Itsensä analysointi

liirlaarum

Mitä vastaisit mikä olet kysyttäessä

66

531

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vastaus vaihtelee ,ihan kysymyksen mukaan esim,oles iha pöllö, oleks ollu vierais, söiks sää viimesen karkin esim.

• xeekst

Kukaan ei haluaisi kuunnella, mikä tai kuka olen oikeasti, sillä kaltaistani ihmistä ei hyväksyttäisi. Pitäisi pukeutua säkkiin, tervata ja kieriä höyhenissä ja kertoa kaikkea ikävää, niin sitten olisi hyvä.
      Kuka itsekehuja kuuntelee. Ei kukaan.

• Väärinymmärretty

Itsensä analysointi ei tarkoita itsensä kehumista. Oikeastaan päinvastoin.

• xeekst
        Väärinymmärretty kirjoitti:

Itsensä analysointi ei tarkoita itsensä kehumista. Oikeastaan päinvastoin.

Siinä sitä ollaan! Ei saa kertoa totuutta, vaan pukeutua siihen säkkiin jne...
        Olipa ahdasmielinen kommenttisi!

• Vainjaainoastaantotuus

Tajuatko sinä tahallasi väärin vai etkö tajua laisinkaan? Etkö tiedä mitä analysointi tarkoittaa vai oletko vain muuten t_hmä?

• zeekst
        Vainjaainoastaantotuus kirjoitti:

Tajuatko sinä tahallasi väärin vai etkö tajua laisinkaan? Etkö tiedä mitä analysointi tarkoittaa vai oletko vain muuten t_hmä?

Sinä et tajua, ettei analysointi tarkoita pelkästään itsensä moittimista. Mutta annettakoon anteeksi tyhmyytesi!

• Revisiitä

" analysoida 1. selvittää analyysillä, eritellä, jäsentää, jäsennellä. " Erittele vain omasi.

• Nurjapuolipimeä

En tiedä / osaa vieläkään, ainakaan kokonaisuudessaan, vaikka pieniä hätkähdyttäviä hetkosia esiintyy, silloin pitää pysähtyä ja sanoa oho. Nuorena toivoin usein, että joku rehellinen ja avoin ihminen olisi kertonut, sanonut suoraan, mitä näki, mutta eihän sellaisia ole. Eikä toisen pään sisälle voi päästä katsomaan, jotta voisi sanoa mitä näkyy, miltä tuntuu.

Ainut piirre, joka on käynyt selväksi suht' varhain, on ristiriitaisuus, joka elää sisikunnassa. Miten päällisin puolin rauhallisen ja hiljaisen oloisen ihmisen sisällä voi riipiä sellainen raastinrauta? Ei se riivi maailmalla juurikaan, vain koti-ihmiset saavat siitä osansa aika ajoin.

• ent.siivoojaparka

Lyhyesti ja ytimekkäästi: Ihminen.

• TwiitTwiirKwaakKwaak

Eikös sun pitänyt matkustaa Jenkkeihin? Vielä olet täällä. Vai twiittaatko lentokoneesta?
        Vaiolikosejokumuu?

• ent.siivoojaparka
        TwiitTwiirKwaakKwaak kirjoitti:

Eikös sun pitänyt matkustaa Jenkkeihin? Vielä olet täällä. Vai twiittaatko lentokoneesta?
        Vaiolikosejokumuu?

Mitä minä Jenkeissä? Se oli jo viime vuosituhannella se.

• eppu2

Olen ainutlaatuinen yksilö, toista samanlaista ei ole.
      Juuri sellainen, kuin tekin siellä ruutujenne takana olette.

• k-kk

Kylläpä osasit sanoo kauniisti minusta.

• siilimuori

En osaa tässä vaiheessa antaa lyhyttä tyhjentävää analyysiä. Olen vielä keskeneräinen raakile.

• 1eero

Minuus minussa, miksi synnyin minäksi ajattelen yksilönä, siinä pulma miksi olen vain minä.

• siilimuori

Elä sinä sano että vain. Sinä olet sinä ja toista prikulleen samanlaista ei ole.

• 1eero
        siilimuori kirjoitti:

Elä sinä sano että vain. Sinä olet sinä ja toista prikulleen samanlaista ei ole.

Ei takuulla ole samallaisia aivoja muilla, aivoni ajattelevat koko ajan sieltä syntyy minä ihminen, elä naura tää on vakava juttu mulle ja mun aivoille.

• siilimuori
        1eero kirjoitti:

Ei takuulla ole samallaisia aivoja muilla, aivoni ajattelevat koko ajan sieltä syntyy minä ihminen, elä naura tää on vakava juttu mulle ja mun aivoille.

No en naura, hymyilen vain sissäänpäin. Mites Se menikään, mieleni mun tekevi, aivoni ajattelevi.

• 1eero
        siilimuori kirjoitti:

No en naura, hymyilen vain sissäänpäin. Mites Se menikään, mieleni mun tekevi, aivoni ajattelevi.

Joo kaikki on hyvin aaltopituudet kohdallaan hymyillessä, ny rupeen tuijottaa töllötintä.

• siilimuori
        1eero kirjoitti:

Joo kaikki on hyvin aaltopituudet kohdallaan hymyillessä, ny rupeen tuijottaa töllötintä.

Tuleeko hymykuopat pajosta hymyilemisestä?

• 1eero
        siilimuori kirjoitti:

Tuleeko hymykuopat pajosta hymyilemisestä?

Kasvohalvauksen sattuessa toivoisin kestohymyn jäävän päälle

• siilimuori
        1eero kirjoitti:

Kasvohalvauksen sattuessa toivoisin kestohymyn jäävän päälle

Minä en, se kramppi kasvoilla voii pidemmän pälle olla aika kivulias.

• 1eero
        siilimuori kirjoitti:

Minä en, se kramppi kasvoilla voii pidemmän pälle olla aika kivulias.

Kipu ei haittaa jämähtynyttä hymyä kun mieli on valoisa ja pullistuvat purjeet.

• siilimuori
        1eero kirjoitti:

Kipu ei haittaa jämähtynyttä hymyä kun mieli on valoisa ja pullistuvat purjeet.

:). Ai joko on niin sulat vedet että purjeet pullistuu.

• Tein juuri testin jossa olin 3 % epänormaali. 97 % normaali. Eli ylinormaali.

• yyääöö639

Siitäkö innostuit aloituksen tekemään?

• sitä-sattuu-

aijaa, korppis on ton perusteella skitzo, kuvittelee itsestään liikoja,

• yyääöö639 kirjoitti:

Siitäkö innostuit aloituksen tekemään?

Lauantaipäivää iholla roikkujani. Yritä, josko onnistut etsiä uuden elämän jonkun muun loisena, mutta ymmärrän toki, että sellaista emopuuta on vaikea löytää kuin olen. Vahva luova, normaali ja osaava. Enkä ole kiinni perunamaassa en kissoissa vaan liihotan maailmalla. Mökkini remppaa hoitaa lestaadit tosi hyviä työntekijöitä ja aikaansaavia.

Kirjoitit kerran, että sinä nukut epäsäännöllisesti pätkittäin. Se on iän oloon rassaavaa. Nythän jo voin lukea sen aiheuttamat psyykkiset vajeet. Harkitsemattomia viestejä, vääriä tulkintoja, uhoa ja luhistumisia.

Minä olen sen verran realisti, että en kuvittele itsestäni liikoja. Kun teen jotain teen sen omilla ehdoillani ja olen itse tekemisiini tyytyväinen.

Jos sinä kuvittelet minun kuvittelevan liikoja niin ihmettelempä mitä sillä tarkoittanet koska et tunne minua yhtään sen enempää kuin pottuviljelijöitä, lestaadeja tai kaikkea sitä mistä luulet tuntevasi ja tietäväsi. Sinulla on tuo kuvitelma itselläsi turhan korkea.

Yritän ymmärtää sinua, et pääse minusta irti, olen pakkomielteesi.

• riittääkö-vastaukseksi

lukematta muuta kuin otsikon vastaan := olen ihminen

• celavi

Olen Ihminen, Evoluution tuote, Minä. En prinsessa, en priimus.

• eppu2

Jokainen on oman elämänsä kuningas/kuningatar.

• ent.siivoojaparka
        eppu2 kirjoitti:

Jokainen on oman elämänsä kuningas/kuningatar.

Pitää varmaan paikkansa, sillä yhtä vähän meillä oikeastaan on valtaa omaan elämäämme kuin mitä kuninkaalla/kuningattarella on valtaa.

• celavi

Pallo on jokaisen käsissä, tarkoitan että ymmärrys on annettu ja elämä pitäisi pyrkiä järjestämään mieleisekseen. Olen huomannut, että liian usein haetaan muilta se hyväksyntä; Mitä ajattelet jos, olisiko viisasta jos jne.

Omat tunteensa tulee tiedostaa ja elää juuri tätä hetkeä, nauttia siitä mitä on ja pyrkiä saavuttamaan se mitä ei ole, jos kokee näin. Eli yksinkertaisesti elää omannäköistään elämää toiset huomioiden. Kukaan ei ole elämässä täydellinen kingi.

• eppu2
        celavi kirjoitti:

Pallo on jokaisen käsissä, tarkoitan että ymmärrys on annettu ja elämä pitäisi pyrkiä järjestämään mieleisekseen. Olen huomannut, että liian usein haetaan muilta se hyväksyntä; Mitä ajattelet jos, olisiko viisasta jos jne.

Omat tunteensa tulee tiedostaa ja elää juuri tätä hetkeä, nauttia siitä mitä on ja pyrkiä saavuttamaan se mitä ei ole, jos kokee näin. Eli yksinkertaisesti elää omannäköistään elämää toiset huomioiden. Kukaan ei ole elämässä täydellinen kingi.

Jos elät niinkuin kirjoitat, olet juuri se elämäsi kingi.

• ent.siivoojaparka
        celavi kirjoitti:

Ja minkälainen on täydellinen kingi? Ruotsin kuninkaastakin on sanottu, että hänellä on vähemmän valtaa kuin kuolleella isoisällään. Se ei ole paljon, jos on vähemmän valtaa kuin kuolleella.
        Jos kaikki joilla on järki pystyisivät junailemaan oman elämänsä mieleisekseen, niin maailmassa ei olisi mitään ongelmia muilla kuin imbesilleillä.
        Ei elämä niin mene. Se menee niinkuin menee ja me siinä mukana.

• celavi
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

Ja minkälainen on täydellinen kingi? Ruotsin kuninkaastakin on sanottu, että hänellä on vähemmän valtaa kuin kuolleella isoisällään. Se ei ole paljon, jos on vähemmän valtaa kuin kuolleella.
        Jos kaikki joilla on järki pystyisivät junailemaan oman elämänsä mieleisekseen, niin maailmassa ei olisi mitään ongelmia muilla kuin imbesilleillä.

Ei kukaan ole täydellinen ja elämää ei junailla, se eletään ja asiat hoidetaan. Minulle on tärkeää se että itse hallinnoin elämääni ja myös se että nautinkin siitä aika-ajoin.

Maapallo pyörii ja me sen mukana. Linnunradan käsikirja liftareille on kyllä hyvä. Eipä sitä kaikkea aina ymmärrä ja se on juuri tätä elämää.

• eppu2

En minä vaan täydellisestä mitään tiedä, enkä puhunut vallastakaan mitään.
        Käytin Kunngas/kuningatar sanoja symbolisesti ja celavi selitti asiaa juuri niinkuin minäkin sen tarkoitin.
        En minä ainakaan koe olevani mikään ajopuu.

• ent.siivoojaparka
        celavi kirjoitti:

Ei kukaan ole täydellinen ja elämää ei junailla, se eletään ja asiat hoidetaan. Minulle on tärkeää se että itse hallinnoin elämääni ja myös se että nautinkin siitä aika-ajoin.

Maapallo pyörii ja me sen mukana. Linnunradan käsikirja liftareille on kyllä hyvä. Eipä sitä kaikkea aina ymmärrä ja se on juuri tätä elämää.

Sitä luulee itse hallinnoivansa elämäänsä, kun tekee valintojaan. Mutta kuka ihmeessä hallinnoi tahallaan elämänsä päin prinkkalaa ja tekee vääriä valintoja?
        Kyllä me mennään elämän virran pyörteissä välillä mukkelis makkelis vaikka kuinka kuvitellaan itse olevamme ruorissa ja pitävämme aluksen kurssissa. Se on sitä elämää, sitä mikä meitä vie.
        Kyllä minä tunnen olevani elämän ajopuu jo siitä lähtien, kun elämän sain siihen saakka kuin kuolen. En minä syntymästänikään itse päättänyt enkä tule päättämään kuolemastanikaan. Kaikki siinä välillä on sitä elämää, mikä menee niinkuin menee vaikka kuinka kuvittelisimme itse sen hallitsevamme.

• siiimuori

Sitä luulee itse hallinnoivansa elämäänsä, kun tekee valintojaan. Mutta kuka ihmeessä hallinnoi tahallaan elämänsä päin prinkkalaa ja tekee vääriä valintoja?
        Kyllä me mennään elämän virran pyörteissä välillä mukkelis makkelis vaikka kuinka kuvitellaan itse olevamme ruorissa ja pitävämme aluksen kurssissa. Se on sitä elämää, sitä mikä meitä vie.
        Kyllä minä tunnen olevani elämän ajopuu jo siitä lähtien, kun elämän sain siihen saakka kuin kuolen. En minä syntymästänikään itse päättänyt enkä tule päättämään kuolemastanikaan. Kaikki siinä välillä on sitä elämää, mikä menee niinkuin menee vaikka kuinka kuvittelisimme itse sen hallitsevamme.

Minä taas aattelen että pää-asiassa itse hallinnoin elämääni ja ne on siten niitä ennakoikmattomia tsunameja, jotka saattavat elämää mullistaa Ne on sitten niitä sattumia ja kohtaloita, jotka on otettava vastaan halusi tai ei.

• ent.siivoojaparka
        siiimuori kirjoitti:

Minä taas aattelen että pää-asiassa itse hallinnoin elämääni ja ne on siten niitä ennakoikmattomia tsunameja, jotka saattavat elämää mullistaa Ne on sitten niitä sattumia ja kohtaloita, jotka on otettava vastaan halusi tai ei.

Oletko onnistunut hallinnoimaan elämäsi läpi asti itseäsi tyydyttävällä tavalla? Miksi et, vaikka olet ihan itse ollut ohjaksissa? Jos sinulla kerta on hallinta elämässäsi, niin ei sinulle olisi pitänyt koskaan tulla mitään kurjia kohtaloita.
        Moni pullistelee sillä, että he ohjailevat ja hallitsevat omaa elämäänsä. Kuitenkin se on sinun elämäsi, mikä tekee ne valinnat, mitä luulet itse tekeväsi. On se pullistelukin tosin sinun elämääsi.

• ent.siivoojaparka kirjoitti:

Oletko onnistunut hallinnoimaan elämäsi läpi asti itseäsi tyydyttävällä tavalla? Miksi et, vaikka olet ihan itse ollut ohjaksissa? Jos sinulla kerta on hallinta elämässäsi, niin ei sinulle olisi pitänyt koskaan tulla mitään kurjia kohtaloita.
        Moni pullistelee sillä, että he ohjailevat ja hallitsevat omaa elämäänsä. Kuitenkin se on sinun elämäsi, mikä tekee ne valinnat, mitä luulet itse tekeväsi. On se pullistelukin tosin sinun elämääsi.

"ent.siivoojaparka"

Olisit edes alkuun kirjoittanut: Katso mitä hunksi tuolla alempana kirjoitti :)

H.

• ent.siivoojaparka
        hunksz kirjoitti:

"ent.siivoojaparka"

Olisit edes alkuun kirjoittanut: Katso mitä hunksi tuolla alempana kirjoitti :)

H.

Odottelinkin jo palautetta, kun huomasin kommenttisi. Turha kai selitellä mitään, mutta kesken kommentin kirjoitamisen aloin tekstailemaan likan kanssa tulevista teattereista. Sitten se oli jo lähetetty, kun pääsin ketjun loppuun ja nolona huomasin... Niin katsoen olin eka kuiteskin.

• ent.siivoojaparka kirjoitti:

Odottelinkin jo palautetta, kun huomasin kommenttisi. Turha kai selitellä mitään, mutta kesken kommentin kirjoitamisen aloin tekstailemaan likan kanssa tulevista teattereista. Sitten se oli jo lähetetty, kun pääsin ketjun loppuun ja nolona huomasin... Niin katsoen olin eka kuiteskin.

"ent.siivoojaparka"

Seli, seli...
        Noh, saat anteeksi, kuten niin monet muutkin ovat saaneet.
        Kunhan häpeät edes vähän :)
        Et ollut eka, tuskin viimeinenkään.

H.

• ent.siivoojaparka
        hunksz kirjoitti:

"ent.siivoojaparka"

Seli, seli...
        Noh, saat anteeksi, kuten niin monet muutkin ovat saaneet.
        Kunhan häpeät edes vähän :)
        Et ollut eka, tuskin viimeinenkään.

H.

Olen tottunut saamaan anteeksi pahempiaki... Itseltänikin.

• celavi

On vain valinta ja se on tehtävä :) Täällä maassa kun laki on sama jokaiselle, herrasta narriin.

• siilimuori

Olen kyllä aika hyvin onnistuntu hallinnoimaan elämääni eli se on aika lailla tähän saakka mennyt niinkuin olen ruoria ohjaillut. PAITSI muutama tsunami p käynyt jotka eivät ole lupaani kysyneet :). Eikä tää ole pullistelua vaan nöyrä toteamus :).

• Oonaniina

Itsensä onanointi, mitä se sinulle markitsee?

• Anaalisoin-kyllä

Minä anaalisoin (tyhjennän) itseni lähes päivittäin. Joskus saattaa olla lievää ummetusta ja anaalisointi ei ole tarpeen. Ehtii sitä pytylle istahtaa seuraavanakin päivänä ja kuka hullu siinä pytyllä istuisi tunteja.

• Vammaisuus

Vammaisena ei ole helppoa elää IHMISENÄ. Kun kohtaa koko ajan valtavaa ennakkoluuloa ja vastarintaa jossain asiassa. Myös hiljaisuus, ts. huomaamattomuus viranomais- ja työnantajan puolella on vahingoksi IHMISELLE!

• meirikki-

Tuolla joku sanoi olevansa elämänvirrassa olevasa ajopuu,
      samaa en voi sanoa itsestäni,
      mietin personallisuuttani,
      olen lapsesta asti ollut hyvin määrätietoinen, päättäväinen, lujatahtoinen, hyvätahtoinen uskovainen ihminen,
      mutta myös hyvin loukattu,
      sieluni haavat on hyväävauhtia arpeutuneet, mutta huomaan sisäisen pelkoni ,
      jos niihin koskee ne repeää märkiviksi haavoiksi jota en enää elämältäni tahdo.
      olen ihminen, suurilla kirjaimilla.

• ent.siivoojaparka

Sinulla on tietysti omat ominaisuutesi niinkuin ajopuullakin on.

• Olen besserwisser, parantumaton tauti näyttäisi olevan. Mä en jätä paljonkaan tilaa vastapuolelle. Tiedän paljon asioita, ja kokemustakin on kertynyt sekä henkisesti että fyysisesti, eikä siinä kai mitään, kellepä tässä iässä ei olisi. Mutta koska olen pohtivaa, suorastaan ruotivaa tyyppiä, kaivelen perusteellisesti sisimmästäni ja ympäriltäni.
      Luulisi että kun kerta tiedostan ongelman, se olisi helposti korjattavissa. Ei kylläkään ole. Kun taas huomaan että tästä mä tiedän paljonkin, intoudun ja jyrään. Jälkeenpäin on myöhäistä, ei auta vaikka kuinka otsa etsii kämmentä.

• primim

Mitä arvelette paljonko sukupuoli, ikä tai ammatti altistaa
      kaikenlaiseen maailman seulontaan niin maan kaikenlaisis asioissa
      - erottamaan olennaista, olevaista epäolennaisest, totuutta epätodesta,
      loukkaantuneisuutta loukkaamattomuudesta ´yms
      Rajallisuutta rajattomuudesta - Meirikki kirjoittaa hyvn ja ihan asiasta.
      Vaikkapa analysoinnista, havainnointiin perustuvasta ihmisaistien toiminnoista.
      Toises ketjus joku on jo ehtinyt kieltää kaiken kyselyn ja utelun nuoriks nimeämiltään.

• Ehkä jo päältäpäin näkee sen, että olen ihminen.
      Turha sitä on kysyjälle kertoa.
      En muista että kukaan olisi minulta koskaan kysynyt, jotta mikä sinä luulet olevasi.
      Sitten pitäisi hetken aikaa miettiä.
      Eri asia jos kysytään kuka olet, siihen on huomattavasti enemmän kerrottavaa.
      Voisi aloittaa lapsuudesta ja päätyä tähän hetkeen, tosin kyselijä saattaisi siinä vaiheessa olla kyllästynyt ja poistunut paikalta kiireisiinsä vedoten.

• Elämä luo edellytykset yhteis-kunnalle.
      Niissä rajoissa kehittyy yksilö.
      En katso olevani kovinkaan uniikki, saati itseni yksilö.
      Itsensä kehuminen yksilölliseksi on hyvin yleistä.
      Eikä se ole pahasta.
      Totuus on kuitenkin tuolla jossain.
      Paljon kauempana kuin 8 Miljardin "yksilön" joukossa.
      Tunnustan kuitenkin joskus hymyileväni itselleni(kin), huomatessani että luulot
      itsestäni pullistuvat liikaa.
      Tuo ominaisuus on luultavasti pakollista.
      Ilman sitä, ei elämä mene tarkoitetun hyvin eteen-päin.
      Nostakaa siis edelleen Vakkanne kantta ylpeänä.
      Jos nokka on pystyssä, ei pari tervattua höyhentä pyrstössä merkitse mitään.

H.

• 56789

Tämä on parasta mitä tältä palstalta on ilmestynyt aikoihin:
      - Jos nokka on pystyssä, ei pari tervattua höyhentä pyrstössä merkitse mitään.
      Hunksi nyt antaa vaan anteeksi että lainasin. Mutta kun tää on niin tylsää yleensä. Seuraava kirkas ja viisas ajatus ilmestynee kuukauden tai parin päästä. Tuskin H:lta. Lienenkö lukemassa?

• "56789"

Minua saa lainata, minuun saa viitata.
        Kiittää, kurittaa, halventaa.
        Missä ja milloin vain, kunhan aina mainitsee nikkini.

Viisaus ei ole yksin minun varassani.
        Auttaa kuitenkin, jos laittaa minut koetukselle.
        Toivottavasti et kokonaan menetä uskoasi minuun.
        Olisi inhoittavaa tuntea että minä olen saanut sinut katoamaan.

H.

• Korppis1
        hunksz kirjoitti:

"56789"

H.

Masokisti

• eppu2
        hunksz kirjoitti:

"56789"

H.

Lainataan ylempää. ´´Totuus on kuitenkin tuolla jossain´´ no siellähän se, jotkut eivät ole siitä kuulleetkaan.
        Liittyykö tuo pullisteluun vai nokkajuttuusi, kun kehoitat nikkisi aina mainitsemaan.
        Vaan empä tiedä ketään, kuka olisi DNA:nsa vaihtanut.
        Jos siinä vakassa ei mitään ole, niin mitä voi toiselle antaa. (enkä puhu mammonasta)

• Korppis1 kirjoitti:

Masokisti

"feikki-korppis1"

Elämä voi mennä niinkin että kampura-jalka katselee ihaillen Nooralotta Neziriä.
        Vaikka ei haluaisi, niin kipeätä tekee.
        Varsinkin, jos yrittää oikoa vääryyksiään.

H.

• eppu2 kirjoitti:

Lainataan ylempää. ´´Totuus on kuitenkin tuolla jossain´´ no siellähän se, jotkut eivät ole siitä kuulleetkaan.
        Liittyykö tuo pullisteluun vai nokkajuttuusi, kun kehoitat nikkisi aina mainitsemaan.
        Vaan empä tiedä ketään, kuka olisi DNA:nsa vaihtanut.
        Jos siinä vakassa ei mitään ole, niin mitä voi toiselle antaa. (enkä puhu mammonasta)

"eppu2"

Vakka ei koskaan ole niin tyhjä kuin miltä näyttää.
        Aina siinä jotain on.
        Minullakin on vähintään nikki.
        Hengestä ei DNA:ta voi ottaa.
        Siitä voi ottaa vain opiksi.
        Ottaisit sinäkin, etkä kirjoittaisi turhuuksia.

H.

• eppu2
        hunksz kirjoitti:

"eppu2"

Vakka ei koskaan ole niin tyhjä kuin miltä näyttää.
        Aina siinä jotain on.
        Minullakin on vähintään nikki.
        Hengestä ei DNA:ta voi ottaa.
        Siitä voi ottaa vain opiksi.
        Ottaisit sinäkin, etkä kirjoittaisi turhuuksia.

H.

No mutta Hunksz, minä en koskaan kirjoita turhuuksia, en ole koskaan kirjoittanut, enkä tule kirjoittamaankaan.
        Henkinen DNA, se on siellä jossain.

• Etupuolitakapuoli

Riippuu ihan siitä kuka kysyy. Ei sitä terve ihminen ala kaikille aiheetta avautumaan.

• jo.jo.vain

"Mihinkäs sitä nokkansa työntää ellei joka asiaan" kuka mikä hän lieneekään.

• henrjii

olen jo sen sanonut
      H helleri, kupu kelleri, lasken laukulla mäkiä
      tulen kontilla kotia

• de-meter

Mitäkö vastaisin, jos joku kysyisi, mikä olen ? Kuka nyt niin kiinnostunut olisi ? ..))
      Enempi ihmiset tykkäävät esitellä itseään...
      Täytyy kyllä kertoa, että eilen annoin pitkän selonteon siitä, millaisia töitä olen elämäni aikana tehnyt ja olin itsekin aika hämmästynyt. Siis siitä, miten moneen on taipunut ja vähin eväin, epäpätevänä lähes kaikkeen mitä on tehnyt.
      Keskustelukumppanini olivat sosiaalialalla ja peilasimme työelämän muutosta omien- ja heidän kokemustensa kautta. Pätevyysvaatimuksia ollaan kiristämässä, eikä työkokemus enää paina samalla tavalla, elämänkokemuksesta puhumattakaan. Vähäisellä elämänkokemuksella korkeasti koulutetut henkilöt joutuvat hoitamaan eri tavalla syrjäytyneiden asioista...Vaikea yhtälö.
      Itse syrjäydyin nyt pahasti aiheesta, tyypillistä minulle. Itseanalyysiä !

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      177
      4834
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      3416
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      40
      2233
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      26
      2004
    5. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      47
      1946
    6. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      680
      1906
    7. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      117
      1841
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      138
      1767
    9. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      45
      1525
    10. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1431
    Aihe