Uudistuksen jälkeen on tullut esiin kirjautumisongelma suomi24.ään ja samalla tulee esiin toimituksen/ohjelmoijien ylimielinen asenne käyttäjää kohtaan. Ruutuun tulee puolipäätön ukkeli ja teksti: " Sivua ei löydy tai se on kadonnut bittiavaruuteen".. tai jotain vastaavaa sontaa.. jolla viitataan kirjautujan tyhmyyteen.. tai siltä se tuntuu... eli kaksi kertaa pitää kirjautua joka kerta..ihme homma.. tämä bittiavaruus.
Kirjautumisongelma
1
65
Vastaukset
Hei,
Onko ongelma sinulle vielä akuutti? Olemme saaneet kirjautumiseen liittyvät ongelmat pääosin nyt korjattua, mutta kuulemme mielellämme, jos ongelmia vielä ilmenee.
Terveisin,
Elina
Suomi24
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175