LASKURIT PYSTYYN NYT HETI KAIKKI USKIKSET:
ÄÄRIMMÄISEN LUOTETTAVAN TUNTUISET METEOROLOGIT on tienneet taas hämmästyttäviä asioita, eli SUURI ja MAHTAVA kevät alkaa ihan just heti kohta!
Hyvä sentään kun ajaksi on määrätty kuluvan talven loppu niin Ilmattaren ei tarvitse lumia kolailla etenevien ennustusten tieltä.
Tämä on varmuudella TAAS KERRAN ilmoitusluonteisena asiana tiedotettu MTV3 taholta ja meteorologien palstoilta Ilmattaren sivuille säilötty.
MTV3 - KOTIMAA - JULKAISTU 10.02.2015 11:01 Meteorologi pitkästä ennusteesta: Kevät voi alkaa aikaisin – sää jatkuu vaihtelevana. Helmikuu on alkanut lauhana. Ahvenanmaalla lämpötila on kivunnut tänään aamupäivällä jo kahdeksaan asteeseen, lounaisrannikolla paikoin seitsemään asteeseen föhntuulen takia.
– Sään yleistyyppi näyttää olevan se, että matalapaineita kulkee Suomen yli lännestä itään. Nämä tuovat mukanaan lauhaa ilmaa: välillä etelän kautta kosteampaa ja välillä Norjan vuoriston kautta föhntuulta eli kuivempaa ilmaa. Mutta kyllä se kylmä arktinen ilmakin on pohjoisessa tyrkyllä ja jonkun matalapaineen jälkeen saattaa ajoittain kylmää ilmaa päästä etelään asti, toteaa MTV Uutisten meteorologi Pekka Pouta.
http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/meteorologi-pitkasta-ennusteesta-kevat-voi-alkaa-aikaisin-saa-jatkuu-vaihtelevana/4771482
KEVÄT ALKAA AIKAISIN, PIIRULLEEN, SEKUNNILLEEN
1
135
Vastaukset
- KTSEiKirj
Ja samassa yhteydessä kaikkien mikrosiruteorioiden äiti Rauni-Leena Luukanen siirtyi tähtimaailmaan. Elämme jänskiä aikoja lainaten Jarmoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723093
- 572788
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322375- 792208
- 602023
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398