Tanssipaikat

SuomiNeidot

50plus 65miinus Inglesissä, minne kannattaa "tyrkylle "suomityttöjen mennä?jos parketille mielii päästä?

6

253

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ohjeita

Asia on selvä ja yksinkertainen. Ensin mennään Apilaniittyyn yhdeksän maissa tai hieman aiemmin, että pääsee istumaan sinne baaritiskien tuntumaan. Siinä kuulostellaan tilannetta miten on porukkaa ja sitten voi mennä Foxiin. Foxi hyytyy siinä yhteen mennessä ja sen jälkeen voi mennä Ässään. Sesonkiaika ratkaisee tilannetta, eli jos on vähemmän porukkaa, voi Foxissa olla vähän hiljaisempaa. Lämpimällä säällä voi päästä tanssimaan vieressä olevassa Red Onionissakin. Iskelmäbaarissa taas voi pyörähtää jos on esiintyjä. Viisikymmentä juuri täyttäneellä on tietysti hieman kovempi kysyntä kun tällä ylemmällä rajalla. Milloinkas olette tulossa? Hiihtolomien jälkeen aivan maaliskuun loppupuolelle on varmaksi vientiä. Erityisesti kannattaa tulla 20.3.

• CanarianRepa

Olette ajatuksissani. Juuri kun kävin krapulapaskalla, ajattelin vain teitä. Ihanat suomalaiset eläketytöt, rakkaani. Tulettehan jatkoille bungalowiini tanhujen jälkeen?

• Varpusparvi66

Minullakin on ollut vatsa löysänä jo yli viikon mutta se ei ryyppäämisestä johdu. Ikävää se on käydä pamauttamassa varpusparvi pönttöön ja sitten saa suihkutella kakkajälkiä pitkin pöntön reunoja. Ei ne jäljet lähde kun vetää vessanpöntön ja jos harjalla yrittää sohia niin harja menee aivan ruskeaksi. Inhottavaa. Pitäisi kysyä apteekista jotain rohtoa että tulisi taas kiinteätä jöötiä.

• Tytöt

Just viikkoa aiemmin...himpun yli 50 ollaan:-)
      Kiitos vastauksista:-)

• Tanssijat

Playa del Sol

• Myös Nye Trollstua edellisten lisäksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      177
      4834
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      3416
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      40
      2233
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      26
      2004
    5. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      47
      1946
    6. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      680
      1906
    7. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      117
      1841
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      138
      1767
    9. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      45
      1525
    10. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1431
    Aihe