Löytyykö ketään joka haluaisi pelata? En oo mikään hirveen hyvä (Unranked lvl 10) niin olis ihan kiva etten sais mitään hirveetä ragetusta siitä etten ymmärrä xDD Olen siis 16v. tyttö,mutta ei siitä sitten sen enempää c: Jos viitsitte laittaa nimiä niin voin lisätä??
tytölle peliseuraa loliin??
Shadow-98
7
121
Vastaukset
- erererererere
Juu toki lisää skypes jebennn, niin annan sen kautta infot, Voin opettaa sua jos haluut, T: 30 lvl Plat
- Shadow-98
mahtavaa! lisään sut listaan pikimmiten ^.^
Lisää LoL pelaajia kaivataan vielä cc:- kivespussi
lisää pidveitarihadve
- Poika16v
Moro oon 16v poika ja itte lolissa lvl 30 ja viime seasonis silver 2 :) Ittekki peliseuran puutetta kyseisessä pelissä :c Nimi: NICEONEFin
- Blase
Mut saa kans addaa EUNE: BlaseTerror013. Oon 14v poike :)
- Sesetti
Bronze V EUW: Sesetti
- ign
Olen parikymppinen nainen, lvl 30 unranked. Pyörin enimmäkseen EUNE:lla. IGN Niehku
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723043
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792178
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329