miksi usb jatkojohdon kautta web kamera lakkaa toimimasta vaikka toimii ilman jatkojohtoa. ja vika ei ole johdossa sillä kokeiltu kahdella eri johdolla.
johtuuko siitä että virta loppuu tarvitaanko muuntajalla oleva usb jakaja.
usb jatkojohto ei toimi
6
829
Vastaukset
- tuntematon_suuruus
Halpis USB-johdot ovat surkeita.
lienee oikeassa tuntematon suuruus. kokeilin nimittäin jatkojohdolla ja kyllä toi parinkympin kamera toimi sillä. ja tuo usbijatkojohto on 5 metrinen.
- vähävirtanen
pitäskös olla esim. aktiivinen kaapeli, että virta riittäisi
http://www.kauppasatama.fi/tuotteet.asp?category=330300 - pihaltakuvaa
kokeiltu kahdella eri johdolla molemmissa samaa ongelmaa. ja eikö aktiivinen tarvita vasta jos on yli 5 metrin johto nyt kyseessä on juuri viiden metrin.
- fdsafdsa
Riippuu varmaan tietokoneen ja kameran laadustakin. Jos kaikissa jännite tai ampeerit standardin alareunoilla tai alle, niin voi olla että pitkällä kaapelilla ei saavuteta tarpeeksi 'mehua' enää johon toiseen päähän, varsinkin jos johtokin on vielä kiinalaista kuparijohdinta, eli haperaa, murtuvaa ja suurimmaksi osaksi jotain jätemetallia johon on lisätty kuparia lähinnä värin saamiseksi.
mulla tuollainen ja hommat toimii http://www.verkkokauppa.com/fi/product/42348/chvgg/Belkin-7-porttinen-USB-2-0-hubi-musta tai sitten USB 3.0 malli jos sellaista tarvitset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577340Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393604Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3721988Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861479
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164