkustaa lähiaikoina turkkiin tai Italiaan?Seurusteleeko kukaan jalkapalloilian kanssa, joka on kotoisin turkista tai italiasta?Itse katson aina telkkarista italian ja turkin jalkapallo ottelut ja olen kiinnostunut jalkapalloilusta.En itse pelaa jalkapalloa, mutta miehet ovat kyllä mahtavia jotka harrastavat jalkapalloilua. ;)
- niza
mä oon edelleen menossa turkkiin huhtikuussa...viikoks vaan ..mä tunnen kyl mun poikakaverin kaverin joka pelaa jalkapalloa josssain liigassa..se on 21 wee ja syötävän hyvän näkönen voin esitellä teidät jos haluut:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496605Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6642815Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831249Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.931210- 841205
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611113- 891110
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361089- 721002
- 228875