Mitä ajattelette

Nimimerkkinikö

kun vedätte käteen ?

22

274

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HOT...D

Sikoja

• ainalentää

Naapurin nuori rouva haravoi pihaa farkuissa ja uusissa punaisissa kontio saappaissaan. Leveä perse pyörii tiukan farkkupyllyn sisällä.

• didldamdiduuweeee

munaa ja edestakas liikkuvaa kättä sekä kohta ulos pulppuavaa mälliä.

• unianiko

Toisen miehen puolijäykkää roikkuvaa kyrpää,oih!

• Gink

Ja sitten kun ottaa sen toisen miehen puolijäykän kyrvän käyeensä ja näkee miten se
        paisuu ja kovenee ooh ! Siinä kyllä omakin kovenee aaah !

• Panetuttaa

Joitain tuttuja naisia. Kavereitten vaimoja, naapurin tyttöä. Kuvittelen kuinka panen niitä luvan kanssa tai ilman. Ym.

• Nimimerkkinikö

OK samoin .Tai tarkemmin ajattelen ex vaimoani naimassa vanhemman varakkaan miehen kanssa hotellihuoneessa tai auton takapenkillä.

• siittiö

siskoa ja sen kimasta poslaripillua

• 696969

Yhtä jenninaa alasti

• OIIH

Erästä tuttua 58v xl muodokasta naista, nyloneihin verhottuja sääriä, reisiä.

• ladyslover

Jamaicalaista kiimapillua joka imee isoa kullia samaan aikaan kun toinen mies nuolee sitä märkää sykkivää pimppiä mmmmmm

• opentoe

Työpaikan naisten hikisiä sukkiksia ja kenkiä. Varsinkin kun olen useita kenkiä nuuskinut iltavuorossa, ja joskus runkannut spermat kenkään.

• Kaverien korkkareita jotka haluaisin mällätä.

• 652

Jennifer Lopezia.

• BisnesisBisnes

Pörssikursseja.

• heppihei

Sara Säkkistä. (Parikkaa)

• paljastnauttiva

Kävin taas läpi käteenveto sessioni runkatessani.Olin thaihierojalla ja pyysin hierojaa katselemaan kun runkkasin.Siinä se nainen tuijotti touhujani liikkumatta kymmenkunta minuuttia..oli taas mahtava kokemus jonka olen toistanut jo kymmeniä kertoja..vuosien varrella.Ei edes hävetä enää ja koska hierojat ovat asiallisia ja ymmärtäväisiä siitä että meillä kaikilla on omat kujeemme josta nautimme.Mukava muistella noita hetkiä jälkeenpäin runkkaillessa.Eiköhän taas kohta mennä ..tositoimiin..

• naapurin 60v. naista antamassa suikkaria mulle

• tuun_ihan_just

Aattelen Jutta Urpilaisen verkkosukkahousuja.

• kaapa

tämä

• Juuri näin !

• Aakap

Tuolla ylä kerrassa olevia 17 vuotiaita tyttöjä jotka seurustelevat keskenään ,illalla/yöllä hiivin oven taakse kuuntelemaan kun pitävät hyvänä toisiaan ,aaah kyllä mälli lentää taas ensi yönä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7260
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      724
      3446
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      160
      1741
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      335
      1723
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1385
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1361
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1260
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1237
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      257
      1228
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1144
    Aihe