Ostin pilkkahintaan stereovahvistimen. Halpa hinta oli koska toinen kanava on hiljaa. Kokeiltuani totesin että kuulokelähdöstä tulee signaali molemmille kanaville. Kaiuttimille ei. Kaiutin liittimet ovat ok. Oletan että kuulokeliitäntä on rikki. Olisiko siis jumissa niin että kauttimista toinen ei signaalia saa. Eli siis kuulokeliitin päästää läpi vain toisen kanavan olleessaan ns. jumissa. Onko liitin mahdollista ohittaa? Olen vain omaksi ilokseni näitä laitellut ja oppinut. En siis mikään ammattilainen. Taidot ei riitä ihan kaikkeen.
Viallinen integroitu vahvistin
Väsääjä
1
87
Vastaukset
- yksjukkis
paha sanoo kun ei tietoja mikä vehe on nimeltään ja malliltaan. Yllensä on pääteasteena jokin stk monijalka ja sen datasivulta tyypillinen kytkentä, sitten mittari ja katsottava, mitä nastoihin tulee ja lähtee, siitä voi aloittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911224Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221088- 48814
- 70810
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49667- 33662
- 60659
- 52627
- 50605