Maaliskuun 9. ois lähtö Mauritiukselle Finnmatkojen kautta. Oisko tänne eksynyt ketään kellä ois Le Palmiste -hotellista kokemusta? Englanninkielisiä arvosteluja löysin, mutta ois mukava kuulla suomalaista näkökulmaa !
Kokemuksia hotellista Le Palmiste resort&spa?
3
578
Vastaukset
- IleauxCerfs
Viikko sitten palanut Palmistesta. Hieno, kodikas hotelli. Uima-altaita 3 kpl. Huoneisto, meillä superior, mihin kuului sauna ja muuta spa tuotetta ja juomat, oluet jääkaappiin. Runsas, monipuolinen aamiainen. Puolihoito edullinen. Ruoka hyvää. Hotellista lähdettäessä vasemmalle löytyy supermarket Popo ja oikealle raha-automaatti ja rahan vaihtopaikka hotelli Be Cosyn alakerrassa. Taksit hotellin ovella. Päivän taksiajelu 8-10h 3000 mur. Räminäbusseilla halpaa kyytiä ympäri saarta 30-50 mur. Hotellista en löydä valittamista, ainoa miinus minulla ilman kosteus ja kuumuus.
- 89Pipsa
Mistä noin kalliin kyydin löysitte???joku luksusauto vai oliko teitä monta?
Me oltiin viime talvena siellä ja taksin hinta koko päiväksi 2000 mur.
Tokalla kertaa tinkasimme vielä 200 mur pois siitäkin!
Tutustuin ranskalaispariskuntaan ja ne kertoivat hintoja,pyysiväthän taksarit meiltä ensin jopa 3500 mutta nopeasti putos hinta kun huomasi että tiedämme hintatason.Taksi otettiin ihan kadulta,ei hotellista.
- innostunutt
Kiitos vastauksista! Hyvä tietää vähän tuosta kyytien hintatasostakin! Kuinkas hyvin wifi toimi huoneissa? Vai toimiiko se vain aulassa respan lähellä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60689
- 50665
- 52657