Mitä väliä?

Minä olen Kärppä-kannattaja, tehtäköön tämä selväksi heti kättelyssä.

Olen tässä ihmetellyt, kun Karalahden harjoituksista poissaolosta on nostettu sellainen älämölö kuin nyt on tapahtunut. Minusta yksittäisen pelaajan harhoituksiin saapumiset tai niistä poissaolot ovat seuran ja pelaajan välinen asia. Muille se ei kuulu. Samoin pelaajan leimaaminen puutteellisten tietojen pohjalta on enemmän kuin arveluttavaa.

Pelaajana itse kunnioitan Karalahtea. Itse en pistäisi pahakseni, mikäli suosikkijoukkueessani olis hänen kaltaisensa pelaaja, mielellään vaikka kaksi. Kun nyt Jere on joutunut median silmätikuksi, niin toivoisin keskustelijoilta hieman lähdekritiikkiä tällaisten tapausten suhteen. Iltapäivälehdet kirjoittaa vain lehteä myydäkseen ja lööpit on sen mukaan. Ihan purematta ei kaikkea painettua tarvitse niellä.

4

449

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • POIES

MITÄÄN VITTUU SE KUULUUU HOMO KÄRPÄHULLU ÄLÄ TUU ENÄ TÄNE HUUTTAAAA KÄRPPÄ O IHA PASKKA LAPPIHULLUT JÄTTÄÄKÄÄ JERE JA IFKI RAUHAAN MEENE POIES TÄÄLTÄ PASLSTALTA SENKIN SUOMEN HUONOIMMANJEGNIN KANATTAJA JERED JOU TEIÄT PÖYDÄNALLE!!!!!!!!!

• Opettelisit sinä ensiksi edes sellaiset kirjoittamisen alkeet ennenkuin alat muita neuvomaan. Ihan vinkkinä, elä ala sittenkään, koska kaikesta huomaa, että sinun henkiset resurssit ovat kovin kovin rajalliset. Kyllä sinullekin jokin kykyjäsi vastaava foorumi löytyy ja jos ei löydy, niin helposti sellaisen perustaa keskustelutaidoiltaan vähälahjaisille.

Jos katsot huoneen otsikkoa, niin tämä osasto on tarkoitettu HIFK:ta ja sen pelaajia käsittävälle keskustelulle. Tätä ei ole rajattu sen mukaan, mitä seuraa sattuu kannattamaan. Ymmärrän kyllä ettei luetun ymmärtäminen taida kuulua vahvoihin puoliisi, mutta jospa tällainen toisto vaikuttaisi positiivisesti. Ei siitä haittaakaan lie.

• POIS
        rosewater kirjoitti:

Opettelisit sinä ensiksi edes sellaiset kirjoittamisen alkeet ennenkuin alat muita neuvomaan. Ihan vinkkinä, elä ala sittenkään, koska kaikesta huomaa, että sinun henkiset resurssit ovat kovin kovin rajalliset. Kyllä sinullekin jokin kykyjäsi vastaava foorumi löytyy ja jos ei löydy, niin helposti sellaisen perustaa keskustelutaidoiltaan vähälahjaisille.

Jos katsot huoneen otsikkoa, niin tämä osasto on tarkoitettu HIFK:ta ja sen pelaajia käsittävälle keskustelulle. Tätä ei ole rajattu sen mukaan, mitä seuraa sattuu kannattamaan. Ymmärrän kyllä ettei luetun ymmärtäminen taida kuulua vahvoihin puoliisi, mutta jospa tällainen toisto vaikuttaisi positiivisesti. Ei siitä haittaakaan lie.

ÄLÄ TUU ENNÄÄÄ LAPPINHULLU JERE PELAA IFKISSÄ SE EI KUULUU SULLE ÄLÄ TUU NEUVOO OOTKÄRPÄFANI JA SE ON HUOMOJENGNI MEE POIS

• HIFK156349876
        POIS kirjoitti:

ÄLÄ TUU ENNÄÄÄ LAPPINHULLU JERE PELAA IFKISSÄ SE EI KUULUU SULLE ÄLÄ TUU NEUVOO OOTKÄRPÄFANI JA SE ON HUOMOJENGNI MEE POIS

vittu mikä pelle toi "pois"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      49
      6415
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      655
      2709
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1229
    4. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1155
    5. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      85
      1144
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      60
      1098
    7. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      281
      1083
    8. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1080
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      70