Seurakunta julisti talouspäällikön viran haettavaksi: Talouspäällikön virkaa hakee korkeasti koulutettu lopputukinnollaan talouspäällikkö. Syntyjään Säkylä. Hän hakeutuu Muonion - Porista, kotikuntaansa. Erittäin kova kokemus kl:n talouspäällikkönä ja monet virkatutkinnot taustana.
Haastattelusta hakemuksen jättämisestä. Hän kertoi olleensa kuntavaltuusto ääniharava, kirkkovaltuusto, sivistyslautakunnan johdossa, kirkkovaltuustossa ja seurakunnan teatteri näyttelijä "Itämaan tietäjä". Tuota ikää on kertynyt yli 70 vuotta, entä tämä. Seurakunta säätäisi merkittävästi, kun ei enää tarvitse eläkettä maksaa ja olen hyvä veron maksaja. Mutta Säkylässä on Porin Prikaati, mutta sieltä voi hakea nuorempi hyvin koulutettu sotilas eläkeläinen. Tässäkin ylitän pätevyyden varmasti, koska olen korkeasti koulutettu kunniakomppanian sotilas ja vielä erikoiselta salaiselta linjalta vss- päällikkö.
Miten tämä alkoholi, ei sitäkään haittaa. Tuota kirkkoviiniä voi, kyllä tarjoilla. Eihän siitä mitään, hakemus sisälle heti.
Säkylän surakuntaan talouspäällikkö Muoniosta
Haastattelija
0
64
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131752Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 761313
- 541183
- 741085
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81072- 1091009
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850