Millaiset ensitreffit senioreina?

lähtisinköOsaankoUsk

Millaiset ensi treffit pitäisi järjestää ja missä, jos haluaisi onnistua ja aloittaa uuden parisuhteen?

Kertoisitteko kokemuksista ja omista toiveista?
Naisen ja miehen unelmatreffit?

146

1851

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kolme vuotta tulee meillä täyteen huhtikuun 19 pvä. Ensitreffi oli tyttäreni kotona jossa olin hoitamassa lapsenlapsia poikani kanssa kun sulho soitti ovikelloa ensi kertaa. (Olimme toki sopineet tapaamisesta puhelimessa).

Ensi treffit kantsii muuten järjestää jossain yleisessä paikassa, ravintolassa, kahvilassa, puistossa, jäätelökioskilla....mistä pääsee äkkiä karkuun jos sulhasenkokelasta voisi alkaa epäillä esimerkiksi sarjamurhaajaksi, jehovalaiseksi, sverigedemokraatiksi tai varatuksi.

• Hulluus_direktiivi

"""Ensi treffit kantsii muuten järjestää jossain yleisessä paikassa, ravintolassa, kahvilassa, puistossa, jäätelökioskilla....mistä pääsee äkkiä karkuun jos sulhasenkokelasta voisi alkaa epäillä esimerkiksi sarjamurhaajaksi, jehovalaiseksi, sverigedemokraatiksi tai varatuksi."""

Jos elämäni ajautuisi noin vainoharhaiseksi kuten vanhemmalla väellä on tapana, järkeistäisin treffit Niuvanniemen tai jonkun vastaavan laitoksen pihalle, jotta tarvittava apu olisi lähellä kun päässä surisee. Eihän vainoharhaisissa treffeissä kohtaa kaksi ihmistä vaan kaksi uhria. Mitkä treffit ne ovat sellaisia?

Toki hyvin monet treffit tapahtuvat julkisillakin paikoilla. On sovittu, että kohtaavat menevät teatteriin, ravintolaan, elokuviin, risteilylle... Mutta lähtökohtaisestihan sitä tavataan jomman kumman kotona ilman ulkopuolisia hännystelijöitä jotka ovat niitä ns tunnelman sarjamurhaajia koska treffit eivät ole aidot.

• Hulluus_direktiivi kirjoitti:

"""Ensi treffit kantsii muuten järjestää jossain yleisessä paikassa, ravintolassa, kahvilassa, puistossa, jäätelökioskilla....mistä pääsee äkkiä karkuun jos sulhasenkokelasta voisi alkaa epäillä esimerkiksi sarjamurhaajaksi, jehovalaiseksi, sverigedemokraatiksi tai varatuksi."""

Jos elämäni ajautuisi noin vainoharhaiseksi kuten vanhemmalla väellä on tapana, järkeistäisin treffit Niuvanniemen tai jonkun vastaavan laitoksen pihalle, jotta tarvittava apu olisi lähellä kun päässä surisee. Eihän vainoharhaisissa treffeissä kohtaa kaksi ihmistä vaan kaksi uhria. Mitkä treffit ne ovat sellaisia?

Toki hyvin monet treffit tapahtuvat julkisillakin paikoilla. On sovittu, että kohtaavat menevät teatteriin, ravintolaan, elokuviin, risteilylle... Mutta lähtökohtaisestihan sitä tavataan jomman kumman kotona ilman ulkopuolisia hännystelijöitä jotka ovat niitä ns tunnelman sarjamurhaajia koska treffit eivät ole aidot.

Ei kysymys ole vainoharhaisuudesta, vaan siitä että ensi treffi on ihan hyvä järjestää yleiselle paikalle ja sellaiseksi että sitä voi esim. venyttää tai lyhentää; kysymys on joustavuudesta. Elikkä kuppi kahvia ja viineri on parempi kuin risteily tai teatteri, joissa ollaan sitten lirissä useamman tunnin tai jopa vuorokauden seurassa joka ei välttämättä ole mieleen.
        (Toi sarjamurhaajajuttu oli keskiyön jälkeen ilmenevää huumoria, jota pennut ei näköjään ymmärrä, ymmärrän ja saat anteeksi.)

• Paloma.se.co kirjoitti:

Ei kysymys ole vainoharhaisuudesta, vaan siitä että ensi treffi on ihan hyvä järjestää yleiselle paikalle ja sellaiseksi että sitä voi esim. venyttää tai lyhentää; kysymys on joustavuudesta. Elikkä kuppi kahvia ja viineri on parempi kuin risteily tai teatteri, joissa ollaan sitten lirissä useamman tunnin tai jopa vuorokauden seurassa joka ei välttämättä ole mieleen.
        (Toi sarjamurhaajajuttu oli keskiyön jälkeen ilmenevää huumoria, jota pennut ei näköjään ymmärrä, ymmärrän ja saat anteeksi.)

Paloma.se.co

Tällä kertaa ymmärsin oikein hyvin tuon keskiyön huumorin.. :)
        Helsingissä asuessani kävin kerran ensimmäisillä treffeillä Suomenlinnassa, yhtä matkaa sinne mentiin ja takaisinkin tultiin. Kuvakin on muistona, jos lie tallessa.
        Toisen kerran tapasin yhden ensitreffiläisen kanssa Lasipalatsin kahvipaikassa ja yhden kanssa käytiin elokuvissa, Lasipalatsissa sekin.
        Hyvin menivät kaikki treffit, vaikka jatkoa ei pitemmälle seurannutkaan.
        Mutta minä olenkin vähän ronkelipumpulienkeli.
        Olivat kuitenkin luotettavia tai sitten minulla oli vaan tuuria. :)

• k_kk

Kun kuvittelee ittiään tilanteeseen mis pitäs hakea seuralaista niin en mä ainakaan isoja vaatimuksia alkais laittelemaan.
      Viina ja tupakka ainoita joita karsastan, Muuten tilanteen mukaan, eiköhän ne huonot ja hyvät puolet paljastu aikanaan sil ei sitä suinpäin vihille mennä.
      Hyvä alku olis jo sekin ku vastapuoli tulis paikalle.

• k_kk

Eikö olis hyvä paikka lammella, nuotion äärellä, grillimakkara kädessä ja vichypullo toisessa.

Nukuin 9 tuntia, eikä vieläkään ole pirteä olo. Ettei vaan joku pöpö ole iskenyt kimppuun.

• k_kk
        Anceli kirjoitti:

k_kk

Eikö olis hyvä paikka lammella, nuotion äärellä, grillimakkara kädessä ja vichypullo toisessa.

Nukuin 9 tuntia, eikä vieläkään ole pirteä olo. Ettei vaan joku pöpö ole iskenyt kimppuun.

Lampi on aina hyvä paikka,eritoteen jos mustia ahvenia sais onkittua samalla ku laittaa asiat ojennukseen.

• k_kk kirjoitti:

Lampi on aina hyvä paikka,eritoteen jos mustia ahvenia sais onkittua samalla ku laittaa asiat ojennukseen.

Sitähän minäkin, ota oma onki mukaan, minä etsin omani.
        Ahvenia nyt aina tulee, joskus jopa lahna tai hauki, vaan ei ehkä onkimalla.
        Kyllä asiat tulevat kuntoon lähes yhdellä istumalla.

• "feikki-k/k"

Minun naisellani pitää olla sytkäri ja pullon-avaaja.
        Huuli-puna ja suihke-parfyymi eivät ole laukussaan pakollisia.

Kammoaisin naista, joka sanoisi suoraan tulevansa nyt, juuri tällä hetkellä.
        Minun naiseni lukisi "runojani", ymmärtäen niistä, missä ja milloin taivaani on
        avoinna.

Esim:

"Sulo-huulin lipitän kahvia täällä
        on oloni kuin pusujen paroni.

Heinä-helteillä katselen peltojen viljaa
        sua oottaen pullaani mutustan hiljaa"

Eipä tuohon tarvita kipeitä pukaroita persuksille.

Ps. "Asiat ojennukseen", oli loistava vertaus.
        Melkeinpä aloin odottamaan siihen lisä-riimejä.

H.

• hunksz kirjoitti:

"feikki-k/k"

Minun naisellani pitää olla sytkäri ja pullon-avaaja.
        Huuli-puna ja suihke-parfyymi eivät ole laukussaan pakollisia.

Kammoaisin naista, joka sanoisi suoraan tulevansa nyt, juuri tällä hetkellä.
        Minun naiseni lukisi "runojani", ymmärtäen niistä, missä ja milloin taivaani on
        avoinna.

Esim:

"Sulo-huulin lipitän kahvia täällä
        on oloni kuin pusujen paroni.

Heinä-helteillä katselen peltojen viljaa
        sua oottaen pullaani mutustan hiljaa"

Eipä tuohon tarvita kipeitä pukaroita persuksille.

Ps. "Asiat ojennukseen", oli loistava vertaus.
        Melkeinpä aloin odottamaan siihen lisä-riimejä.

H.

hunksz

Voithan sinä sen sytkäri-pullonavaajanaisesi ottaa mukaan, kun tulet lammelle.
        Siellä ei tupakankatkukaan käy niin pahasti henkeen, istutte sitten niin ettei savu
        tunge meidän kasvoille, vaan leijailee kaukaisuuteen.. :)
        Asioiden on oltava ojennuksessa, lammella ja nuotiolla.

YP.

• hunksz
        Anceli kirjoitti:

hunksz

Voithan sinä sen sytkäri-pullonavaajanaisesi ottaa mukaan, kun tulet lammelle.
        Siellä ei tupakankatkukaan käy niin pahasti henkeen, istutte sitten niin ettei savu
        tunge meidän kasvoille, vaan leijailee kaukaisuuteen.. :)
        Asioiden on oltava ojennuksessa, lammella ja nuotiolla.

YP.

"Anceli"

Voi sinua sinun henkesi kanssa.
        Kai minun on sitten upotettava kynsi-sieneni ranta-mutaan.

"Ei nostanut Joutsen mua taivaan sineen
        sen räpylät läpytti varpaille mun.

Oispa osoittaa muuta kuin keski-sormi
        millä sortaisin pahaisen turpeeseen"

yst.

k/k

YH.

• hunksz kirjoitti:

"Anceli"

Voi sinua sinun henkesi kanssa.
        Kai minun on sitten upotettava kynsi-sieneni ranta-mutaan.

"Ei nostanut Joutsen mua taivaan sineen
        sen räpylät läpytti varpaille mun.

Oispa osoittaa muuta kuin keski-sormi
        millä sortaisin pahaisen turpeeseen"

yst.

k/k

YH.

hunksz

Se on tämä kuuluisa karjalainen vieraanvaraisuus, joka sallii myös poikkeustapaukset
        seurueineen lampensa rannalle.
        :)
        Ota onki mukaan.

YP.

• Ensivaikutelma on tärkeä. Mutta aika vasta näyttää tuleeko jatkoa.
      Vieras ajatus lähteä "tositarkoituksella" enää treffeille. Viikonloppu mies korkeintaan, tokko siitäkään tulisi mitään ajan kanssa.

• Etä_erakko

Aina se ei ole toiminut avioliitoissakaan tuo viikonloppupuolisous, jompi kumpi on viikot töissä muualla, jopa pidempään ja kotona vain viikonloppuisin.
        Ne keistä itse tiedän, työkenttä ajoiltani, isompi prosentti on eronneita kuin enää yhdessä. Julkisissa viroissa ja politiikoilla se toimii, koska heillä sitä sanotaan kulissiavioliitoksi, kun ei voi erota menettämättä kasvojaan. Poikkeuksiakin on. Vesisängyn loiskeet pitivät yhdessä Uosukaisia, siellä oli "rintaa reittä ja toosaa eli revaa" he he.

Ehtoo-eläjillä viikonloppuseurustelu voisi toimia tiettyyn pisteeseen saakka, jos molemmilla on puhtaat tarkoitusperät, luottamus ja rehellisyys eikä kumpikaan ole läheisriippuvaisia.
        Onhan niitä, etäsuhteitakin, jos kumpikin tahtoo pitää reviirinsä eli pesänsä, jota ei muuttaa muiden maun mukaisiksi.

• VesisänkyLeikit
        Etä_erakko kirjoitti:

Aina se ei ole toiminut avioliitoissakaan tuo viikonloppupuolisous, jompi kumpi on viikot töissä muualla, jopa pidempään ja kotona vain viikonloppuisin.
        Ne keistä itse tiedän, työkenttä ajoiltani, isompi prosentti on eronneita kuin enää yhdessä. Julkisissa viroissa ja politiikoilla se toimii, koska heillä sitä sanotaan kulissiavioliitoksi, kun ei voi erota menettämättä kasvojaan. Poikkeuksiakin on. Vesisängyn loiskeet pitivät yhdessä Uosukaisia, siellä oli "rintaa reittä ja toosaa eli revaa" he he.

Ehtoo-eläjillä viikonloppuseurustelu voisi toimia tiettyyn pisteeseen saakka, jos molemmilla on puhtaat tarkoitusperät, luottamus ja rehellisyys eikä kumpikaan ole läheisriippuvaisia.
        Onhan niitä, etäsuhteitakin, jos kumpikin tahtoo pitää reviirinsä eli pesänsä, jota ei muuttaa muiden maun mukaisiksi.

Ei hyvin hoidettu vesisängyn loisku. Hyvä vuode, kun ei päästä yhtään ilmaa veden päälle sisään. Ei paina eikä tule kipuja luistinradan kohtiin. Suosittelen.

• SenioriIkäisena
        Etä_erakko kirjoitti:

Olen elänyt sitoutuneessa parisuhteessa yli 20 vuotta, mutta en aio luopua omasta asunnostani edelleenkään. Voimme asua molemmissa yhdessä, mutta välillä pitää saada olla ihan itsekseen omassa kodissaan. Ja välillä tavata omia ystäviä ilman kumppanin "häiritsemistä.

• adalii
        SenioriIkäisena kirjoitti:

Olen elänyt sitoutuneessa parisuhteessa yli 20 vuotta, mutta en aio luopua omasta asunnostani edelleenkään. Voimme asua molemmissa yhdessä, mutta välillä pitää saada olla ihan itsekseen omassa kodissaan. Ja välillä tavata omia ystäviä ilman kumppanin "häiritsemistä.

Minä olen elänyt myös noin 20 v suhteessa joissa molemmilla oma koti, lomat ja viikonloput vietettiin yhdessä, hieno ja hyväksi havaittu asumismuoto.

• Minulla on mies jota en vaihda. Useinhan oikea löytyy sattumalta ei etsien. Niin kävi meillekin kohta 10-vuotta sitten.

Jos järjestyisi sinkkumatka, jonne mukaan lähtisi samojen mielenkiintojen omaavia henkilöitä. Tasapuolisesti naisia ja miehiä. Intressi voisi olla vaikka vanhat linnat ja historia tms.

Kuuntelin erään henkilön matkakokemuksia. Matka suuntautui Kanarialle ja erityisesti tarkoitettu tietylle kohderyhmälle. Hän kertoi viikon aikana syntyneen useita romansseja.

• Heikunkeikku

Kyllä minäkin kallistuisin luontotreffiin suuntaan. Pari kiven nokkaa, johon kummankin peput vois tällätä. Ja nuotio tottahan toki. Siinä se sitten olis. Voisi rupatella tulen loimussa, välillä vahdata merelle ja välillä vaikka toisen silmiin sillä tavalla kainohkosti :) Onhan kyse Ensitreffeistä.

• trilleri

Ensitreffit luonnon keskellä tuntemattoman kanssa, ei ikinä.

Olen kerran tehnyt virheen ja mennyt treffeille tuntemattoman kanssa, tuntemattomaan taloon. Myöhemmin tajusin ottaneeni karmean riskin. kaveri oli outo, tajusin, että minun on esitettävä roolia, mikä ei ollut itseäni. Kaveri osoittautui sekopääksi. Onneksi pääsin pahemmitta seurauksitta eroon hänestä. Tiedän, että hän on treffIpalstalla omilla tosin vuosia vanhoilla kuvillaan. Hän esittää tunteellista, sympaattista kaveria.

• Heikunkeikku
        trilleri kirjoitti:

Ensitreffit luonnon keskellä tuntemattoman kanssa, ei ikinä.

Olen kerran tehnyt virheen ja mennyt treffeille tuntemattoman kanssa, tuntemattomaan taloon. Myöhemmin tajusin ottaneeni karmean riskin. kaveri oli outo, tajusin, että minun on esitettävä roolia, mikä ei ollut itseäni. Kaveri osoittautui sekopääksi. Onneksi pääsin pahemmitta seurauksitta eroon hänestä. Tiedän, että hän on treffIpalstalla omilla tosin vuosia vanhoilla kuvillaan. Hän esittää tunteellista, sympaattista kaveria.

Aijaaa, ai noinko tuntemattomista treffikavereista onkin kyse.
        No sitte vastaan eri tavalla.
        Ihan tuiki tuntemattomien kanssa en lähtisi yhtikäs minnekään.
        Joku sokkotreffit on huh-huh-nou-nou-touhua mun mielestäni.

Edellisessä viestissäni tarkoitin sellaista miestä, jonka tuntisin ja johon voisin tutustua pikkusen paremmin ja nuotion äärellä on leppoista jutella. Ja vaikkei koko ajan huulet laputtaisi sanoja, niin tulis semmonenkin asia testattua että pystyykö toinen luontevasti olemaan vaan ihan hiljaakin. Jotenkin näin tälleen aateskelen.

• bessie-

Valitsisin paikan jonne molemmilla on suunnilleen sama ja yhtä vaivaton matka. Voisi olla vaikkapa liikenneaseman tai kauppakeskuksen kahvila. Ensitreffeillä en ehkä haluaisi näyttää rekisterinumeroani, joten paikka jossa on isot pysäköintialueet.
      Keskustan kahvilat tai vanha kunnon Stokkan kellon alla käy myös. Korkeintaan kahvila ja/tai joku näyttely tms. ensitreffeillä, mahdollisuus päättää tilanne luontevasti ja ystävällisesti on minulle se mihin eniten kiinnitän huomiota aikaa ja paikkaa valitessa.

• siilimuori

Kannattaisi varmaan järjestää jottain erilaista verrattun kahvilaan tai elokuviin tsi teatteriin.
      Tuttavani tapasi nykyisen kmppaninsa ensimmäistä kertaa. Mies oli järjestänyt tunnelmallisen kävelyretrken paikkaan, missä kynttilät valaisivat polkua, jatkona romanttinen illallinen. Siis mielikuvitusta kehiin. Ja varmaan kannattaisi tutustua ensin pikkasen paremmin enen kuin mihkään treffeille yleensä on menossa.

• bessie-

Mitä nyt sitten ymmärretään ensitreffeillä, riippuu kai vähän siitäkin.

Tässä tapauksessa ymmärsin niin, että tavataan nettituttavuus ensimmäistä kertaa kasvokkain. Jos vaikka olisinkin itse valmis kovasti panostamaan (tuskin olen) tällaisiin ensitreffeihin, niin en missään tapauksessa odota toisen osapuolen uhraavan paljon rahaa, aikaa ja vaivaa yhden, kenties ensimmäiseksi ja viimeiseksi jäävän tapaamisen takia. En edes kehtaisi esittää "jotain erilaista" ohjelmaksi ja siihen vielä jatkoksi "romanttinen illallinen".

Paremmin tutustumisesta ja edelleen nettituttavuutta tarkoittaen. Kirjoittaa pitää ilman muuta osata, muuten en kiinnostuisi alun perinkään. Pitkästä kirjeenvaihdosta en kuitenkaan ole kiinnostunut, ja en tuhlaisi aikaani sellaiseen joka ei ole kiinnostunut melko pikaisesta tapaamisesta eli paremmin tutustumisesta.

• siilimuori
        bessie- kirjoitti:

Mitä nyt sitten ymmärretään ensitreffeillä, riippuu kai vähän siitäkin.

Tässä tapauksessa ymmärsin niin, että tavataan nettituttavuus ensimmäistä kertaa kasvokkain. Jos vaikka olisinkin itse valmis kovasti panostamaan (tuskin olen) tällaisiin ensitreffeihin, niin en missään tapauksessa odota toisen osapuolen uhraavan paljon rahaa, aikaa ja vaivaa yhden, kenties ensimmäiseksi ja viimeiseksi jäävän tapaamisen takia. En edes kehtaisi esittää "jotain erilaista" ohjelmaksi ja siihen vielä jatkoksi "romanttinen illallinen".

Paremmin tutustumisesta ja edelleen nettituttavuutta tarkoittaen. Kirjoittaa pitää ilman muuta osata, muuten en kiinnostuisi alun perinkään. Pitkästä kirjeenvaihdosta en kuitenkaan ole kiinnostunut, ja en tuhlaisi aikaani sellaiseen joka ei ole kiinnostunut melko pikaisesta tapaamisesta eli paremmin tutustumisesta.

No tämä mun tuttavani tapasi tuolloin miehen ensimmäistä kertaa. Tosin toki olivat olleet yhteyksissä pitempään. Liekö kyseesä treffit vai muutoin vain tapaamine, johon mies kuitenkin oli panostanut. Illallinen ja kynttilöiden loimu ei ollut yksityisessä paikassa vaan ihan ihmisten ilmoilla, missä oli muitakin, saattaahan sitä syömässä käydä vaikka kuinka kivassa paikassa ja se ei voivoita mihinkään. Kukin tyylillään.

Ei kai sitä mitään tarvitse "esittää". Kutsuu vaaan syömään ja minkä sille vo jos paikka on mieluisa :). Ei se ainakaan huono asia ole.Tietenkinhän sitä voi essolla mennä seksi-sulon pöytään pilsnerille kuulemaan miehuuskuntojuttuja :)). Riippinee mitä kkisn arvostaa. SEksi-sulo vai knttiläillallinen hyvässä seurassa?

• bessie-
        siilimuori kirjoitti:

No tämä mun tuttavani tapasi tuolloin miehen ensimmäistä kertaa. Tosin toki olivat olleet yhteyksissä pitempään. Liekö kyseesä treffit vai muutoin vain tapaamine, johon mies kuitenkin oli panostanut. Illallinen ja kynttilöiden loimu ei ollut yksityisessä paikassa vaan ihan ihmisten ilmoilla, missä oli muitakin, saattaahan sitä syömässä käydä vaikka kuinka kivassa paikassa ja se ei voivoita mihinkään. Kukin tyylillään.

Ei kai sitä mitään tarvitse "esittää". Kutsuu vaaan syömään ja minkä sille vo jos paikka on mieluisa :). Ei se ainakaan huono asia ole.Tietenkinhän sitä voi essolla mennä seksi-sulon pöytään pilsnerille kuulemaan miehuuskuntojuttuja :)). Riippinee mitä kkisn arvostaa. SEksi-sulo vai knttiläillallinen hyvässä seurassa?

Tarkoitin esittämisellä mahdollisen oman ehdotukseni esittämistä, kun ensitreffien ajankohdasta ja paikasta yhdessä sovimme. En välttämättä halua olla kutsuja tai tulla kutsutuksi mihinkään, vaan vain sopia ensimmäisestä tapaamisesta 'puolueettomalla maaperällä'. Tilanteen mukaan kuitenkin ja molempien ehdoilla tietenkin, se on tapani yleensäkin ja ensitreffit eivät tekisi poikkeusta.

Kumpikaan vaihtoehto ei ole erityisen kiinnostava ensitreffeiksi, mutta saattaisin tsekata molemmat.

• siilimuori
        bessie- kirjoitti:

Tarkoitin esittämisellä mahdollisen oman ehdotukseni esittämistä, kun ensitreffien ajankohdasta ja paikasta yhdessä sovimme. En välttämättä halua olla kutsuja tai tulla kutsutuksi mihinkään, vaan vain sopia ensimmäisestä tapaamisesta 'puolueettomalla maaperällä'. Tilanteen mukaan kuitenkin ja molempien ehdoilla tietenkin, se on tapani yleensäkin ja ensitreffit eivät tekisi poikkeusta.

Kumpikaan vaihtoehto ei ole erityisen kiinnostava ensitreffeiksi, mutta saattaisin tsekata molemmat.

No en ymmärrä miten järjestää ensitapaaminen ilman kutsua mihinkään :).Kutsutavahan se on joman kumman sinne puolueetmallekin maaperälle ja eikai kauniit puitteet tee tapaamispaikasta puolueellista?

• bessie-
        siilimuori kirjoitti:

No en ymmärrä miten järjestää ensitapaaminen ilman kutsua mihinkään :).Kutsutavahan se on joman kumman sinne puolueetmallekin maaperälle ja eikai kauniit puitteet tee tapaamispaikasta puolueellista?

No, minusta kutsun esittäminen ja tapaamispaikasta sopiminen on vähän eri asia. Voin sopia tapaamisen vaikka Helsingin rautatieasemalle jonne tulemme eri junilla.

Kuka tässä kauniita puitteita on pois sulkenut? "Tilanteen mukaan kuitenkin ja molempien ehdoilla tietenkin jne. jne."

• siilimuori
        bessie- kirjoitti:

No, minusta kutsun esittäminen ja tapaamispaikasta sopiminen on vähän eri asia. Voin sopia tapaamisen vaikka Helsingin rautatieasemalle jonne tulemme eri junilla.

Kuka tässä kauniita puitteita on pois sulkenut? "Tilanteen mukaan kuitenkin ja molempien ehdoilla tietenkin jne. jne."

No hyi, Helsingin rautatieasema. Vihoviimenen paikka. Ihme rajoituksia sulla. Jos sovitaan et mennään vaikka jonnekin syömään ni sitähän voidaa sopia näkevänsä siellä ruokapaikan pihalla esim. "Molempien ehdoilla". Jo menee vaikeaksi. Mitsä ehtoja syömässä käynnissä tarvitaan?. Eihän syömässä käynti hyvässä ravintolassa ole sopimus avioliitosta :).

• Minä taas uskon että mahdollisimman spartaaniset kulissit, joustava, arkipäiväinen tilanne ja kuten bessiekin tossa ylempänä sanoi niin tilanne josta pääsee luontevasti ulos ilman mitään mielenpahoitusta.
      Yksi ukkeli jonka tunnen ajoi kakssataa kilsaa autolla tapaamaan skype-kaveriaan ja se teki sille oharit...ei uskaltanut tulla sovitulle paikalle tapaamaan. Mikä on mielestäni aika typerää, koska kupposen kahvia voi juoda melkein kenen kanssa vaan, etenkin jos ollaan vuositolkulla höpötetty joutavia netissä tai skypessä.

• Unohdin sanoa vain että ei missään tapauksessa minnekään korpeen lammen reunalle. Onko kukaan katsonut uutta ruotsalaista sarjaa Jordskott'ia??? Kuvattu Salan ympärillä Västmanlannin metsissä. Kovasti tutunnäköistä. Aion laittaa kumihanskat seuraavan kerran kun alan vaihtaa multaa kukkaruukkuihin...

• Paloma.se.co kirjoitti:

Unohdin sanoa vain että ei missään tapauksessa minnekään korpeen lammen reunalle. Onko kukaan katsonut uutta ruotsalaista sarjaa Jordskott'ia??? Kuvattu Salan ympärillä Västmanlannin metsissä. Kovasti tutunnäköistä. Aion laittaa kumihanskat seuraavan kerran kun alan vaihtaa multaa kukkaruukkuihin...

Kun nyt osuin paikalle, sanon sen verran etten kenenkään tuntemattoman ukkelin kanssa mihinkään lammen rannoille menisikään, edes makkaraa paistamaan.
        Eikä ole treffeihin tarvettakaan, ystävien kanssa sen sijaan menisin mielelläni jutustelemaan.

• k_kk
        Anceli kirjoitti:

Kun nyt osuin paikalle, sanon sen verran etten kenenkään tuntemattoman ukkelin kanssa mihinkään lammen rannoille menisikään, edes makkaraa paistamaan.
        Eikä ole treffeihin tarvettakaan, ystävien kanssa sen sijaan menisin mielelläni jutustelemaan.

Moi enkeli
        Mihis sitä muualle ku mettään meikäläinen,ei oo noi kiiltävät salonkit ja korkee kulttuurit mun juttu.
        Mettäsika ku itekkin oon, jos haluu todella tutustuu niin lähtee viikon telttaretkelle.
        Kuten sinäkin niin nyt ei oo haku päällä mut teoriassa me puhuttiinkin.
        Lammelle olis kumminkin mukava istahtaa .

• k_kk kirjoitti:

Moi enkeli
        Mihis sitä muualle ku mettään meikäläinen,ei oo noi kiiltävät salonkit ja korkee kulttuurit mun juttu.
        Mettäsika ku itekkin oon, jos haluu todella tutustuu niin lähtee viikon telttaretkelle.
        Kuten sinäkin niin nyt ei oo haku päällä mut teoriassa me puhuttiinkin.
        Lammelle olis kumminkin mukava istahtaa .

Moi ystäväni, metsään me kuulutaan ja sinne mennään, kun rauhassa halutaan olla tai toiseen kunnolla tutustua.
        Tuli taas tähänkin aloitukseen liityttyä mukaan, vaikka tilanne ei millään tavalla minua kosketa.
        Täällä on vaan nykyisin niin vähän minua kiinnostavaa asiaa, että joskus käy näni.
        Eikä meidän lampi ole missään korvessa, muutama sata metriä pihasta pohjoisen suuntaan pellonviertä pitkin ja lyhyt metsätaival perään.
        Lampi näkyy pihaankin, kun kaadettiin näköesteenä olleita kuusia pois.
        Pidetään asia mielessä, ehkä joskus jonain kauniina päivänä pääsemme lammelle, ja saamme jutella tosi pitkään.

• Ja nyt tämä "näni" lähtee saunomaan, hunajata laittamaan.. :)

• Anceli kirjoitti:

Ja nyt tämä "näni" lähtee saunomaan, hunajata laittamaan.. :)

Olethan sä tavallaan ameriikan murteella,näni
        Nautihan saunastas.

• henrjii
        Anceli kirjoitti:

Ja nyt tämä "näni" lähtee saunomaan, hunajata laittamaan.. :)

mää en kyllä uskalla viellä laittaa näniin hunajaa, mutta savusaunatippoja uskaltaa laitta löylyveteen

• Viatonsivullinen

Johonkin kahvilaan tai elokuviin voisin lähteä. Tuskinpa mitään sokkotreffejä
      tulen tekemään. Toivottavasti tapaan jossain vielä kivan kaverin.
      Uskon että niin vielä käy, tunnen niin. Jos ei, ei tässäkään elämässä ole valittamista.

• vähään.tyytyväinen

Minulle riittää ensirehveille kun todistaa olevansa nainen ilman kuukautisia ettei paikat sotkeennu.

• Meille_miehille

:DDD
        Ehdottoman tärkeä havainto ja yksityiskohta.

• liopuytre

"vähään tyytyväinen" Ei kuusikymppisillä ole kuukautisia, vai meinaatko ottaa nuoremman.

• Paskikset

No onhan niillä hormonimummoilla menkat!! Hormonihoito pitää menkkoja keinotekoisesti. Sen takia niillä onkin syöpävaara. Kannattaa välttää hormonimuorien seuraa. Kyllä luomuseniorita on paras!

• enmilläänkeksi

Kokemattomat vastailleet.
      Minä kirjoitankin kokemuksen syvällä rintaäänellä monet sokkoensitreffit kokeneena.

Minä osaan tutustua kirjoittamalla. Mukavia sitten tapaamaan. Vasta nähdessään livenä tietää sitten, haluaako jatkaa tutustumista. Kirjoittaessa voi tuntua siltä, että on jopa rakastunut. Mutta LIVE kertoo totuuden vasta. Siksi ei liian kauan kannata kirjoittaa mutta riittävän kauan.

Ensimmäiset sokkoensitreffit.
      Nettitreffeissä tutustuttiin. vuoden vanhempi mies oli.
      Molempia kiinnostava oli pyöräily aivan ensimmäisissä treffeissä. Pyöräiltiin toisiamme vastaan puoliväliin ja sitten jatkettiin molempien kuntopyöräreitti, ympyräinen kevyenliikenteenväylä hänen myötäpäivänmalliin eikä vastapäivään kuten minulla oli tapana. Juteltiin vaikka hyvällä vauhdilla ajettiin. Pysähdyttiin kerran penkille istumaan. Se myötäpäiväntyyli oli parempi mäkien kannalta ja aloin sen treffin jälkeen minäkin pyöräillä niin päin.
      Oli kivamman näköinen kuin kuvittelin, ruskeat silmät, ja hoikka. Vaan jotenkin hukassa tietämisestä, mitä haluaa elämältään. Ero yli 6-kymppisenä. Monia tavannut eikä kenenkään kanssa sujunut. Kysyin, että mitä vikaa niissä naisissa oli. Hän vastasi, että ei kai mitään, vaan vika on hänessä itsessään.
      Nousimme pyörän päältä ennenkuin erottiin. Kerroin, että hän oli positiivinen yllätys ja että hänen kannattaisi laittaa kuva treffi-ilmoitukseensa. Hän kysyi, haluaisinko minä jatkaa tutustumista. Sanoin haluavani ja että viestikapula on nyt hänellä. Ota yhteyttä, jos haluat. Ei ole ottanut yhteyttä. Ei halattu, vain käteltiin tavatessa ja erotessa.

Toiset treffit oli kaupungissa mun kotia vastapäätä, koska hän tuli autolla kauempaa. Kun hän soitti, että nyt on paikalla, niin menin ulos ja tultiin meille. Olin leiponut mustikkapiirakkaa ja voileipäkakkua ja tarjosin hänelle kahvit. Hän toi minulle edellisenä päivänä saaliiksi saamansa suuren hauen fileet ja hirvenlihasäilykepurkin. Raitis symppis. Samanikäisiä olimme ja olemme vieläkin. Kävimme näköalatornissa, jossa hän oli käynyt viimeksi kymmenvuotiaana ja ostamassa hänelle kaksi omenapuuta. Hän sairastui ja ei halunnut jatkaa tutustumista, vaikka minä olisin jatkanut. Ei halattu, vain käteltiin tavatessa ja erotessa.

Kolmannet oli lähipitäjässä, jonne menin bussilla ja hän tuli autollaan vastaan ja käytiin tutustumassa Unescon maailmanperintökohteeseen ja sitten ajoimme hänen kotiinsa. Illan suussa hän toi minut bussille ja kotiin menin. Halattiin astuessamme hänen kotiinsa sisälle. Kahvit joimme ja juttelimme. Kovin oli ankeat kahvileivät. Olisi vissiin pitänyt mun tuoda tullessani.
      Emme tainneet kumpikaan haluta jatkaa, vaikkei mitään vikaa varsinaisesti ollutkaan. Muutama sana kirjoitettiin vielä treffien jälkeen.

Neljänsille tuli mies mua hakemaan kotini edestä autollaan ja oli tarjolla saunakin, niin halutessamme. Vuoden minua nuorempi. Oli pettymys, koska antamansa valokuva hänestä oli monia vuosia vanha ja mies oli pahasti rähjääntynyt siitä. Kotinsakin oli vaatimaton. Hän sanoi, että mitään ei tapahdu täällä, mitä minä en halua. Hän olisi halunnut saunata kanssani. Ja että olisin ollut yön luonaan. Oli minulla pyyhe mukana mutten tahtonut. Kahvit joimme ja juttelimme ja tällä miehellä oli edellistäkin ankeammat kahvileivät. Selvin päin olimme. Olisi hän tarjonnut viiniä. Hän toi autollaan minut kotiini takaisin. Kumpikin tiesi, ettei jatketa.

Viidensille treffeille menimme keskustan kahvilaan. Hän soitti jo edellisiltana ja halusi tulla saunaan mun luo. kun oli lauantai. Ei sopinut mulle se. Halimme tavatessamme. Hän halusi kahvilassa viereeni istumaan, mä halusin vastakkain, että voi jutella. Ei mun mielestä tartte heti olla ihossa kiinni.
      Söimme porkkanaleivokset ja arvelen, että hän oli krapulassa vähän. Ei humalassa ollut vaan väsynyt ja punakka. Hän halusi kävelylle mutta minä en ja sanoin, että mua odotetaan. Täytyy mennä. Hän ehdotti, että hän voisi lähteä kanssani vaatekauppoihin ostoksille. Käteltiin, kun erottiin. Joku sana vaihdettiin kirjoittaen. Puhuimme toistemme ohi. Jäi hölmö tunne.

Kuudensille matkustin pitkän matkan junalla sukulaisteni luo ja hän haki minut sieltä. Kiertelimme autollaan seudun nähtävyydet, meren rannoilla käsi kädessä ja kalloilla istuimme vierekkäin. Ihanaa oli. Suloinen pyöreä mies. Syötävän suloinen. Vaan melkein kymmenen vuotta nuorempi. Olin pidättyväinen, vaikka halusin suudella ja hän teki aloitteen. Tapasimme toisen kerran hänen kotonaan viikonlopun. Hän vierasti varallisuuttani ja piti mua hienona. Suloisia hetkiä vietimme silti.
      Jotenkin vapautunut kontakti puuttui, vaikka tunne oli ihana, kun kosketimme toisiamme.
      Menneisyytemme olivat hyvin erilaiset. Riitaa ja takaisin yhteen ja jonkinlainen kaveruus, no hard feelings.

• Osaat kuulemma tutustua kirjoittamalla ja mukavia tapaamaan.
        Kovin paljon kumminkin hutilyöntejä sattunu, et kertonu millaset olis ne sun unelmatreffit.

• enmilläänkeksi

Mee sää akkas viereen.

• enmilläänkeksi kirjoitti:

Mee sää akkas viereen.

Olen sen verran paremmista piireistä et mulla on vaimo, jota naapurit mun rouvaksi kutsuvat

• enmilläänkeksi

Aloittajalle, jos et osannut lukea rivien välistä, niin treffailu, jossa päämääränä on uusi parisuhde ovat kovaa työtä.
        Ei se ole haaveilua.
        Mukavia ihmisiä on paljon ja heitä on mukava tavata, vaikkei parisuhteeseen olisikaan aineksia.

Nuoremmatkin ovat sanoneet, että nettitreffit jos on tutustumispaikkana, niin viisikymmentä treffiä keskimäärin tarvitaan, jotta se oikea löytyy. Tietysti tuurilla voi onnistua eka treffeillä.
        Me ikäihimiset ollaan vähemmän joustavia kuin nuoret, joten treffejä voi tarvita enemmänkin.

• eurotar

Totta on, että monia tarvitsee kohdata, jotta kunnolla kolahtaisi. Niin se oli nuorenakin. Olen vastaillut lehtien kontakti-ilmoituksiin. Kymmenisen vuotta sitten tapasin yhden kaverin kanssa kahvilassa ja sitten hänen kotonaan. Yhdessä olimme suunnilleen vuoden. Hänen elämäntarinoitaan oli mielenkiintoista kuunnella, oli niin erilaista kuin minulla. Tulin siihen tulokseen, että hän oli narsisti ja lähdin, kun minua henkisesti loukkasi. Kaverista ei pariin kuukauteen kuulunut, mutta tapailimme harvakseltaan ihan kavereina ja noin puolen vuoden kuluttua hän kuoli. Luultavasti tiedän hänestä enemmän kuin kukaan muu.
        Meillä ei koskaan synkannut täydellisesti ja olin kurssilla tavannut mielenkiintoisen miehen. Hän soitti minulle säännöllisesti ja kutsui luokseen juhannuksen viettoon. Rakastuimme ja olimme yhdessä nelisen vuotta. Hän oli leskenä ollessaan tapaillut monia naisia, ihmeen helposti naiset lähtevät tansseista ihan vieraan miehen kotiin. Oli ollut lyhyitä suhteita, mutta minä hänet evästin viimeiselle matkalle. Tiedän luultavasti hänestäkin enemmän kuin kukaan muu elossa oleva.
        Ennen näitä henkilöitä olin vielä mieheni eläessä politiikassa tutustunut yhteen mieheen. Oltuani leskenä teimme treffit luontopolulle ja meillä oli oikein hauskaa. Näitä retkiä olemme harvakseltaan tehneet vieläkin, mutta eivät ne mihinkään suhteeseen ole johtaneet. Pari vuotta sitten vastailin kontakti-ilmoituksiin ja pääsin muutaman kerran puhelinhaastatteluun. Yhden miehen tapasinkin hänen kotonaan- ihana koti muuten-, mutta se jäi siihen. Nyt olen päättänyt, etten enää mitään parisuhdetta halua. Juttelen vain sopivissa tilanteissa sekä naisten, että miesten kanssa. Se riittää.

• ent.siivoojaparka

Koska vaan ja missä vaan.
      Minulle aihe ei ole sillä tavalla ajankohtainen, koska en ole vielä edes laittanut sitä hakemusta millekään treffisivulle koskaan. Enkä näillä näkymin aio laittaakaan. Vaikka miten mietin, niin en muista yksiäkään etukäteen sovittuja ensitreffejä. Miten se niin on mennytkin.
      Voisin vain kuvitella, että jos sellaiseen tilanteeseen yleensä höyrähtäisin, niin kyllä se olisi sitten jo senverran vakavaa, että ei siinä vaikuttaisi enää mihinkään suuntaan toisen ulkonäkö, pukeutuminen, ikä, varakkuus, hänen asuntonsa, pyöräilläänkö myötä- vai vastapäivään, ei mikään, mihin nimim. "enmilläänkeksi" on kiinnittänyt huomionsa. Suoraan vaan kapsahtaisin kaulaan, enkä siitä irtoaisi väkisin vääntämälläkään.
      Mutta, jos hän alkaisi esittämään minulle, että minun kannattaisi laittaa kuvani treffi-ilmoitukseeni, niin kyllä minä silloin ottaisin sen sellaisena kuin hän olisi sanonut; jatka etsimistä, minun puoleltani jäi tähän.

• enmilläänkeksi

Voi hyvää päivää ent.siivoojaparka
        Ensitreffeillä Sinä näin teet "Suoraan vaan kapsahtaisin kaulaan, enkä siitä irtoaisi väkisin vääntämälläkään."

• sekoseko

Olipa tyhmä kirjotus siivoojalta, puhuit sekavasti ja itsesi pussiin.

• ent.siivoojaparka
        enmilläänkeksi kirjoitti:

Voi hyvää päivää ent.siivoojaparka
        Ensitreffeillä Sinä näin teet "Suoraan vaan kapsahtaisin kaulaan, enkä siitä irtoaisi väkisin vääntämälläkään."

Niin just. Kuten sanoin, niin jos yleensä mitään ensitreffejä sopisin, niin silloin se olisi jo tosi vakavaa. Ei mitään tuollaisia "enmilläänkeksi" treffejä, missä tutkitaan toisen ulkonäköä, missä ei etukäteen tiedetä edes toisen ikää, ei mitään toisesta, missä pidetään kriteerinä kunnon kahvileivät...

• ent.siivoojaparka
        sekoseko kirjoitti:

Olipa tyhmä kirjotus siivoojalta, puhuit sekavasti ja itsesi pussiin.

Älä pelkää, "sekoseko". En minä sinua halua tavata vielä tällä tutustumisella.

• sekoseko
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

Älä pelkää, "sekoseko". En minä sinua halua tavata vielä tällä tutustumisella.

Enkä mä sua ikänä.

• ent.siivoojaparka
        sekoseko kirjoitti:

Enkä mä sua ikänä.

Säikäytinkö minä nyt noin pahasti sinut? Uskaltaako toiset kanssani ensitreffeille? Ei vaan, kyllä minusta irti pääsee kun tarpeeksi pyristelee.

• minäen

Säikäytinkö minä nyt noin pahasti sinut? Uskaltaako toiset kanssani ensitreffeille? Ei vaan, kyllä minusta irti pääsee kun tarpeeksi pyristelee.

Oletko lesbo.

• ent.siivoojaparka
        minäen kirjoitti:

Oletko lesbo.

Mistä sinä sellaista aloit epäilemään? Voihan naisella olla treffit naisen kanssa vaikka ei olisikaan lesbo. Vai hyi, mitä sinä treffeillä tarkoitat?
        Vasta tässä viikolla minulla oli treffit (ei ensi-) tyttäreni kanssa. Ja voi miten me taas halailtiin tavatessa ja erotessa. Eikä ollut kysymys lesboilusta tai insestistä.

• enmilläänkeksi

Mistä sinä sellaista aloit epäilemään? Voihan naisella olla treffit naisen kanssa vaikka ei olisikaan lesbo. Vai hyi, mitä sinä treffeillä tarkoitat?
        Vasta tässä viikolla minulla oli treffit (ei ensi-) tyttäreni kanssa. Ja voi miten me taas halailtiin tavatessa ja erotessa. Eikä ollut kysymys lesboilusta tai insestistä.

Aloitus on näin.
        "Millaiset ensi treffit pitäisi järjestää ja missä, jos haluaisi onnistua ja aloittaa uuden parisuhteen?"

Että mistäköhän luku- ja luetunymmärtämistaitoiset päättelevät, että on kysymys sellaisista seksisuhteeseen tähtäävistä treffeistä, höh.

• ent.siivoojaparka

Aloitus on näin.
        "Millaiset ensi treffit pitäisi järjestää ja missä, jos haluaisi onnistua ja aloittaa uuden parisuhteen?"

Että mistäköhän luku- ja luetunymmärtämistaitoiset päättelevät, että on kysymys sellaisista seksisuhteeseen tähtäävistä treffeistä, höh.

En minä aloittajalle vastannutkaan, vaan sinulle.

• enmilläänkeksi

En minä aloittajalle vastannutkaan, vaan sinulle.

Minusta näyttää, että vastasit nimimerkille "minäen"
        Koeta nyt tietää, kenelle vastaat ja mitä asiaa ketju käsittelee, ettei mene off-topiciksi kuten sulla meni.

• kaikiasitä

Hipasin kerran vahingossa facebookissa treffi sivulle, ei aikaakaan niin alkoi tulla sähköpostitse tulemaan yhteyden ottoja ympäri maailmaa.
      Ihmettelin miten oikein mahdollista, lopulta tajusin ja sain eston päälle.
      Satoja ehdotuksia eri rotuisia näköisiä.

• Niin_tuttua

Juu, vahingossa varmaan täälläkin, ihan ohikulkumatkalla. Ei ole ennen tuota kuultukaan.

• kaikkiasitä
        Niin_tuttua kirjoitti:

Juu, vahingossa varmaan täälläkin, ihan ohikulkumatkalla. Ei ole ennen tuota kuultukaan.

Kerran päivässä ainakin, jos otetaan kommettini vastaan tuollein niin kiinnostukseni häviää.
        Hyvää päivän jatkoa sulle, muista hymyillä.

• Niin_tuttua

Kyllä kommenttisi irroittivat ihan naurun, toivottavasti naapurit eivät häiriinny...

• Kokemusta_on

Olen vanhemmalla iällä tavannut useita ensitreffeillä. Ei sitä mitään erityistä kannata järjestää. Vähän ihmisestä riippuen, luontoon jos sanoo olevansa luontoihminen, kahvilaan jos sanoo olevansa kaupunki-ihminen, johonkin tilaisuuteen jos sanoo harrastavansa tilaisuuden aihetta. Varsin nopeasti jutellessa käy selville minkälainen ihminen siinä on, ja onko tuosta odotettavissa mitään. Lyhimmillään henkilökemiat ovat selvinneet vartissa, yleensä tunnissa tai parissa, joskus harvemmin hylky on tullut viikoissa tai kuukausissa. Nykyisen kanssa juteltiin niitä näitä pari-kolme vuotta ennen ensitreffejä jotka sitten kestivät kellon ympäri (ei mitään seksiä, älkää edes kuvitelko, ei edes kunnolla koskettu toisiamme) ja niiden jälkeen ollaan oltu yhdessä jo pari vuotta koska ne henkilökemat tuntuvat sopivan hyvin yhteen. Yhteen ei olla muutettu, ehkä sekin vielä koetaan tai sitten ei.

• Viatonsivullinen

Kyllä se vanhanaikaisesti löytyy, kuten on tähänkin mennessä löytynyt. Ei nuo
      tuommoiset nettijutut ole, kyllä se ihminen on ensin nähtävä ja siitä lähtee kiinnostus. Siis tositarkoitus. Tuttavia voi olla monella tavalla hankittuja.
      Rakkautta on vaikeampi tavoittaa. Kyllä minäkin suhteista tiedän, mitä nyt tämänikäinen vapaana elänyt nainen tietää, aika paljon, empä usko että mikään enää yllättää. Ilman miehiä elämä olisi kuitenkin ikävää.

• josvaikkataiei

Jollain tavalla on yhteys luotava, netti on helppo tapa etsiä.

• Tapaaminen_nro_101

Mitä ensitreffejä on treffit iäkkäillä ellei ne todella elämänsä ensikertaa mene treffeille.
      Eiks ne ole jotain ehtoon elosalamat tai jotain muuta tai ehtootreffit ja silleen.

• ent.siivoojaparka

Ensitreffihän tarkoittaa ensitapaamista suomeksi selkokielellä. Kaiken ikäisenä voi tavata uuden ihmisen ensimmäistä kertaa. Ei vielä tässäkään iässä olla kaikkia maailman ihmisiä tavattu.

• OokSäMunKaa

Nuoriso ei käytä tollasia sanoja, ne seukkaa vaikka menis tälleille miljoonatta kertaa.

• SeukkaaStadilainen

Nuoriso seukkaa tarkoittaa seurustelemista, ja seukkaaminen voi jatkua vaikka avioliiton solmimiseen tai eroon asti.

• Essolla aina onnistuu?

Kun Seksi-Sulon naisjuttuja kuuntelee, niin jokainen tulee vakuutuneksi siitä, että ensifreffit kannattaa ehdottomasti tehdä Essolle. Monesti Seksi-Sulo pääsee saatolle, vaikka hän ei ole ennakkoon tehnyt treffejäkään. Pelkkä miehekäs silmäpeli baarissa avaa usein Sulolle tien onnistuneisiin jatkotoimenpiteisiin. Sulo on monesti kertoillut, että ennakkoon treffejä tekemällä naismenestys ei olisi yhtään parempi.

• Kordari
      • sipulitar

Onpa kokemusta seksin yrittämisestä ensitreffeillä seniorinnanakin, vaikka moni varmaan ei uskoisi minusta. Mutta yrrittämiseksi jäi jatkossakin, kun tuo vastakkainen puoli näissäkin ikäluokissa alkaa tarvita viagraa, pistoksia yms. Ja vika löytyy siitä vastakkaisesta, tällä kertaa minusta. Yleensä voin kokemuksesta kertoa, että jos mies todella on kiinnostunut naisesta, hän odottelee rauhassa tuon seksin kanssa, ettei pelottaisi pois kiinnostavaa henkilöä.

• LeikkikaveriHakusessa
        sipulitar kirjoitti:

Onpa kokemusta seksin yrittämisestä ensitreffeillä seniorinnanakin, vaikka moni varmaan ei uskoisi minusta. Mutta yrrittämiseksi jäi jatkossakin, kun tuo vastakkainen puoli näissäkin ikäluokissa alkaa tarvita viagraa, pistoksia yms. Ja vika löytyy siitä vastakkaisesta, tällä kertaa minusta. Yleensä voin kokemuksesta kertoa, että jos mies todella on kiinnostunut naisesta, hän odottelee rauhassa tuon seksin kanssa, ettei pelottaisi pois kiinnostavaa henkilöä.

Naurattaa, kun muistuu mieleen muutamat kondomien ostopaikan etsimisen, kun halut ovat yllättäneet maailmalla kohdattaessa.
        Ei muuten ole itselläni vieläkään mukana, vaikka toivonkin uuden kumppanin vielä kohtaamani. Paljaana en päästä hmmmmh, mutta suojatun kanssa voi olla kivakin leikkiä.

• Treffeille menisin niin tutun kanssa, ettei edes ajatus pelosta tulisi mieleenikään.
      Kahvilat, tavaratalot ja elokuvat unohtaisin tyystin ensitreffeillä.
      Kahden kesken kiireettömästi olisi hyvä juttu. Olkoon paikka vaikka mikä, se ei ratkaise vaan tärkeämpää on rehellisyys ja avoin suhtautuminen tilanteeseen ja tietysti kaikenlaiset unelmat, haaveilut ja utopistiset kuvitelmat jätän kotiin silloin.
      Ei kait treffien tarkoitus ole, että sieltä nopeasti pääsee karkuun. Voihan sitä nyt ei niin omaa miesihannetta miellyttävän ihmisenkin kanssa viettää hetken aikaa. Rehellisyys treffien päätteeksi on tärkeää, jatketaanko vai ei.

Ihannetreffeille olisi mukavaa jos kumpikin saattaisi omalla ideallaan osallistua, tuoda nyt vaikka makkarat sinne nuotiolle( muuten tosi hyvä idea, kuten muutkin luontokohteet). hauskaa olisi tietysti etukäteen tuumailla mitä kumpikin tuo jne.

• Nyt räpsähti sinullekin kutsu lammen rannalla ja nuotiolle, kyllä sinne mahtuu useampikin luonnosta pitävä.
        Oma Wilhelmi mukaan, oli sitten kyseessä mies tai makkara. :)

• roosaliiiin

Kiitos kutsusta, mielelläni tuun.
        Oikein kunnon kimppatreffit,
        Makkaraa löytyy mut Wilhelmi vielä hakusessa.
        Tavataan siellä sitten...

• enmilläänkeksi

Kahden kesken kiireettömästi kimppatreffit, jaa.
        Jotkut vanhat vaan ei voi olla poissa mistään ketjusta vaan joka ketjuun on vääntäydyttävä vanhan kaartin keskinäistä kivaa pitämään.
        Häiriköt.

Kahden kesken kiireettömästi kimppatreffit, jaa.
        Jotkut vanhat vaan ei voi olla poissa mistään ketjusta vaan joka ketjuun on vääntäydyttävä vanhan kaartin keskinäistä kivaa pitämään.
        Häiriköt.

No voi harmi, että me taas sua häirittiin näin ikävällä tavalla, luit kuitenkin, miksi?
        Kun se ei ole pakollista, näet heti mitkä nimimerkit ovat osallistuneet.

Koetahan toipua ja etsi joku kiva ketju, johon voit oikein kunnolla mielipiteesi kirjoittaa.
        Tuohan oli vaan sylkäisy.

• enmilläänkeksi
        Anceli kirjoitti:

No voi harmi, että me taas sua häirittiin näin ikävällä tavalla, luit kuitenkin, miksi?

Koetahan toipua ja etsi joku kiva ketju, johon voit oikein kunnolla mielipiteesi kirjoittaa.

Tee ite aloitus, jossa vanha kaarti saa kekkuloida.
        Laita otsikkoon nikkisi, niin tietävät jo siitä, että on oman poppoon hyvä aloitus.

Tee ite aloitus, jossa vanha kaarti saa kekkuloida.
        Laita otsikkoon nikkisi, niin tietävät jo siitä, että on oman poppoon hyvä aloitus.

Ei kiitos, täällä on jokaisella lupa osallistua mihin tahansa aloitukseen.
        Ellet siitä pidä, en minä voi asialle mitään tehdä.

• "Anceli"

Minä olen kanssa kiukkuinen kohta.
        Ei nuotion ääressä lepäileminen ole hauskaa, jos on liikasti Wilhelmejä.
        Minusta kahdestaan Muikutteleminen on sitä parasta.
        Asetan kohta päällesi kirouksen:
        Jokainen puu nuotio-paikkasi ympärillä tulee olemaan läpi-märkä.
        Jokainen risu ja oksa Kanien kaljuiksi kalvamat.
        Klapi-liiterisi edustalla kotti-kärrysi tulevat uppoamaan mutaan.

Loitsuni on:
        Yks' vanhaa, kaks' vanhaa, ei koskaan ole kanalan lantalaa...
        Yhden vain.

YH.

• Anceli kirjoitti:

Toi häirikkö on sama joka munkin rouvan mielen pahoitti,akoittelemalla sitä.

• enmilläänkeksi
        piikkiö kirjoitti:

Mitähän sääki teet ensitreffikeskustelussa? Että kukahan se häirikkö on? Kysypä akaltas!

• hunksz kirjoitti:

"Anceli"

Minä olen kanssa kiukkuinen kohta.
        Ei nuotion ääressä lepäileminen ole hauskaa, jos on liikasti Wilhelmejä.
        Minusta kahdestaan Muikutteleminen on sitä parasta.
        Asetan kohta päällesi kirouksen:
        Jokainen puu nuotio-paikkasi ympärillä tulee olemaan läpi-märkä.
        Jokainen risu ja oksa Kanien kaljuiksi kalvamat.
        Klapi-liiterisi edustalla kotti-kärrysi tulevat uppoamaan mutaan.

Loitsuni on:
        Yks' vanhaa, kaks' vanhaa, ei koskaan ole kanalan lantalaa...
        Yhden vain.

YH.

hunksz

Ei tehoa sinun loitsusi, olen mallisuojattu.
        Turha kiukutella, minä määrään meidän lammella.
        Jos haluat olla kahden sytkäri-pullonavaajan kanssa, joudutte etsimään toisen lammen.
        Yhden vain? Saat sinä minun puolestani syödä vaikka kaks Wilhelmiä, jos on omat eväät mukana.

luv, vai mikä se oli

YP.

• piikkiö kirjoitti:

Oli kuka oli, kiukkuinen on hän.

• k_kk

Mitähän sääki teet ensitreffikeskustelussa? Että kukahan se häirikkö on? Kysypä akaltas!

Mä olen ain ollut hyvä nois konsulentti hommis ,nii et rouva rauhottuu nyt ja tällä hattunsa hyvin jos rimpsalle on lährössä

• ent.siivoojaparka
        Anceli kirjoitti:

hunksz

Ei tehoa sinun loitsusi, olen mallisuojattu.
        Turha kiukutella, minä määrään meidän lammella.
        Jos haluat olla kahden sytkäri-pullonavaajan kanssa, joudutte etsimään toisen lammen.
        Yhden vain? Saat sinä minun puolestani syödä vaikka kaks Wilhelmiä, jos on omat eväät mukana.

luv, vai mikä se oli

YP.

Millä sinä, Anceli, sytytät sen nuotion, jos ei sinulla ole sitä hunkszin kaipaamaa sytkäriä ja lähetät hänet toiselle lammelle?

• ent.siivoojaparka kirjoitti:

Millä sinä, Anceli, sytytät sen nuotion, jos ei sinulla ole sitä hunkszin kaipaamaa sytkäriä ja lähetät hänet toiselle lammelle?

Taasko sinä putosit kärryiltä, onhan meitä siellä monta ja kotiin on vain muutaman sadan metrin matka, hetkessä tulitikut hakee. Yleensä ne ovat aina mukana.

• k_kk

Mul on kuule tarvittaessa sen verran tulinen katse et ,yks nuotio syttyy, mä sain kans kaverikutsun

• enmilläänkeksi
        k_kk kirjoitti:

Mä olen ain ollut hyvä nois konsulentti hommis ,nii et rouva rauhottuu nyt ja tällä hattunsa hyvin jos rimpsalle on lährössä

Jaa, että neuvominen sujuu.

• k_kk

Jaa, että neuvominen sujuu.

Ehdottomasti, käytännön hommis taas vaimo neuvoo

• enmilläänkeksi
        k_kk kirjoitti:

Ehdottomasti, käytännön hommis taas vaimo neuvoo

Että teoria on täydellisesti hallussa ensitreffeistä seniori-iässä ja nettitreffeistä, mutta käytännön kokemus puuttuu, hih.

Että teoria on täydellisesti hallussa ensitreffeistä seniori-iässä ja nettitreffeistä, mutta käytännön kokemus puuttuu, hih.

Pientä respektiä kaipaisin ton ilkkuvan pilkan kaveriksi, sentään jo harmaahapsi merikarhu kysees.
        Olen analysoinut tänkin ketjun tarinat ja syötin ne laatimaani ohjelmaan,ei paljoa parametrit heilahtaneet, ei oo syytä muuttaa käsitystään asiasta.
        Jatkan siis vähintään yhtä pätevänä neuvonantajana kuin kuka tahansa kirjoittelija täällä.
        Sä voisit omaa suhtautumista tarkistaa tai sit tuut puskasta esille.

• enmilläänkeksi

Et tasan tarkkaan ole yhtään pätevä neuvonantaja seniori-iässä ensitreffien suhteen etkä nettitreffiasioissa.
        Kyllä minullakin on meriittejä riittävästi siihen, että voin kritiikkiä esittää.
        Merikarhuna ymmärrät varmasti hyvin sanonnan, että kyllä sitä ollaan maalla viisaita, kun merellä vahinko sattuu. Samaan sarjaan kuuluvat ei-yksinäisten seniorien ilkut, ylpeilyt ja viisastelut ja tästä monelle yksinäiselle vakavasta asiasta keskustelun häirintä.
        Arvelen olevani sua vanhempi.

Et tasan tarkkaan ole yhtään pätevä neuvonantaja seniori-iässä ensitreffien suhteen etkä nettitreffiasioissa.
        Kyllä minullakin on meriittejä riittävästi siihen, että voin kritiikkiä esittää.
        Merikarhuna ymmärrät varmasti hyvin sanonnan, että kyllä sitä ollaan maalla viisaita, kun merellä vahinko sattuu. Samaan sarjaan kuuluvat ei-yksinäisten seniorien ilkut, ylpeilyt ja viisastelut ja tästä monelle yksinäiselle vakavasta asiasta keskustelun häirintä.
        Arvelen olevani sua vanhempi.

Mitäpä siitä sitten ,ei ikä vaan käyttäytyminen oikeuttaa kunnioitukseen .
        Et muuten tunne edes minua, et voi sanoa mitään faktaa minusta ja asemastani.
        Et kokemuksistani ,ulkonäöstä ym olet minun kirjoitusten varassa , mun mielestä tuntemattomia ihmisiä kannattaa lähestyä kuten tuttujakin arvostamiasi ihmisiä.
        Ei väheksynnällä vaan asiallisuurella ja neutraalilla tunnustelulla, mistäs tää lähti liikkeelle?
        Kysyin kantaasi unelmatreffeille ,kehoitit poistumaan ,aika epäystävällisesti,ei noin käyttäyry vanhempi fiksu nainen .
        En missään vaiheessa ole toisia neuvonnut vaan kerroin oman kuvitteellisen mielipiteeni, vai kui?

• KiitosKiitosKiitos
        koti-kiusattu kirjoitti:

Et kokemuksistani ,ulkonäöstä ym olet minun kirjoitusten varassa , mun mielestä tuntemattomia ihmisiä kannattaa lähestyä kuten tuttujakin arvostamiasi ihmisiä.
        Ei väheksynnällä vaan asiallisuurella ja neutraalilla tunnustelulla, mistäs tää lähti liikkeelle?
        Kysyin kantaasi unelmatreffeille ,kehoitit poistumaan ,aika epäystävällisesti,ei noin käyttäyry vanhempi fiksu nainen .
        En missään vaiheessa ole toisia neuvonnut vaan kerroin oman kuvitteellisen mielipiteeni, vai kui?

Kiitos, että kerroit.
        T. Aloittaja

• enmilläänkeksi
        koti-kiusattu kirjoitti:

"Kertoisitteko kokemuksista" kirjoitti aloittaja. ja siihen vastasin kertomalla kokemuksista.
        Noiden kokemusteni viisastamana en nähnyt aiheelliseksi huuhailla haaveissa ja lässyttää vaalenapunaisia unelmia.

Sinun sanasi "Kovin paljon kumminkin hutilyöntejä sattunu" osoittivat, ettei sinulla ole hajuakaan, mitä on parisuhteen etsintä seniori-iässä.
        Siis minulla alle kymmenet treffit ja herra koti-kiusattu sanoo, että paljon huteja, kun ei ole tärpännyt.
        Joo, olen samaa mieltä "tuntemattomia ihmisiä kannattaa lähestyä kuten tuttujakin arvostamiasi ihmisiä" mutta tällä palstalla ei tuota noudata juuri kukaan vanhanliitonväestä.
        Oppi on mennyt perille minullekin ja täältä pesee ja tarvittaessa linkoaakin.
        Oikein Anceli luonnehti "Oli kuka oli, kiukkuinen on hän."

• k_kk

"Kertoisitteko kokemuksista" kirjoitti aloittaja. ja siihen vastasin kertomalla kokemuksista.
        Noiden kokemusteni viisastamana en nähnyt aiheelliseksi huuhailla haaveissa ja lässyttää vaalenapunaisia unelmia.

Sinun sanasi "Kovin paljon kumminkin hutilyöntejä sattunu" osoittivat, ettei sinulla ole hajuakaan, mitä on parisuhteen etsintä seniori-iässä.
        Siis minulla alle kymmenet treffit ja herra koti-kiusattu sanoo, että paljon huteja, kun ei ole tärpännyt.
        Joo, olen samaa mieltä "tuntemattomia ihmisiä kannattaa lähestyä kuten tuttujakin arvostamiasi ihmisiä" mutta tällä palstalla ei tuota noudata juuri kukaan vanhanliitonväestä.
        Oppi on mennyt perille minullekin ja täältä pesee ja tarvittaessa linkoaakin.
        Oikein Anceli luonnehti "Oli kuka oli, kiukkuinen on hän."

Jatketaan nyt ajankuluksi kun niin harvoin näkee enää keskusteluja tääl palstalla.
        Kirjoitit ,osaan tutustua kirjoittamalla, mun näkövinkkelistä toi ei voi pitää paikkaansa jos tavatessa pettyy.
        Edelleen ihan vaan mielenkiinnosta uusin kysymykseni ,niistä sinun unelmatreffeistä.
        Ei tarvi herrotella , täsmennä myös vanhanliiton määritelmää ja perustele miks sellaiset ei saisi kirjoitella kuin määrättyihin ketjuihin.

• enmilläänkeksi
        k_kk kirjoitti:

Jatketaan nyt ajankuluksi kun niin harvoin näkee enää keskusteluja tääl palstalla.
        Kirjoitit ,osaan tutustua kirjoittamalla, mun näkövinkkelistä toi ei voi pitää paikkaansa jos tavatessa pettyy.
        Edelleen ihan vaan mielenkiinnosta uusin kysymykseni ,niistä sinun unelmatreffeistä.
        Ei tarvi herrotella , täsmennä myös vanhanliiton määritelmää ja perustele miks sellaiset ei saisi kirjoitella kuin määrättyihin ketjuihin.

Pitkän linjan tutustuminen on ihanne.
        Joskus tulee käytyä 70 keskusteluja lukemassa. Siellä ovat 7, vai oliko peräti 8, vuotta temperamenttinen nainen ja viisas mies toistensa kirjoituksia katselleet ja kommentoineet ja siitä rakkaus syttyi. Yhteen vastikään muuttivat asumaan. Uskon, että tuo pari on onnellinen ja kuten nainen palstalla kirjoitti "Luodut toisilleen."
        Hyvä nettitreffipaikka on 70 keskustelupalsta. Kunhan me kasvetaan isommiksi, niin päästään sinne.
        Ko. miehen kanssa satuin chatissa juttusille vuosi toista sitten ja kun selvisi, että usein käymme samassa liikkeessä, niin kerrottiin tuntomerkkejämme ja sovittiin, että moikataan, kun törmätään. Hän lupasi piffata kaffet. Ei olla törmätty. Tuon naisenkin olen joskus nähnyt chatissa.

• pökelöi

Jos mahdollista niin menen käymään miehen kotona, siitä huushollista jo voi jotain päätellä. Liikun autollani ja pääsen pois milloin haluan.

Voihan sitä 69vuotias kirjoitella vuoden ja sit tapailla jossain pari vuotta.
      Siinä se tautia varoessa aika kuluu, voi katsoa kumpi ensin kuolee.

• bioluvi

Tuosta huushollista vain pikku juttu. Yksi miesystävistäni oli ennen minua tutustunut tansseissa naiseen. Tämä oli yöpynytkin miehen luona ja seuraavat treffit tehtiin naisen kotiin. Oli kuulemma melko siivoton paikka ja miehen mielenkiinto loppui siihen. Naisen sijasta hän kutsuikin minut luokseen viikonlopun viettoon ja siitä seurasi neljä onnellista vuotta yhdessä.

• ent.siivoojaparka
        bioluvi kirjoitti:

Tuosta huushollista vain pikku juttu. Yksi miesystävistäni oli ennen minua tutustunut tansseissa naiseen. Tämä oli yöpynytkin miehen luona ja seuraavat treffit tehtiin naisen kotiin. Oli kuulemma melko siivoton paikka ja miehen mielenkiinto loppui siihen. Naisen sijasta hän kutsuikin minut luokseen viikonlopun viettoon ja siitä seurasi neljä onnellista vuotta yhdessä.

Semmonen hienopieru nyt varmasti jouti mennäkin.

• bioluvi

Ei ollut hienopieru, vaan erittäin ihana mies.Siisti kylläkin, siivosi kotinsa, ei olettanut, että minä tekisin sen. Nukkui pois yllättäen 3 v sitten. Olimme tosi onnellisia yhdessä.

• BoilogiksiHeittäydun
        bioluvi kirjoitti:

Mikäs otus bioluvi on, kun sai kutsun naisen sijasta?
        Onnea vaan deittailuihinne jatkossakin.

• No ei ole kokemusta täs iässä ensitreffeistä, mutta sen tiiän että aina kannattaa ekat treffit tehä julkisille paikoille. En nyt muista mistä luin ja montako vuotta siit on ku lehessä oli juttua kuinka yks nuori likka tapettiin ku teki treffit jonkun miehen asuntoon. Olivat ensin tutustuneet jonkun deittipalvelun kautta tai olikohan se facen.
      Mulla kun on ollu toi sama ukko toistakymmentä vuotta ja jos ero tulis niin en mää kovin hanakasti uutta ettis.

• asemalle

Muutamat sokkotreffit on ollut ja kaikki ois voinu jättää tekemättä.Kyllä se on näin että tässä iässä ei seula suodata mitä tahansa.Muutama vuosi sitten ihan vain jahtaamalla tapasin puoliväkisin erään miehen jonka selittelykiemurat oli maailman luokkaa.
      Selvisipä sekin ja olis voinu jättää väliin moisen homman.
      Eräs vei minut tanssimaan,oli opetellut kuviot pikuntarkasti ja niin sitä mentiin tiukassa otteessa,humpat ja valssit ja meinasin läkätyä,taukoa ei olisi saanut pitää.
      Poistullessa hän ilman muuta oletti saavansa myös yövieraan,kun tuli torjutuksi,alkoi puhelinrumba ja viestittely päättyen lopulta siihen että sain kuulla olevani sairas ja hoidon tarpeessa.
      Seuraava kokelas oli käytöstavoiltaan nollaluokkaa,kun nousimme autosta ja menimme vaikka kauppaan,hän loikki 10 metriä edellä välittäen missä minä olen,radio pauhasi autossa aina täysillä,kertoi vain sotatarinoita ja mökilläni kävästessä alkoi luennoimaan miten kamina pitää lämmittää.Ja kun kerroin oman kantani,huutaen hän tönäisi minut kaminan luo ja käski haistelemaan tuleeko häkää.
      Ei huuda enää-ainakaan mulle.
      Onhan sitten ollut myöskin sellaisia jotka ovat lähes vieneet sydämen-ainakin sillä hetkellä.Tansseissa tavattu,mutta kun ovat olleet jo varattuja ja toisten omia.Niitähän ei sitten kannata edes yrittää haalia,kun tietää mitä siitä seuraa.Kokemusta on sen verran.

Sokkotreffit ovat aina riski,helpompihan olisi tutustua livessä mutta missä tän ikäiset niitä tapaa?? kadullako pitäisi vain juosta lahkeeseen kiinni,ei jaksa enää.
      Ja sitäpaitsi miksi vaihtaisi nykymukavaa olotilaa siihen että joku olisi "sotkemassa" sitä ;))
      Sekin on koettu ja huonoksi havaittu aikoinaan.

• Viatonsivullinen

Voi että mua alkoi naurattamaan kun luin juttujasi. Tuli mieleen omat treffit, olin 30-40v välimaastossa, mulla oli kova haku ja ehdokkaita oli.
        Mulla oli vaikeuksia kiintyä kehenkään, jotenkin olin kiinni edesmenneessä miehessäni, aivan kun olisin kuulunut vain hänelle, meidän elämä jäi niin
        pahasti kesken, minua kiusasi trauma. Iän myötä alkoi helpottamaan kyllä.

• eppu2

Verraton kirjoitus.
        Sain taas vahvistusta ajatukselle, että ei kannata päästää ketään sotkemaan hyvin järjestettyä elämäänsä.

• ToiseltaPaikkakunnalta

Minä luulin äskettäin tavanneeni "hänet". Kun oltiin muutamia kertoja tavattu, käyty Ruotsin risteilyllä ja vierailtu molempien kotona, alkoi pintakoreus rapista. Mies rupesi huutamaan minulle omassa kodissani, eikä uskonut kun pyysin häntä puhumaan ihmisiksi.

Totesin, että saa yöpyä vielä seuraavan yön luonani, mutten tule enää avaamaan hänelle oveani, enkä halua olla missään tekemisissä hänen kanssaan. Mies soitteli vielä muutamia kertoja, mutta lopetti, kun pyysin ja sanoin, etten halua olla missään tekemisissä hänen kanssaan.

• mimmumum-mi

Ne naisen ja miehen unelmatreffit ...saa jäädäkin vain unelmiin...ei ole ollut ajankohtaista.. vaikka yksikseni yskiskelenkin..

• Kokemuksiakin tähän sai kirjoitella,
      Asuttiin toisella puolella suomea ja oli kova halu tavata kivan kirjoittelun pohjalta,
      vuokrattiin mökki puolesta välistä etäisyyttä. Tahkon lähellä pääsiäisen aikoihin sitten tavattiin. Vietimme ihan mukavan viikonlopun, ulkoilimme ja laitoimme ruokaa, saunoimme. Lopuksi oli helpottavaa todeta, että kivaa oli mutta ei meistä ole sen enempään yhdessä. En ole sen koommin kuullut tuosta herrasta ja en ole edes katsonut vieläkö pyörii treffisivuilla, toivottavasti on jo löytänyt sydänystävänsä.
      Toisen kerran erään herran kanssa kierrettiin lähitienoon viiden kilsan luontopolku, hänen kanssaan oltiin soiteltu muutamia puheluita, ei muuta. Ulkoiluksi meni sekin pyhäpäivä, oli meillä eväät ja ne syötiin ja rupateltiin jonninjoutavia. Pari kertaa sen lenkkeilyn jälkeen sitten kuitenkin tavattiin. Hän, leskimies oli niin hellyyskammoinen, että tällaista ujohkoa naisihmistäkin hirvitti, no me ihmiset olemme niin erilaisia siinäkin suhteessa.
      Että tämän kaltaisia kokemuksia, ei mitään pahaa, ihan mukavia ihmisiä tavata, mutta kun treffien tarkoitus oli mitata yhteistä punaista lankaa niin kaukana oltiin, ainakin silloin.

• mollberg

Jos ihan ventovieraan, niin tapaisin kesällä kahvilan terassilla, vaikka Strinbergillä. Tarpeeksi vilinää ettei ahdistuisi. Pikkuisen tutumman kanssa piknikille, vaikka Seurasaareen.

• ajatuksen-pätkä

Näin se voisi olla kuin eilen tapahtui,
      -- eräs nuori komee fiksun-näkönen mies seisoskeli kaupan ulko-ovella,
      jo kaukaa seurasi minun poistumista kaupasta, hän vaan tuijotti ystävällisesti ja hymyili arasti, mutta oli sinnikkäästi siinä kontaktia vailla,
      hän oli hyvin tuntemani ihmisen näkönen,
      -- joten kysyin ku oli hyvin tutun näkönen että oletko sinä ( se, siis sanoin nimen )
      -- hän sanoi nimensä joten hän ei ollu kyseinen henkilö, arvelin että hän oli kyseisen henkilön poika,
      koska oli sataprosentisesti isänsä näkönen,
      harmitti vaan ku en hoksannu kysyä hänen isänsä nimeä,
      hän oli tosi komee fiksun näkönen persoona,
      -- varmaan kertoo isälleen että hän tunnisti isänsä entisen anoppin,
      tulipa mieli hyväksi kun ajattelin että hän on entisen vävyn poika, joten mun lapsenlapseni on hänen sisaruksensa,
      ei tietenkää tämä kyseinen henkilö trffimielessä siinä seisoskellu vaan siitä syystä kun tunnisti pienenä poikana nähneen henkilön ja halusi tervehtiä,

--- Tämä kertomus vain esimerkkinä siitä kuinka voisi ensitreffit suunitella jos haluaisi oikeesti tutustua johonki ihmiseen,
      tietenki pitää myös varautua siihen että saa pakit , eikä jutusta tule yhtää mitään,
      voi saada äkäsen lähdönki jos niikseen sattuu, heh,
      --- mutta se jo kun tervehtii ja muutaman sanan vaihtaa on aivan mukava päivän piristys kenelle tahansa.

• eilammenrannalle

Joskus on hauskojakin treffejä,kun eräs jutteli kaverinsa kanssa puhelimessa ja minä odotin, katsoin jo mistä voisin livahtaa eli parasta mennä yleiselle paikalle kun eka kerran treffit.

• HeippaVaanHänel

Kiva kuin kerroit. Minäkin olisin odotellut vähän harmistuneena puhelun loppumista.
        Nyt osaisin jo poistua pienen hetken päästä, ellei asia kuulostaisi jotenkin erityisen kiireelliselta. Jos osuu kohdalle, nousen ylös, lähden ja heilautan kättä hyvästiksi.

• Kokemusta_on

Yhteenvetona näitä avautumisia lukeneena voisi tiivistää ettei minkäänlaisia ensitreffejä kannata järjestää. Haku tuntuu olevan hirmuinen naisilla mutta mikään ei kelpaa niille jotka treffeillä käyvät ja niille kelpaa kaikki jotka eivät treffeille uskalla. Ikäkö lienee nuo säädöt sotkenut.

Onneksi tosielämä on toista kuin täältä lukemalla voisi päätellä, ihan täysipäisiäkin naisia treffeillä käy joten täysipäiset miehet löytävät aina seuransa.

• siilimuori

No kirjoitahan näistä täyspäisistä kokemuksista opiksi muille ;).

• Kokemusta_on

Johan minä kirjoitin, et vain ole lukenut.

• siilimuori

No en minä vain näe, tosielämästä?

• Kokemusta_on
        siilimuori kirjoitti:

No en minä vain näe, tosielämästä?

Tuossahan tuo hieman ylempänä: 21.2.2015 21:12

• siilimuori
        Kokemusta_on kirjoitti:

Tuossahan tuo hieman ylempänä: 21.2.2015 21:12

No no kyllä mie tuon luin mutta oothan sinä ne ensitreffit jollain lailla järjestänyt? En näe mitään eroa sinun toiminnassasi verrattuna muiden joita kutsut ei niin täysipäisiksi?

• jesperiinna

Elämä pitää ottaa huumor- ja seikkailumielellä, ei niin tositarkoituksella. Treffit elämässäni ovat monen muun asian lisäksi olleet valopilkkuja.

• siilimuori
        jesperiinna kirjoitti:

Elämä pitää ottaa huumor- ja seikkailumielellä, ei niin tositarkoituksella. Treffit elämässäni ovat monen muun asian lisäksi olleet valopilkkuja.

Ehottomasti, hohhoijaa. Takana nekin ajat.

• eikaikkeakokenut

Mutta elämä voi yllättää ilman treffejäkin.

• Kokemusta_on
        siilimuori kirjoitti:

No no kyllä mie tuon luin mutta oothan sinä ne ensitreffit jollain lailla järjestänyt? En näe mitään eroa sinun toiminnassasi verrattuna muiden joita kutsut ei niin täysipäisiksi?

Minä olen vain sopinut kun joku on minuun halunnut yhteyttä ottaa. Siinä sitä on sen verran keskusteltu että nuo treffit on aikaan saatu kun kerran joku haluaa kanssani nokakkain puhua. Jostakin syystä monet ihmiset ovat aikojen saatossa halunneet tehdä kanssani lähempää tuttavuutta. Kai se johtuu siitä täysipäisyydestä, siis siitä etten ole "vaikea" ihminen, edes lähestyä.

• näitä-on-nähty-enneki

komemusta_on
        jaaaa, olet siis helpponakki, juuuuuuuh,,,

• Siilimuori
        eikaikkeakokenut kirjoitti:

Mutta elämä voi yllättää ilman treffejäkin.

Meinaakko ihminen on tahdoton olio jota elämä pyörittää miten haluaa?

• siilimuori
        Kokemusta_on kirjoitti:

Minä olen vain sopinut kun joku on minuun halunnut yhteyttä ottaa. Siinä sitä on sen verran keskusteltu että nuo treffit on aikaan saatu kun kerran joku haluaa kanssani nokakkain puhua. Jostakin syystä monet ihmiset ovat aikojen saatossa halunneet tehdä kanssani lähempää tuttavuutta. Kai se johtuu siitä täysipäisyydestä, siis siitä etten ole "vaikea" ihminen, edes lähestyä.

Nii, ja ehkä olet katsellut "avoimin silmin" tätä maailmaa ja antanut viestejä ympärillesi että sinua voi lähestyä.

• Kokemusta_on
        näitä-on-nähty-enneki kirjoitti:

komemusta_on
        jaaaa, olet siis helpponakki, juuuuuuuh,,,

Taidat juurikin olla sellainen "vaikea" ihminen. Sellaisen ei auta kuin opetella nauttimaan yksinolosta, harmi vain että omaa seuraasi et karkuun pääse.

• Kokemusta_on
        siilimuori kirjoitti:

Nii, ja ehkä olet katsellut "avoimin silmin" tätä maailmaa ja antanut viestejä ympärillesi että sinua voi lähestyä.

Minulle tulevat tuntemattomatkin puhumaan kun en näytä siltä että olisin lyömässä takaisin. Aina kannattaa olla ystävällinen ja kuunteleva. Ei ole mitään syytä olla ilkeä ihmisille joita ei tunne, vaikka näille palstoille sellaisia pahiksia tuntuu jostakin kertyvänkin.

• siilimuori
        Kokemusta_on kirjoitti:

Minulle tulevat tuntemattomatkin puhumaan kun en näytä siltä että olisin lyömässä takaisin. Aina kannattaa olla ystävällinen ja kuunteleva. Ei ole mitään syytä olla ilkeä ihmisille joita ei tunne, vaikka näille palstoille sellaisia pahiksia tuntuu jostakin kertyvänkin.

Juu, mullekin tulee aika paljon puhumaan sellaiset jokta luulevat nähneensä mt jossain tai luulevat joksikin toiseksi. avallisen näköinen suomalainen pallinaama muistuttaa kaikkia. Tänään tymaaruokalassa viimeksi joku atk-häiskä tuli kyselemän skannerin toimintaa. Kävi ilmi et luuli ihan joksiki toiseksi. Näillä palstoilla ihmise raadollisuus pääsee oikeuksiinsa mutta toisaalat täällä myös erottuu jyvät akanoista. Siis puolensa ja puolensa.

• enmilläänkeksi
        Kokemusta_on kirjoitti:

Just, joo. Olet vaikea ihminen. Omahyväisesti kirjoitat ja kehut itseäsi täysipäiseksi.
        Helppo nakki myös olet, kun vain sen verran keskustelet oudon tapaamishaluisen kanssa, että saatte treffit sovituksi.
        Ainakin nettitreffipalstoilla on niin monenlaisia miehiä, vaarallisiakin. Itse kyllä jututin pitkään kirjoittaen ja puhelimessa ja sitten tapaaminen tuli vasta kysymykseen, jos tiesin kaverista paljon live-elämänsä asioita ja meillä meni jutut tooosi mukavasti yksiin.

• Kokemusta_on

Just, joo. Olet vaikea ihminen. Omahyväisesti kirjoitat ja kehut itseäsi täysipäiseksi.
        Helppo nakki myös olet, kun vain sen verran keskustelet oudon tapaamishaluisen kanssa, että saatte treffit sovituksi.
        Ainakin nettitreffipalstoilla on niin monenlaisia miehiä, vaarallisiakin. Itse kyllä jututin pitkään kirjoittaen ja puhelimessa ja sitten tapaaminen tuli vasta kysymykseen, jos tiesin kaverista paljon live-elämänsä asioita ja meillä meni jutut tooosi mukavasti yksiin.

Sinähän sen parhaiten tiedät. Kymmenen vuotta ja suuri määrä hylkyjä tuli tehtyä ennen kuin löytyi sellainen jonka kanssa kannatti jatkaa. Tuo on sujunut hyvin jo niin monta vuotta että kuolema tässä ehtii korjata ennen kuin jotakin muuta ehtii kaipaamaan.

Tuskin olemme tavanneet koska sinä tuskin uskaltaisit tulla minulle tai kenellekään muullekaan puhumaan, elät vain elätellen pelkojasi. Valitettavasti tämä netti on täynnä kaltaisiasi, ne täysipäiset, niillä on elämää muualla ja erityisesti siellä.

Omasta alemmuuskompleksistasi kielii että raivostut heti jos jollakin on vähänkin itseluottamusta. Ei se ole sinulta pois, mutta kuka saisi sinut senkin uskomaan. Ei kukaan kun uskot vain omaa mitätöivää itseäsi.

• Kokemusta_on
        siilimuori kirjoitti:

Juu, mullekin tulee aika paljon puhumaan sellaiset jokta luulevat nähneensä mt jossain tai luulevat joksikin toiseksi. avallisen näköinen suomalainen pallinaama muistuttaa kaikkia. Tänään tymaaruokalassa viimeksi joku atk-häiskä tuli kyselemän skannerin toimintaa. Kävi ilmi et luuli ihan joksiki toiseksi. Näillä palstoilla ihmise raadollisuus pääsee oikeuksiinsa mutta toisaalat täällä myös erottuu jyvät akanoista. Siis puolensa ja puolensa.

Ei minua keneksikään luulla, tulevat vain puhumaan kun haluavat kai että joku kuuntelee.

Exä oli tuosta välillä kovin mustasukkainen. Nykyinen ei välitä, on vain huvittunut. Kai muistaa että siten mekin tapasimme.

• Viatonsivullinen

Kannattaa muistaa että tämä on hyvin suppea piiri joka täällä kirjoittelee.
      Minun mielestä ei kovin tiukkapipoista ole.
      Syvällä on ihmisessä halu opettaa toisia.
      Joskus kuullut että kun ihminen unohtaa kaiken oppimansa, jäljelle jää se mitä sanotaan sivistykseksi.

• ent.siivoojaparka

Mutta sitten kun senkin oppimansa sivistyksen unohtaa, niin on eläimen tasolla.
        Minä olen kuullut, että puhuessaan ihminen vain toistaa sitä, minkä jo itse tietää ennestään, mutta kuuntelemalla toista ihminen voi oppia jotain uutta.

• Vanhoissa perho-liiveissäni on edelleen sama pilli, kuin ostaessani ne 1982.
      Pilli on hyvä yhteyden-pito-väline edelleen koski-olosuhteissa.
      Koska on messinkiä, eikä ruostu.

Kaikilla ajoilla on paikkansa, paikoilla aikansa.
      Oikeat palikkansa aina oikeassa ajassa ja paikassa.
      Nyky-aikaista elämää on turha moittia vanhojen tavoilla perustellen.
      Loin tähän uuden sanan-laskun:
      Rumat ne turhaan kännyllä koreilee nyky-aikanakin.

H.

• Psykoterapeutitar

Ensitreffit! En kyllä uskalla, enkä osaakaan ketään kohdata! Eikä kai ole mitään asiaakaan.

• siilimuori

Kannattaisiko tuon pelkosi kanssa hankkiutu psykoterapiaan :)?

• Psykoterapeutitar

Mitä mä missään tsykoterapiassa puhuisin? Ei ole asiaakaan! Vaikka kyllä ihmettelen, mitä puhuvat toisilleen ja olen sitä joskus joltain kysynytkin ja saanut vastaukseksi, että esimerkiksi perheistään. Noh, ompa puheenaihe!

• I.leski

Minua tuli hakemaan kotoa lähes tuntematon, juuri naapuriin muuttanut mies. Hän pyysi lenkille. Koira oli mukana. Olin jäänyt leskeksi puoli vuotta sitä ennen ja olin hyvin alamaissa. Olin ällikällä lyöty. Sopertelin jotain, että nähtäisikö seuraavana päivänä. Teimme Treffit kello 10:n. Kiersimme 6 km:n lenkin. Puhuimme, tai taisin itse olla enempi äänessä, kaikenlaista. Ikäeroa meillä on vain vuosi. Molemmat samasta kaupungista kotoisin. Ikinä vain emme olleet kohdanneet.
      Kävelimme monet lenkit, ennekuin kahvit juotiin toistemme asunnoissa. Näin lähti käyntiin erittäin mielenkiintoinen juttu.
      Kun on aito oma itsensä, kuuntelee mitä toisella on sanottavaa,ei turhia hötkyile, niin Se on siinä.
      Kemia ja kipinä hoitaa loput.

• mummoksihaluava

Pornokauppa on paras paikka treffeille.

• nooaaah

Netistähän kumppani löytyy, kuten joku täältä oli poiminut. Siitä messuille vain, eli kainostelua, ohan niitä nettisessioita varmaan ollut, tullut ja mennyt :)

• att2

Hyvin Toimi toisella tapaamisella naitiin ja paljon---miksi--oli erikoinen.

Luulin kohtasin rakkauden ei ollut niin.

Tosin lopussa kiitos seisoo kun yrittää tämä kaikille mies tai nainen näin kaikissa pohjoismaissa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      177
      4834
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      3416
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      40
      2233
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      26
      2004
    5. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      47
      1946
    6. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      680
      1906
    7. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      117
      1841
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      138
      1767
    9. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      45
      1525
    10. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1431
    Aihe