Olin vuokratyöfirman kautta töissä eräässä yrityksessä vuoden ja pari kuukautta. Määräaikaista sopimusta olisi ollut vielä 3kk jäljellä, mutta minut irtisanottiin ja sain kahden viikon irtisanomisajan.
Saan lomakorvaukset jne, mutta eräs kaveri mainitsi että jos irtisanotaan kesken sopimuksen, niin pitäisi saada jotain korvausta tyyliin "joka 2 viikon pätkä kun on väh 80h töitä, niin saa päivän palkan korvauksena". Onko tässä jotain perää?
Työhistoriaa siellä täällä minulla on takana 10 vuotta, mutta aiemmin ei ole minua irtisanottu, niin oikeuteni tässä tapauksessa ei ole tiedossa.
Irtisanominen kesken sopimuksen, korvaukset
Simopetteri3
0
61
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635