Tarttis tossa vaihtaa pari jarruputkea joten jarrujen ilmaus tulee eteen.
Olen joskus aiemmin saanut ilmausruuvin poikki ja jouduin vaihtamaan koko takajarrusylinterin sen vuoksi kun ei lähtenyt vastakierretapillakaan pois!
Ajattelin vaan, että jollakulla on varmaan tietoa miten ilmausruuvi oikeaoppisesti avataan? Ajattelin koittaa lämmmitystä (punahehkuun) ja sitten vaan hylsyllä mokoma auki, en sit tiiä... Kertokaa te.
Miten ilmausruuvi auki?
3
4728
Vastaukset
- juuri näin
Punahehkuun kuumentaminen on ainoa toimiva tapa. Sitten vähän lekaa jarrusylinterin kylkeen ja ruuvi auki laadukkaalla avaimella. Varo kuumentamasta jarruletkua.
Takajarrusylinterit on muuten halpoja, joten tarvitaessa koko mötikkä uusiksi. - Lehti Tulkki
Hätäratkaisu jos ei muutoin onnistu. Ohut lehtitulkki männän ja sylinterin välistä. Ajotus on tärkeä, eli silloin kun joku muu polkee jarrupedaalia. Älä riko tivareita.
Täytä jarrupääsylinteri ja vedä varovasti sitä jarrumäntää joka on ylempänä, ulos sylinteristä niin paljon että ilma pääsee poistumaan jarrukumin ja sylinterin välistä. Voi käyttää myös levyjarruissa.
Varma konsti katkenneitten ilmaruuvien ja pulttien poistoon on hitsata sähköllä mutteri kiinni katkenneeseen tumppiin. Kuumuus irrottaa jumin ja mutterista on helppo kiertää jämä ulos.
En suosittele silloin, kun on alumiiniosia. Saattavat sulaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih516926Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6803008Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981281- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371130- 721022
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.203955