Mulla on eräs laite jossa on lähtönä vain kuulokeliitäntä eli ei siis linjaulos-liitäntää lainkaan ja siitä pitäisi sitten tietokoneelle äänittää, tietokoneessa onneksi linja sisään-liitäntä. Mutta miten kannattaa säätää lähettävän laitteen bassot ja diskantit niin että ne vastaa mahdollisimman tarkkaan linjaliitäntää jos sellanen olis tuossa laitteessa? Eli ettei ääni vääristyis. Pitääkö basso ja diskantti säätimien olla keskiasennossa vai täysillä?
Kuulokeliitännän kautta äänittäminen
neuvoa_tarvitseva
3
188
Vastaukset
- r3rrrrff
ei vaikuta missä asennossa ne on . ei kannata yrittää tuolla konstilla ei ole hyvää kuunnella
- kyllä_vaikuttaa
Kyllä se vaan vaikuttaa missä asennossa ne on!
- neuvon_antava
Jos olisi linjalähtö, niin ei väliä, missä asennossa säätimet ovat.
Mutta kuulokelähdöstä otettaessa äänenvärin säätimet vaikuttavat tähän lähtöön ja sen vuoksi ne kannattaa laittaa keskiasentoon. Äänen voimakkuuden säädön, jos laitteessa sellainen on, kannattaa laittaa täysille, jotta signaalin taso olisi tarpeeksi voimakas ja sähköisiä ulkopuolisia häiriöitä tulisi mahdollisimman vähän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595