Olen ajatellut, että voisin hakea parkkiperhoseksi töihin ensi kesänä. Onko kukaan tehnyt kyseistä duunia ja millaisia kokemuksia on? Kuinka pitkiä päivät suunnilleen ovat ja saako paljon palkkaa? Oliko viikonloppuisinkin töitä?
Kiitos jo etukäteen mikäli joku vastailee!! :)
Kertokaa kokemuksia parkkiperhosen työstä
5
352
Vastaukset
- perhostelijaaaa
Olen kans itsekin aatellut hakea, kiinnostaisi kans tietää, että millasta työ on? :)
- jaaaaaaaaaaafag
se oli ihan perseestä. palkka oli surkea ja hemmetin kuuma joka vitun päivä
- onhuono
No siis todella surkee palkka ainakin..
- Anonyymi
oon ollu parkkiperhosena onhan se sillee paskaa jos ei löydä autoja kävellö 4h päivässä mut saa sen 7.50€ palkkaa per tunti ja viikonloppusin ei oo töitä paitsi jos sulla on korvattavia tunteja jäljellä
- Anonyymi
Ihmiset eivät oikein pidä parkkivalvojista niin väkivallan uhka on aina läsnä. Palkka on aikalailla sama kuin työttömyyskorvaus eli ilmaistyötä käytännössä. Ei muuta kuin hakemaan vain reippaasti :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50735- 33692
- 60689
- 52680
- 52657