pelottaa...

jokuuuuu.......

Vihaan yhtä tyyppiä sydämmeni pohjasta..
Se teki mun monesta vuodesta h*lvetin.

Ja nyt haluisin kostaa sille. Oon yrittäny kiusaa sitä samanlailla. Mut jotenki en vaan uskalla..

Esim. oon aatellu antaa sille lumipesun tai hakata... Mut en vaan uskalla tai viitti.
Mä kyllä pärjään sille et ei siin mitää..

Mut miten voisin rohkasta itteni että uskallan kostaa sille ?!?!?!!?

Kostan sille jokatapauksessa vastasit tai et.
siis niiku jos sanotte vaikka jotai "älä kosta" nii se ei hetkauta mun päätöstä yhtään. Eli kostan sille vaikka mitä yrittäisitte sanoa että ei kannata. Mutta en usko että kukaan niin yrittää sanoa :) Jotenkas.. kertokaa miten voin rohkasta itteeni et kostaisin sille ?!

Kertokaa myös hyviä vinkkejä miten voisin kostaa ? Itse ajattelin vähän jotain pikku jäynää.. mm. pipo roskiin.. tai jossain kun kukaan ei nää niin hakkaan sen tai annan lumipesun.. Tai levitän juoruja siitä..

Mut kertokaa omia ideoitanne ja kommentoikaa ja vastailkaa.. jne.

Kiitos :)

12

858

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mä vaan

aika lapsellista.

• urpo

Veistä sellainen paksu puuseiväs toisesta päästä pyöreäksi, sido se jätkän kädet ja jalat yhteen ja rasvaa se seiväs liukkaaks. Istuta sitten siihen anukselleen ja auttele putoamaan stvemmälle. Ei kannata ottaa pois ennenkuin liha on kylmää.

Oikeestaan ei välttämättä kannata kostaa, jos totta puhutaan. Mieluummin jätä se kokonaan huomiotta. Kostaminen ei välttämättä auta, tai sitten auttaa kunnolla ja saat "koviksen" leiman ja kaikki kumartaa sinua.

• jannu

jäynä on hyvä idea mut pipo roskiin? hei kyllä sä pystyt sata kertaa parempaan!
      pipo on muuten mukava väline, siihen voi laittaa vaikka kaikkea kivaa sisään! vaatteita on myös kiva kastella, varsinkin jos kiusaajallasi on vähänkään kotimatkaa!
      liikan tunnilla taas voi vaikka kastella sen housut vessan pöntössä ja kun se tulee pukkariin huuda kovaan ääneen että "kattokaa (sen nimi) on pissannu housuunsa!" ota pari kaveria siihen mukaan nauramaan niin senkin kaverit varmasti yhtyy. sitten levittelet sitä tietoa välkillä ja kohta koko koulu nauraa.
      vielä sellainen hyväksi koettu keino on kuviksen tunnilla "vahingossa" tiputtaa sen reppuun jotakin mukavaa (ja vetelää) mönjää! sotkuisaa varmasti!

kunhan et jää kiinni niin voit jatkaa tuota niin kauan että kohta muutkin alkavat naljailemaan ja voela! kiusatusta onkin tullut kiusattu. (ei päde luokan pelle tyyppeihin, mutta nämäkin voidaan nolata.)

• 324

kiusatusta tullu kiusattu?

vähän 5s luokkalaisen ideoilta vaikuttaa nuo sun ideas..

parempi olla kostamatta. ei siitä kuitenkaan hyödy kukaan mitään. tekee kiusaajasta kiusatun ja tämä tappaa ittesä ni jo on sitten hauskaa...

• puer86

Hyvä ajatus! Teeppä niin ja vajoa samalle tasolle kuin hänkin. Siitä seuraa todennäköisesti vain kostonkierre, mutta ihan hyvähän se on kostaa. Niin ja jos pieksät sen, niin et voi edes sanoa ettet itse ole mitään tehnyt, kun joku vie asian oikeuteen. Siis, aivan erinomainen ajatus!
      No, jos nyt välttämättä vieläkin haluat kostaa, niin voithan keksiä joitakin typeriä huomautuksia, joita toistelet sille jatkuvasti ym. Fyysinen väkivalta häntä kohtaan tai omaisuuden tuhoaminen olisi aika huono ajatus.

• ---

eli ulostus lääkettä anna sille, jotenki, kyllä keksit. varmasti hauskaa jos paskantaa tunnilla housuun xD. ota koiran paska ja työnnä takin taskuun. tai oikeastaan laita se kenkään. xDDDDDDD

• Hakkaa vaan!

Olen todella samaa mieltä sun kanssa...Hakkaa oikeen kunnolla..Ei mitään tommosta pientä että pipo roskiin..
      Käyt vaan päälle!!!

• Nimetön

siis on sulla kauhee kostamisen halu.
      ja mitäköhä se on tehny sulle?
      oot aika helvetin tyhmä ja raukka, ei pahalla.
      kannattais ehkä miettiä moneen kertaa ennen kö tekee mitää.
      tiedän, sua vituttaa varmaa iha kauheesti, vai onko toi jotain pienta ärsytystä?
      ei kannattas hakata ketää.

• fuck

"oot aika helvetin tyhmä ja raukka, ei pahalla. " Hyvä hyvä lisää tätä, kiusatulle tulee varmasti vielä parempi mieli.

• Hämmästynyt

pistää pientä noottia eteenpäin ylläpidolle. Hakkaaminen on pahoinpitelyä ja näinollen rikollista toimintaa. Muista että kosto synnyttää aina lisäkostoa. Anteeksianto on paras vaihtoehto ja osoittaisi että sinäkin olisit aikuistunut. Tästä viestistä voi vain päätellä että olet katkera etkä kykene hallitsemaan itseäsi.

• Luuleko että saat paremman mielen kun kostat?
      Ei se ei todellakaan paranna sun mielialaa... näin niinku omasta kokemuksista voin sanoo et kostaminen ei auta koskaan se vaan pahentaa asioita julmasti... se on kummiski kato joku pikkunilkki joka tekee mitä se ikinä saa vaan päähänsä ja sit ku sitä kiusataan se kertoo opettajille et kuinka hirveesti sä oot sitä kiusannu jne edelleen ja kosto jatkuu tästä...

jos joku luulee saavansa suurta tyydytystä kostosta/kiusaamisesta... sitä ei koskaan saa ne vaan pahentaa asiota...

• Pate

Kiusaaja oli vittuillu mulle kuukauden vähän joka asiasta mitä vaan sen mieleen tuli. Yöunet meni joiltain öiltä miettiessä asiaa ja yksi aamu tulin siihen tulokseen, että nyt tästä tulee loppu kertakaikkiaan.

Ennen kuin lähdin kävelemään kouluun, otin hyllyltä perhosveitseni mukaan. Menin kouluun sisään ja käytävällä tämä kiusaaja tuli vastaan kahden koviskaverinsa kanssa. Heti alkoi vittuilu asioista, mutta koska tiesin että piste tulee touhulle, en aluksi välittänyt.

Tuntia myöhemmin kiusaaja tuli uudestaan kahden samaisen kaverinsa kanssa vittuilemaan. Niinpä kävelin suoraan kiusaajaa kohti ja otin tätä ryntteistä kiinni toisella kädellä, vapaalla kädellä taitoin nopeasti veitseni valmiuteen. Terän kärjen laitoin kiusaajan kaulalle ja painoin niin että varmasti tuntui, jätkä oikein älähti. :)

Siinä sitten juteltiin että mistä nyt on kysymys, ja kyllä tuli nöyrää poikaa kiusaajasta. Kaverinsakin möllöttivät ihan ihmeissään vierestä eivätkä tehneet asialle mitään. Sovittuamme asiat kiusaajan kanssa, otin veitsen pois tämän kaulalta, ja huomasinkin että terä oli hieman painunut ihon sisään että verta tuli. Mutta mikä tärkeintä, kiusaus loppui siihen.

Monta kertaa mietin itsekseni että onko tuollaista pakko tehdä, koska riskinä oli että minulle tai kiusaajalle sattuu vaarallinen tilanne veitsen kanssa. Vaarallinen temppu tehdä mutta tuli tehtyä, kiusaus loppui kuin seinään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      52
      7040
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      704
      3138
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      102
      1332
    4. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1320
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1305
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1187
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1180
    8. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      218
      1149
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1145
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      78
      1069
    Aihe