mä en juo alkoholia tai käytä mitää päihteitä, eli oon kunnon mies ja en siks kelpaa naisille.
en kelpaa ku en juo
58
<50
Vastaukset
- Reallyhappy
Tuskin on kyse siitä ettetkö siksi kelpaa :) Uskallan väittää että suurin osa meistä naisista kyllä arvostaa juuri sunlaista miestä. Itse en käytä alkoa juurikaan koska osaan pitää hauskaa ilmankin sitä. Mutta minullakaan ei ole miestä, ja olen kyllä ihan onnellinen tähän olotilaani.
Toivotan sulle tsemppiä etsintääsi, löydät kyllä vielä naisen :) - Kilttiatm
Onhan se vähän niin että kun et juo niin et ole hauska tai kiinnostava. Itse yritän juoda ja kunhan kesä tulee niin käyn enemmän baareissa jossa voi naisia tavata.
- zinkkutar
En kelpaa minäkään. Retkuille kyllä leluksi ja hoitajaksi.
Kyllä juoda saa ja hauskaa pitää. Kunhan tietää kohtuuden ja osaa ilmankin olla.
Mieluummin olen yksin ja pidän hauskaa ilman alkoholia, ilman miestä jos en tällaisena kelpaa.- 1212
100% tuntemistani naisista jotka sanovat kelpaavansa retkuille saisivat halutessaan kunnon miehen.
Mutta niin kun se kunnon mies ei ole sellainen rock-henkinen, jännittävä ja sytyttävä. Vaan tylsä ja ennalta-arvattava insinöörinörtti. - zinkkutar
Montako naista tunnet? Olet kaiketi, itse vain kaveri ollut naisille ja se ei ole sama asia kuin parisuhde.
Vai on insinöörit tylsiä ja ennalta- arvattavia sun mielestä. Montakos inssiä tunnet kun nähtävästi tiedät tämänkin asian?
- ClearFriiday
Exä väittää mua alkoholistiksi, vaikken juonu seurustellessamme pisaraakaan ^^
- näkymätönlenkkaaja
Laitan tämän nyt tuolta eri ketjusta:
"Kelpaisiko sinulle nainen, joka on ulkonäöltään tavis, mutta jolla on paniikkihäiriö ja ontuukin melkoisesti. Minä en ole kelvannut yhdellekään miehelle. Kukaan ei kiinnitä minuun huomiota muuten kuin tuohon ontumiseen. Minulle ovat tehneet aloitteita vain ja ainoastaan spurgut kadulla. Jonkin alkoholisoituneen kanssa ei voi perustaa perhettä ja saada lapsia, ihan vain lastenkin tähden. Itse olen täysin raitis. Olen sitä mieltä, että miehet ne vasta hypergamisia ovatkin. Miehet haluavat sen kauniin ja alle 25vuotiaan.
Kaltaiseni nainen on miehille näkymätön. He katsovat vain ontumistani ja kiertävät kaukaa."
Luulenpa ettei tule kommentteja tähän. kukaan ei ole niin paska että viitsii valehdella tässä asiassa minulle, ei edes palstan pahimmat naisvihaajat- ätmel
Mitä ikäluokkaa olet? Voidaan kyllä treffata, jos asut pääkaupunkiseudulla.
- ätmel
Tässä se taas nähtiin, että naisille kelpaa ainoastaan tatuoitu jännäjyystäri. :(
- näkymätönlenkkaaja
Tämä kertoo sinusta kaiken olennaisen:
" Eikä naisten kanssa voi jutella mitään järkevää muutenkaan, koska eihän ne mistään mitään ymmärrä." - ätmel
Eli todellisuudessa ongelma onkin siinä, että minä en kelpaa sinulle. MOT
- näkymätönlenkkaaja
Lauseesta ilmenee todella hyvin miten sinulla ei ole kunnioitusta muita ihmisiä kohtaan. Haluan miehen joka kunnioittaa ihmisiä, Kunnollinen ja fiksu mies ei päästä suustaan mitä tahansa, ei edes tällä palstalla.
Ja en asu pääkaupunkiseudulla, kaukana siitä. - ätmel
Ja niin niitä kriteereitä alkaa ropista naiselta, joka ei mukamas kelpaa kenellekään.
- näkymätönlenkkaaja
Se, että minulla on jokin ruumiillinen vika, ei tarkoita että minun pitäisi ottaa joko spurgu tai ilkeä ihminen. Ilkeän ihmisen valinta puolisoksi on vaarallinen ratkaisu, itseni ja tulevien lastenkin kannalta. Ja olen satavarma, että et kehtaisi kulkea kanssani ihmisten ilmoilla, näytellä minua kavereillesi, saatikka sitten kohdella minua ihmismäisesti. Sen kertoo palstahistoriasi. Se, että suojelen itseäni ja ehkä tulevia lapsiani naisvihaajalta, ei ole mitään kriteereiden laatimista. Palstatotuuksien mukaan meidän naisten tulee välttää asenteeltaan ilkeitä ihmisiä.
Paniikkihäriöni ja vammani ovat syynä siihen, että en ole voinut perustaa perhettä, kun en kelpaa kenellekään. En käy enää baareissa, ja nekin harvat kerrat kun olen käynyt, ovat olleet katastrofi. Kun joku mies on tullut juttelemaan istuessani pöydässä, niin hyvin on mennyt siihen asti, kunnes on pyydetty tanssimaan. Poikkeuksetta mies on häipynyt joko heti tai yhden biisin jälkeen huomattuaan ontumiseni. En enää edes halua mitään suhdetta. Elän ihan itsekseni ja todellakin asun pohjoisuomessa, joten mitään suhdevirityksiä kanssasi ei ole mahdollista toteuttaa, koska olen melko varatonkin ja matkustelu maksaa. En etsi elättäjää, tulen toimeen niillä tuloilla mitä minulla on. - ätmel
Tuolla logiikalla jokainen nainen, joka on koskaan puuskahtanut "miehet ovat sikoja", on miesvihaaja, jolta miesten tulee suojella itseään ja ehkä tulevia lapsiaan.
- näkymätönlenkkaaja
Jo tämä viestiketju todistaa miten asiat ovat. Jokainen fiksumpi kyllä näkee sen näistä kommenteista
Ja tiedän että on olemassa kilttejä kunnollisia ja toisia kunnioittavia miehiä. En ole miesvihaaja vaikka en ole kelvannut. Olen tavannut vain vääränlaisia miehiä. Ja minun kohdaltani perhesuunnitelmat alkavat olla jo mennyttä unelmaa, joten keskityn elämään mahdollisimman hyvää elämää ystävieni ja läheisteni kanssa. - ätmel
Sinä väitit, että vain spurgut ottavat kontaktia ja että se tapahtuu kadulla. Sinä väitit olevasi miehille täysin näkymätön. Väitit myös olevasi täysin raitis.
Sitten kerroit, miten miehet tulevat tekemään sinulle baarissa aloitteita. - näkymätönlenkkaaja
Raitis olen, ei baareissa tarvi juoda. No miehet tekivät aloitteita, kun eivät olleet vielä huomanneet vammaani, etkö osaa lukea? Heti kun huomasivat että onnun pahasti, niin häipyivät. Sen jälkeen en ole baareissa käynyt.
- ätmel
Mistä muusta olet valehdellut?
- näkymätönlenkkaaja
En ole valehdellut missään asiassa, onko sinulla joku ihme tarve todistaa, että kun miehet ovat kohdellleet minua todella paskamaisesti, niin se onkin omaa syytäni?" Mitäs olet liikuntavammainen, ihan oikein sulle läläläää" Olisi ilmeisesti pitänyt koko ajan baarissa ollessani kävellä ympäriinsä, niin ei olisi tarvinnut kenenkään vaivautua tekemään aloitteita.
- ätmel
Valehtelit, kun väitit olevasi miehille näkymätön.
Nuo miehet antoivat sinulle pakit samalla tavalla kuin nainen antaa pakit, jos käy ilmi miehen olevan työtön. Onko se paskamaista kohtelua? - näkymätönlenkkaaja
Kyllä on paskamaista kohtelua molemmat. Siis mikä on lopputulos, molemmissa sukupuolissa on paskiaisia, ei vain ja ainoastaan naisissa.
ja kun kävelen tuolla ulkona, niin kyllä se ontuminen on se joka karkoittaa miehet, ei heitä kiinnosta joku lenkkaajanainen, vaikka olisi kuinka hyvä nainen muuten. (en tarkoita, että itse olisin hyvä) Ja tämä keskustelu on umpikujassa. Jos joskus tapaat naisen, jolla on jokin "virhe" oli se sitten ulkoinen vamma tai vaikka paha puhevika, niin mene juttelemaan, saatat löytää aarteen. Ei mulla muuta. Toivon kaikkea hyvää elämääsi. - näkymätönlenkkaaja
ätmel kirjoitti:
Valehtelit, kun väitit olevasi miehille näkymätön.
Nuo miehet antoivat sinulle pakit samalla tavalla kuin nainen antaa pakit, jos käy ilmi miehen olevan työtön. Onko se paskamaista kohtelua?Niin ja vertaus on huono, koska työttömyys voi olla myös tilapäistä, Vamma sen sijaan on kuolemaan asti. Vai pitäisikö minun hommata uusi jalka jostakin ja "asentaa" se paikoilleen.
Ja mielestäsi ko miesten käytös oli oikeutettua, ainakin sellaisen käsityksen sain. - ätmel
Mietitkö tuota oikeasti kaksi tuntia?
- Sinkkunainen1979
Minulle todellakin kelpaisi tuollainen kunnollinen ja raitis mies! Olen saanut juopoista ja muista väkivaltaisista retkuista ihan tarpeekseni aiemmissa suhteissani. Olisi mukava kyllä tutustua :)
Ps. Plussaa siitä, mikäli sinulla on hyvät säännölliset tulot, ja hyväksyt kolme lastani, Eetu-Petterin, Yossu-Karoliinan sekä Mohammedin.- ap1
en ryhdy aisuriksi kenellekään juoksunsa juosselle naiselle, jol. haluan yhtä kokeneen, ja päihteettömän naisen.
- RaitisNOT
Mä juon enkä saa naisia, joten eipä tuo absolutismikään ole syynä naisettomuuteen..
- mies2888
Naine n jätti minut kun e n juonut joka viikonloppu. Sama nainen sai turpiin joltain paska mieheltä myöhemmin ja minua ei kiinnostanut, sanoin sille suoran että elämääni ei kujlu joka viikko juominen.
En kelpaa, vaikka juon. Joskus myös syön.
- nuff_drinking
Jos ei oo alkanu ryyppäämään ni helvetin hyvä vaan. Se jää pahaks tavaks ku alkaa maistumaan. Pilke silmäkulmas vaan salille tms. ja siellä juttua itsevarman rennosti niin voi olla että natsaa. Ja niiku sanottu ni juomattomuus on enemmän plussa ku miinus.
- tämätiedetään
Naisille ei kelpaa jos juo. On outoa jos ei juo, tiedän kokemuksesta että jos ei juo niin ei suahyväksytä piireihin
- AlkoholiAli
Itse en juo, kuin kerran vuodessa kahdessa. Ja ei se ole minun sosiaalista elämääni hajoittanut. En kylläkään pyöri sellaisessa seurassa, joka tenuttaa joka viikonloppu. Töissä oli aluksi ihmetystä, kun en ota. Mutta sekin meni ohi, kun huomasivat asenteeni olevan häpeämätön sitä kohtaan, että en juo. Naisten kanssa on se ongelma, kun ei juo on halu mennä baareihin lievästi sanottu tippunut. Siellä suomalaiset suurimman osan suhteistaan sopivat ja "rakastuvat".
Alkoholi ottaa demoneita sisään jos juo liikaa. joka kerta kun ihminen tekee syntiä häneen tulee sisään demoni. demoni syö ihmisen sisältä osittain elävältä ja aiheuttaa sairauksia.
- johdatusta
Ei ne ole demoneita, jotka noin toimivat, ne ovat saastaisia henkiä, monilla on niitä, kristitty tai ei, syntiset teot, tunteet ja ajatukset on niiden vapaata pelikenttää, normaaleja vastaavia ne voivat häiriköidä ja synnittömiä juttuja ne eivät pysty koskettamaan. Kun taju lähtee ja ihminen vielä itse pyörii kuin kaatokännissä, ne todella ottavat vallan ja muutenkin pyrkivät siihen, josta psykopatiassa on pitkälti kyse, ne ovat saaneet vallan, ylpeys on se synti, mikä päästää ne sisään oletan aika pitkälle. Ne ovat mestari huijareita, manipulaattoreita, psyykkaajia ja osaavat lukea ihmisten mielet. Rukoile ei Jumalasta tulevien henkien poisajo armolahjaa, saat sen, kun vain luotat, että Kristus ja Jumala sen sinulle antaa. Kehota muitakin kristittyjä tekemään niin, näistä on päästävä eroon. Kontrollilla he haluavat tuhota kaiken hyvän elämästäsi ja saada tekemään syntejä, se on aika monimutkainen asia, mutta kyllä niistä eroon pääsee.
super-atm kirjoitti:
Oot aika hassu. Kirjoita vaikka satukirja.
Joko uskoo tai ei usko. Jumala ei hyväksy vaillinaista uskoa. Oli 10 morsiusneitoa, viisi viisasta ja sitten viisi tyhmää. Viisi viisasta pelastuivat, viisi tyhmää joutuivat Helvetin tuleen. Samoin oli hiekalle rakennettu talo, ja kalliolle rakennettu talo, ei ollut muuta taloa tässä väliltä. Hiekalle rakennettu talo sortui, ja kalliolle rakennettu säilyi ehjänä. Lisäksi Joh. Ilm. 3:14-16 ”Näin sanoo Aamen, uskollinen ja luotettava todistaja, Jumalan luomakunnan alku: ”Minä tiedän sinun tekosi: sinä et ole kylmä etkä kuuma. Kunpa olisitkin joko kylmä tai kuuma! Mutta sinä olet haalea, et kuuma etkä kylmä, ja siksi minä oksennan sinut suustani.”
Toivopaulin kirjoitti:
Joko uskoo tai ei usko. Jumala ei hyväksy vaillinaista uskoa. Oli 10 morsiusneitoa, viisi viisasta ja sitten viisi tyhmää. Viisi viisasta pelastuivat, viisi tyhmää joutuivat Helvetin tuleen. Samoin oli hiekalle rakennettu talo, ja kalliolle rakennettu talo, ei ollut muuta taloa tässä väliltä. Hiekalle rakennettu talo sortui, ja kalliolle rakennettu säilyi ehjänä. Lisäksi Joh. Ilm. 3:14-16 ”Näin sanoo Aamen, uskollinen ja luotettava todistaja, Jumalan luomakunnan alku: ”Minä tiedän sinun tekosi: sinä et ole kylmä etkä kuuma. Kunpa olisitkin joko kylmä tai kuuma! Mutta sinä olet haalea, et kuuma etkä kylmä, ja siksi minä oksennan sinut suustani.”
Vedä kätees.
- vitun.urpö
Se syy on siinä ettet osaa pitää hauskaa selvinpäin. Ongelma ei siis ole sun päihteettömyytesi, vaan se että olet vaan niin vitun tylsää seuraa selvinpäin. Siksi et kelpaa. Absolutisti saa olla muttei tylsä. Opetelkaa näiden ero.
Narsisti ajattelee noin, kuten sä oot ! Tylsä olet SÄ !!!!!! Juma, miten vasten- mielinen narsisti ja tyhmä olet !!!!
- zinkkutar
Saman torjunnan olen huomannut miesten asenteista. Kummallisinta on ettei raflassa saisi olla selvin päin. Jos kerron olevani autolla, kehoitetaan jättämään auto odottamaan ja ostamaan bisseä.
Totta kyllä on että harvoin kenenkään kanssa pääsee samalle taajuudelle. Mä selvänä ja toinen kännissä..En ole yhtään sen kummempi kuin asialliset känniläiset ja kyllä sen hauskuuden löytää ilman promillejakin. Aion käydä edelleen mutta harventanut olen nykyisin. Vai niin. Minulle ei kyllä valitettavasti kelpaa noin huonolla päättelykyvyllä varustettu mies. Kannattaisi ehkä ihan ekaksi tutusta logiikan alkeisiin, ja sitten vasta kun nämä syy-seuraussuhteet yms. peruskäsitteet ovat edes jollain tasolla hallussa alkaa harkitsemaan sitä naisen hankkimista.
- AlkoTaasMaistuu
Onko stellaria81 harkinnut ryyppäämisen aloittamista?
Loppusilauksena minari ja meikkiä niin kyllä löytyisi miehiä...
- Näinonnäinon
Monesta pahasta ja surusta olisin välttynyt, jos näin. Positiivinen asia.
Raivoraittius ei ole kunnollisuuden synonyymi. Jos olisi, sinullekin tuppaisi naisia ovista ja ikkunoista. M.O.T.
- lfdkajlka
Kelpaatko silloin kun juot?
- mies32vuotta
Pitää juoda jos aikoo saada naista. Olin joskus juomatta pari vuotta ja naiset piti tylsinä eikä mua kutsuttu mihinkään. Nykyään kun juon niin nais seuraa ja seksiä saan usein
- palstanainen
Itse en juonut viiteen vuoteen, eikä ketään miestä haitannut, positiivistä se useimpien mielestä oli. Itse en alkkista ottaisi, ei sellaisesta vain tule mitään, end of story.
- Hyppyyy
Höpöhöpö! Jos et saa naista, se johtuu ihan jostain muusta. Turha tuosta alkottomuudesta on tehdä keppihevosta. Etsipä joku muu syy, miksi et kelpaa. Minä ainakin arvostan korkealle.
- järkyttynyt
Aloittaja on aivan oikeassa. Itse koin samat vaikeudet, kun olin nuorempi. Naiset puhuivat raittiista ,fiksuista ,komeista miehistä, että "se on niin yksioikoinen ja väritön mies ". Juoppo valehtelija kelpasi kyllä ja ulkonäöstä ei ollut väliä .Asenne kuvasi naisen arvomaailmaa ja aika näytti mihin se tie vei. Onnittelen niitä miehiä ,jotka säästyivät heidän tuhovoimaltaan
- Kilttiatm
Miksi alkoholisti väkivalta jännämiehet saa naisia?
- täydessävoimassa
Mun ex ei juonut liiton ekat 10v ja siksi hänet valitsinkin. Insinöörin töissä oppi sitten työreissuissa juomaan ja vieraita naisia naurattaan. Liitto loppui. Kotona viihtyvä, liikunnallinen, työssä käyvä raitis mies kelpaisi. Vaan tiedän kyllä ettei niitä kunnon miehiä raittiille, työssäkäyvälle yksinhuoltajalle löydy.
Jaa, mikset muka kelpaa ? Mulle kelpaa, jos oot 100 % sinkku, savuton, ei omia lapsia etkä koske alkoholiin. Itse en koske lkoholiin, enkä lemua, ei omia lapsia ja oon sinkku.
- kilttiatm
Pitääkö olla kokonaan alkoton että kelpaa? En suostuis sellaiseen, juon kun juon mutta en juo usein
- miaugirl
Herra jumala! tommosii miehii on harvassa! itse haaveilen miehestä joka ei juo eikä polta.. :D tai jois enintää juhlapäivinä :D tai kerran paris kuukaudessa ottais sen parin..
- SitäSaaMitäHaluaa
Ei kannata stressata.
Tänään bussissa matkustaessani seurasin matkan aikana viittä deekua. Matkassa oli ainakin yksi nuorempi nainen, joka tosin näytti jo hyvää vauhtia patologiselta deegulta. No, omapahan on ollut valintansa, kun on lähtenyt jännien miesten matkaan. Tuotahan voi sanoa omaksi valinnaksi. Mutta elämä on!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565450Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212387- 1141647
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2441637- 931487
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231426Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681185Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3271164Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91163Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3221157