Vaikka tuo nykyinen W211 V6CDI hyvät kyydit antaa,niin mieli tekis Ässää.Näkyis tuolla nättiautossa olevan vähän ajettu W220 400 V8CDI.Onkos täällä ässämersun omistajia jotka vois
kertoa mallin vioista ja mitä pitäis tarkastaa? Röllit vois sitten olla kommentoimatta.
Eemelin vaihto Ässään?
14
144
Vastaukset
- Äläostamersua
Se alusta on ? koska kaikissa kulmissa on ilmapussit se ei ole sama kuin w211 jousitus järjestelmä jonka varmasti tiesitkin.
S sarjan mersuissa vaihdellaan silloin tällöin noita pusseja ym..auto kierettynä konaisuutena ympäri on 5000-10000 euron tietämillä riippuu mitä uusitaan.
Sitten on se kone ,se ei saa kiitosta ,sitä pidetään jotenkin epäonnistuneena verrattuna pienempiin dieseleihin.
Kolmas onkin ruoste ,se on yllättävän helposti ruostuva ja neljäs on takakontin pien tilavuus.
Kaiken kaikkiaan ei muuta hyvää ole kuin koneen ääni jos kestää.- Ulvilan_murhamysteeri
Dokumenttiprojekti: Ulvilan murhamysteeri.
http://areena.yle.fi/tv/2689828
Nähtävissä enää tämän viikonlopun ajan ilmaiseksi netissä.
- ässästä
S malleista kannattaa katsella uudempia 2009-> dieseleitä tai S500 tai 600 malleja.
Ilmajousia saa halvalla esim ebaystä kaikkiin mersuihin joissa sellainen on.
Dieselin osto on hyvä idea koska sen kulutus on huomattavastai kohtuullisempi kuin isojanV8 mallien. Kulussa sitä ei juuri huomaa mikä kone nokalla on. Tankilla käydessä sen sitten kyllä huomaa. Suomessa kun saa ajaa sen maksimi 120 niin pienin diesel riittää siihen varsin mainiosti. - Äläostamersua
No miten sinä ostat 500 ja 600 mersua dieselinä?
Sinä joudut bensa auton ostoon silloin,älyhoi älä jätä.
Taas niitä jotka ei tiedä mersusta mitään,aloittajahan kertoi kysyi kokemuksista.
Kaveri ei ole ostamassa bensa syöppöä,320 cdi on ainut järkevä vaihto ehto tosin minulle se ei antanut mitään hohtoa.Ainut mainittu dieselmalli tähän mennessä on 400, väitätkö oikeasti, ettei sitä saa dieselinä? Tiedätkö sinä ylipäätänsä mitään mersuista?
Kukaan ei ollut ostamassa 500 tai 600 sarja dieseliä.- Äläostamersua
TheRat kirjoitti:
Ainut mainittu dieselmalli tähän mennessä on 400, väitätkö oikeasti, ettei sitä saa dieselinä? Tiedätkö sinä ylipäätänsä mitään mersuista?
Kukaan ei ollut ostamassa 500 tai 600 sarja dieseliä.Saa diselinä mutta se ei kestävä koneeltaan,320 kestää paremmin.
Äläostamersua kirjoitti:
Saa diselinä mutta se ei kestävä koneeltaan,320 kestää paremmin.
En tiedä onko kestävä. Tiedän vain yhden E400 CDI:n, jolla on ajettu muistaakseni 350 000. Ei siinä sen pahempia kestävyysongelmia ole ollut kuin muissakaan aikakauden CDI-koneissa, mutta tietysti 8 suutinta vs. 4 suutinta tarkoittaa että vuotoja esiintyy kaksi kertaa todennäköisemmin ja tiivisteiden uusiminen maksaa kahden euron sijaan neljä euroa...
Olen kyllä kuullut, että ensimmäiset versiot tuosta moottorista olivat huonoja ja 420 CDI olisi huomattavasti parempi. Kuten sanottua, ei ole kokemuksia.
- 220cdi
Pari vuotta sitten sattui Saksassa vuokra-autoksi 320 cdi Ässä. Eihän siinä parissa päivässä syvällisemmin ehditty tutustua, mutta kyllä se herkulliset kyydit antoi.
- Äläostamersua
Niin ei se autoa kummempi ole S 320 cdi ,211 korinen on vastaava lähes vastaava,niitäkin saa airmatic alustalla eli ilmaalusta,se on vain kallis pitää ja ei ole saanut kiitosta kun ei se kestä.
Minusta 210 suurella koneella esim:270cdi tai 320 cdi on melkeinpä parempi jos on farmari,siinä on käyttömukavuus ja ajoominaisuus paketissaan,S sarjassa on 2000 luvun alkupäässä hieman rihvelön omaisia viritelmiä mutta jos tkkää korista niin eikun vaan ostamaan,eihän se muuksi muutu muuten.- HaeTyöpaikka
Köyhälle sopii mainitsemasi pienet dieselit.
- eemelinen
On se kyllä jännä juttu, vaikka sais kuinka hyvät kyydit niin parempaa vaan tekee mieli. Se on semmosta kun pojat pääsee pilun makuun.
- Äläostamersua
Jutustelin tuossa s mersun omistajan kanssa ,oli hänkin sitä mietö ettei 400 cdi ole kestävä eli siinä on ongelmia aivan niin kuin tässä aikaisemmin jo mainitsinkin.
- no_defects
Ei mersuissa ole koskaan mitään vikoja, joten lopettakaa provoilu.
- PowerHouseCDI
Tuohon E sarjalaiseenkin sai (w211) Vp dieselin. Joko E400 Cdi ( 260hv) tai myöhemmin E420 cdi vuosimallista 2006 alkaen (315 hv). Voin sanoa että ainakin E420 CDI voimaa riittää
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623037
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361913- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499