Hei oisko kellään antaa vinkkiä miten kannattais treenata ens kesänä ku ilmeisesti tulevassa kesätyöpaikassa ollaan vuorossa AAYY--V---AAYY--VV-- jne... eli 2x12h aamua (7-19) ja 2x12h yötä (19-7) ja tän jälkeen aina 6 pv vapaata. Työ on kevyttä valvomotyötä mutta kyllähän toi rytmiä sotkee. Tällä hetkellä oon koulussa ja treenaan Dual Factorilla 3xviikossa kerran viikkoon salibandy peli. Salilla on mahdollista käydä kesällä joka päivä mutta miten kannattais treenit laittaa että ei tulis palautumisen/levon kaa probleemia. Pitäiskö myös jakaa kroppaa enemmän vai edelleen 1-jakoisella?
Vuorotyö (12h vuoro) ja treeni??
3
129
Vastaukset
- kokeiletätä
Käy vapaalla kaksi kertaa ja työjaksolla yhden kerran tai käy vapaalla kolme kertaa. Jaa harjoitukset osiin, vaikka kolmeen ja tee aina seuraava vuorossa oleva harjoitus vaikka tulisi väliäkin salikäynteihin. Jos on liian raskasta, niin jätä harjoitukset vähemmälle, se työ on kuitenkin se joka täytyy hoitaa, eikä töihin pökkyrässä pidä mennä.
- nightshift
Noiden kahden yövuoron välissä ehdottomasti lepopäivä treeneistä ja sen toisenkin yön jälkeen kevyempää treeniä. Tämä 30 vuoden kokemuksella. Kokeiletätä-nimimerkin ohjeet ihan ok. Hyviä treenejä!
- kehokärsii
Kieltäydy hyvä mies koko työpaikasta. Kyllähän treenaminen on tärkeempää kuin joku töissäkäynti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131762Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 781348
- 541193
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81102- 741085
- 1091019
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850