S-ketjulla menee hyvin, mutta meneekö Varkauden prismalla ?
Kyllä kannattaisi laittaa kassa neidit/rouvat asiakaspalvelukoulutukseen. On kyllä muutamia tympeitä kassoja noin. 35-45v. Onneksi saan valita ihan itse kenen kassalle ostokseni maksan! Ovatko he niin varmoja työpaikastaan Varkauden kokoisessa kaupungissa, että voivat kohdella asiakasta tylysti. Ulkomaalaistaustainen kassahenkilö on tosi kohtelias ja tuntuu että hän on kiitollinen työpaikastaan Suomessa. Eli kaikki Prismalaiset asiakaspalvelu-koulutukseen ei riitä jos johtaja sanoo päivää ohi kulkiessaan, niin pitää tehdä myös koko henkilökunnan !!!!!!!!
Olin nuorena tyttönä töissä kaupassa ja meillä oli ankara johtaja joka vaati jokaiselta kohteliasta käytöstä asiakasta kohtaan, sillä asiakkaat ne on jotka maksaa myyjien palkan!!!!!!
Prisman kassat!
5
210
Vastaukset
Itsekin pidän tästä ulkomaalaistaustaisesta kassatytöstä. Erittäin iloinen ja kohtelias. Toivottavasti nämä kehut tavoittavat hänet sekä johdon.
- Faktaa
Kohteliko ankara johtaja teitä myös muuten ankarasti...Piiskaa ja sen sellaista. Varkaudessa noi hommat osataan.
- A.A.A
Ei todellakaan kohdellut ankarasti muuten ( ymmärrän kyllä mitä tarkoitat) kun vaati hyvää ja kohteliasta asiakaspalvelua !
- Asijakas
Prismassa se s-etukortin tyrkytys rasittavaa...Ja toinen,kun ostin maksusitoumuksella,myyjä katseli kuin halpaa makkaraa..Mutta en minä silleen kanna kaunaa.:) Ihan hyvillä mielin asioin.
Paljon on hyviä tarjouksia ja usein.Valmisruuat 0,79, grillinakit 0,39 jne Ja eivät ole edes ns vanhaksi meneviä. - Anonyymi
kääåiö
kamping
eksa
leiriskä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa532139En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311680Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3701489Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141474- 101454
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel691324- 121108
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81034- 81992
- 20969