Missä oli kympin kori ykkösolut tarjouksessa hilj?

nimimerkki10

Näin jossain kympin kori ykkösolutta tarjouksessa tässä joitain päiviä sitten ja nyt en yhtään muista missä se oli. Jotain tunnettua bulkkilageria se oli. Olisko ollu lapin kultaa.

Pitäs löytää paikka joka tohon hintaan myy. Mielenrauhan vuoksi pitäisi kuulla missä sitä myytiin vaikka tarjous olisi jo ohikin :D

Potentiaalisia paikkoja on tokmanni, ymv. halpahallit ja marketit. Muualla en tainnu juuri käydäkään.

7

232

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nimimerkki10

AARGH! Tietämättömyyden piina jatkuu :D

• nimimerkki10

Itse itselleni vastaten; Tokmannin suuremmissa myymälöissä. Tais lapussa vielä lukea että huhtikuulle asti olis tarjous voimassa.

Lapin kultaa se oli ja korin ostin.

• kaljoo

Juuri kuten tuolla sanottiinkin eli tokmannilla joissakin myymälöissä ja huhtikuulle voimassa.

• Nohyhyhy

Kuka helvetti juo I-olutta? JOKA ON KAIKEN LISÄKSI LAPIN KULTAA! :D Järki käteen.

• ykköstä

No mitäs vittua se sulle kuuluu jos joku sitä juo ?

• hjjhjk

Tallinkin laivalla ja tallinnan superalkossa nellosta samaan hintaan

• kaljaaaaaa

Niin, ja se tallinnan laivahan lähteekin tosi kätevästi ihan tuosta kotioven takaa ? Tokmanni on 2 kilsan päässä....

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1234
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1088
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      814
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      810
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      760
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      49
      677
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      662
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60