Miksi ylelle palkataan kaiken aikaa uusia kommentaattoreita ym. muka asiantuntijoita selittämään meille tyhmille veronmaksajille mitä esim. maailmancupissa tapahtuu, nyt taas alkamassa joku uusi talvistudio. Me katsojat haluttaisiin nähdä ihan itse ne urheilutapahtumat ja muodostaa omat mielipiteemme, yhtään ukkoa tai akkaa emme tarvitse taustalle höpöttämään. Käyttäkää verovaramme olennaiseen eli kisalähetyksiin. Meillä eläkeläisillä ei ole enää varaa maksaa maksukanavista, Yhdistetään teema ja kakkonen yhdeksi urheilukanavaksi.
Kannattaisi kuunnella asiakkaita
bdfhj
1
<50
Vastaukset
- hjlou
Olen täsmälleen samaa mieltä. Ja näitä turhakkeita kustannetaan myös ulkomaille jo alun perinkin suhteettoman suuren toimittajalauman seuraksi. Ne, jotka joutuvat jäämään vuorollaan kotimaahan, istutetaan sitten talvistudioon omine asiantuntijoineen. Välillä varsinaisia urheilulähetyksiä katkaistaan surutta kesken kaiken, että "ehditään vielä studioon" - kun kerran palkan edestä siellä rupatellaan. Haluaisin toden totta nähdä sellaisen yleisökyselyn, joka todistaa, että yleveron maksajat todella haluavat tällaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595