Poikamäykkikselle tyttöystävä

Dogmama

Hei. Poikamäykkikseni, lyhytkarvainen ja normaalikokoinen, täyttää kohta neljä vuotta. Kuinka löytäisin sille tyttöystävän? Koiralla on paperit ja hyvät sukutaustat omaava on kyllä. Voisiko joku vinkata kuinka lähteä liikkeelle tässä asiassa? Koira on ruskea, "maksanvärinen" ja keltaisin merkein.

5

101

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onko koirasi käynyt näyttelyissä, jäljestämässä tms joka näkyisi jalostustietokannassa ? Se, että koirasi on hyvästä suvusta ei välttämättä tarpeeksi kasvattajille. Jos teidän "kulmilla" on hyvän näköisiä mäykkyneitoja niin kannattaa ehdotella ihan suoraan :) Kennel-nimen omaavat haluavat ko siitospojalla olevan menestystä hyvän suvun lisäksi mutta harrastemielessä ei välttis tarveitse olla kunhan koiran saa vain rekisteriin.
      Eikun kyselemään :) Onnea matkaan.
      Kauniin värinen poika sinulla.
      Minulla on kaksi pitkäkarvaista samanväristä tyttöä ja yksi musta tyttö. Mäyrikset ovat ihania !! Hyvää kevättä teille.

t. Suli

• Dogmama

Kiitti viestistä. Koira on ihan seurakoirana. Täytynee ruveta "puphenaiseksi" koirapojalle tuolla lenkkireissuilla. Terkkuja siun mäykkiksille :) Dogmama

• Onnea tyttöystävän jahtiin :)

• balkani

Minulla olisi punainen tyttömäykky sulhoa vailla....
      Minkähän polun varrella Pohjois-Karjalassa tavattaisiin?

• mäykkyneiti

Mulla olisi myös tyttö vailla sulhoa :)
      Vieläkö sinun pojusi olisi käytettävissä?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1304
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1138
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      854
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      850
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      735
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      692
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60