Kaikki ovat varmaan kuulleet ns. hevonpaska-bingosta jossa on sanoja joita tietyissä kokouksissa kuullaa. Esim. interaktiivinen ja synergia. No tulipa mieleeni että mehän voisimme koostaa kreationismi-bingon. Ruudukon johon tulee kreationistien horinoita ja jossa voi saada bingon pysty-, vaaka- tai vinosuuntaan. Kokoilenkin nyt sanoja tähän ruudukkoon. Ja toivon teidän apuanne ehdotuksissa. Omat ideani ovat: leisola, mikroevoluutio, puolimatka ja rappioituminen.
Kreationismi-bingo
JohnnyBlaze
6
51
Vastaukset
- HyväIdeaMies
Ussher, YEC, Lane Craig, Ted Haggard, behemoth-dinosaurus.
Sattuma, Reinikainen, erä tiedemies, fakta.
Absoluuttinen moraali
- näinkö
Vedenpaisumus, evokki, evouskonto, tyhjästä syntyminen, 6000 vuotta, TV7...
- bgfvgfgb
puuttuvat välimuodot, vedenpaisumus, luomakunta, miksi on yhä apinoita
- UskonTyhmyys
Yksityiskohtaista evoluutiopolkua tarvittavista mutaatioista,
suunnittelu, baramiini, perusryhmä, rappeutuminen
Mitään jääkausia ei ole koskaan ollut eikä niistä ole minkäänlaisia todisteita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa942713En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361829- 101734
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751640Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211601Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681437- 1191237
- 131166
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91136- 201039