Minulla on tämä sairaus molemmissa korvissa.vasen korva on leikattu kerran ja oikea kaksi kertaa. Kolmas leikkaus on tulossa kuukauden päästä.molemmat kuuloluut on titaanista.joudun puolen vuoden välein käymään puhdistuttamassa korvia joka on todella tuskallinen toimenpide. Eka leikkaus oli 2004joten loppu elämän joudun käymään erikoislääkärillä korvapolilla. Oikea korva on melkein kuuro minulla on siihen kuulolaite jota pidän tarvittaessa.olen opetellut vasemman korvan kanssa toimimaan ja luen huulilta. Tämä sairaus ei ole millään muotoa mukava. Nyt kun otettiin viipalekuva korvista oikea korva osoittautui akuutiksi leikkauksen suhteen. Se on leikattu nyt jo kaksi kertaa.lääkäri ihmetteli kun yksi luu on hävinnyt jonnekin ja paljon varjostumaa
Kolesteooma
Tint
0
82
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322325- 792178
- 951996
- 541896
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339