Pelaan samsung S3: lla Sims 2 free playta. Oon tasolla 10 ja neljä simiä. Ongelma on ku en etene niitten ystävyyssuhteissa ku tasolle best friend. Siihen jummas ja vaikka kuin on mukava ja hauska jne. ei juttu pääse romanttiseksi vaikka yrittäs olla romanttinen toiselle! Sanoo aina vaan et huono hetki nyt. Oon yrittäny tehä nuita kaikkia pyyntöjä mist pääsee etiäppäi, mut tossa en pääse millää! Help me! :/ haluun simit yhteen ja niille lapsia sit.
Sims free play vinkkejä pliis tänne!
13
688
Vastaukset
- mizzu
Saa antaa muitaki vinkkejä mil pääsis eteenpäi ;)
- Iiris318
Ootko suorittanu sen 'love is in the air' jutun kokonaan?
- msimsm
Mä en osaa suorittaa sitä ? Miten se suoritetaan?
- Space1w
Mäkin haluun tietää
- Tyhmäkysymys
En ehtinyt/tajunnut suorittaa sitä love is in the air tehtävää ajoissa, osaaks joku auttaa miten saa tyypit kimppaan?
- 16lv
jos aika loppu niin teet vaan mitä käsketään ja osta kallein sormus
- TheSimmer
Painat toisita simiä ja siinä tulee valittavaksi "Be romantic" sitä vaan teet monta kertaa niin alkaa simien suhde kehittymään c:
- msimsm
Mulle ne ei suostu siihen!
- freeplayy
Kannattaa aina välillä kasvattaa se rahapuu (mikälie) koska siitä voi voitta iha mukavasti rahaa
- Jokusimspelaaja
Miten saa kasvatettuu rahapuun ja miten tehdä se koiranpentu haaste ja mistä löytää sen mummon kokkikirjan?????
- Tietämätönsimsinpelaaja
Pelaan ipadilla sims free playta ja oon jumittunu tohon kokkausjuttuun....
Mulla on tossa et pitää tehä hampurilainen ja siinä lukee että huomio: pitää avata kokkaamisharrastuksen toinen taso ni miten se onnistuu kun kaikki muu tarvittava on Mä en pääse kirjautumaan sinne kun tulee koko ajan että sorry there are no social networks available auttakkaas
- Jonttutonttu
Mäkään en pääse sisään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175