Kyllä koulutuksesta on hyötyä ainakin suorassa televisiolähetyksessä.
Gran vei taas muita kuin litran mittaa.
3
<50
Vastaukset
- Granoliloistava
Rehula oli järkyttävän ylimielinen juntti ja mihinkään ei konkreettista vastausta, höpötti sekavia "piotaloudesta", mutta ei mitään siitä, että miksi se ei ole koskaan kannattanut.. Todella säälittävä esitys Rehulalta ja onneksi ovat ottaneet tuon ylimielisen asenteen, se vielä kostautuu pahemman kerran ja sen on veronmaksajien etu!
Kovin oli pieni litranmitta. Kaikin puolin. Keskustelu ylipäätään ei häikäissyt. Mitään uutta ei tullut ilmi. Vanhaa sitäkin enemmän.
- NäinoN-
Huvittavaa seurata. Muut sättivät toisiaan ja Rehulaa ja Keskustaakin välillä.
Rehula keskittyi tuon sättimisen sijaan puhumaan siitä mitä Keskustan hallitusohjleema sisältää.
Varsinkin hallituspuolueiden varapuheenjohtajat olivat toistensa kurkussa koko ajan. Ei oikein saanut selvää kumpi on syyllinen nykyiseen tilaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565660Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222477Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2691822- 1141717
- 941556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos251484Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121301Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3361270Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3441261Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa371255