S-ketjulla menee hyvin, mutta meneekö Varkauden prismalla ?
Kyllä kannattaisi laittaa kassa neidit/rouvat asiakaspalvelukoulutukseen. On kyllä muutamia tympeitä kassoja noin. 35-45v. Onneksi saan valita ihan itse kenen kassalle ostokseni maksan! Ovatko he niin varmoja työpaikastaan Varkauden kokoisessa kaupungissa, että voivat kohdella asiakasta tylysti. Ulkomaalaistaustainen kassahenkilö on tosi kohtelias ja tuntuu että hän on kiitollinen työpaikastaan Suomessa. Eli kaikki Prismalaiset asiakaspalvelu-koulutukseen ei riitä jos johtaja sanoo päivää ohi kulkiessaan, niin pitää tehdä myös koko henkilökunnan !!!!!!!!
Olin nuorena tyttönä töissä kaupassa ja meillä oli ankara johtaja joka vaati jokaiselta kohteliasta käytöstä asiakasta kohtaan, sillä asiakkaat ne on jotka maksaa myyjien palkan!!!!!!
Prisman kassat!
5
222
Vastaukset
Itsekin pidän tästä ulkomaalaistaustaisesta kassatytöstä. Erittäin iloinen ja kohtelias. Toivottavasti nämä kehut tavoittavat hänet sekä johdon.
- Faktaa
Kohteliko ankara johtaja teitä myös muuten ankarasti...Piiskaa ja sen sellaista. Varkaudessa noi hommat osataan.
- A.A.A
Ei todellakaan kohdellut ankarasti muuten ( ymmärrän kyllä mitä tarkoitat) kun vaati hyvää ja kohteliasta asiakaspalvelua !
- Asijakas
Prismassa se s-etukortin tyrkytys rasittavaa...Ja toinen,kun ostin maksusitoumuksella,myyjä katseli kuin halpaa makkaraa..Mutta en minä silleen kanna kaunaa.:) Ihan hyvillä mielin asioin.
Paljon on hyviä tarjouksia ja usein.Valmisruuat 0,79, grillinakit 0,39 jne Ja eivät ole edes ns vanhaksi meneviä. - Anonyymi
kääåiö
kamping
eksa
leiriskä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista867571- 1015487
- 2664718
- 484652
- 653372
- 502758
- 562419
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222398Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292362- 412234