Eli onko hölmöä että mielestäni michael jackson on paras laulaja. pidätkö itse hänestä? Minkä ikäinen olet?
mj onko hölmöä?
6
125
Vastaukset
- mjfan
siis olen 12.v
- fani17
Itse olen kuunnellut michael jacksonia kohta kolme vuotta. Mielestäni hän on paras laulaja. Nyt michaelin musiikin kuuntelu on jäänyt vähän vähenmälle.
Olen 17-vuotta - Moonwalkerrr
Miksi ihmeessä hänen kuuntelu ja pitäminen häntä parhaana olisi hölmöä? Jokainen pitää mistä haluaa ja kuuntelee mitä tahtoo. :)
Pidän itse myös Michaelista. Olen ollut fani vuodesta 2006, eli nyt yhdeksän vuotta. Olen nyt 15-vuotias. - MJ_fani
Ei tietenkään ole hölmöä. Se on totuus.
- Michaelonihana
No ei todellakaa ole hölmöä. Itekkin pidän Michaelista erittäin paljon ja tälläkin hetkellä kuuntelen Smooth Criminalia
Olen 17-vuotias. - BillieJean82
Ei ole hölmöä. Miksi maailman parhaan artistin kuuntelu olisi hölmöä? Mun spotifyn soittolistalta ei löydy ku Michaelin biisejä. Oon 12v
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322325- 792178
- 951996
- 541896
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339