Uudenvuoden juhlat,Songkram.

Huhtikuun puolen n paikkeilla on hillittömien vesi festivaalien aika.
Tervetuloa Thaimaahan silloin.
Mielestäni ne on parhaat bileet missä olen ollut ikinä.Vaikka vaatteet siellä kastuu,koska perinteisiin kuuluu veden heittely tuntemattomien ja tuttujen niskaan.
Mutta,koska silloin on vuoden kuumin aika,se vain piristää.Ja jaksaa taas paremmin.
Meidän kylään tulee aina sukulaiset ja tutut Bangkokista ja joitakin jopa euroopasta.
Viski ja olut virtaa ja kaikki tarjoaa karnevaali kulkueessa huikkaa.Tarkkana pitää olla,ettei väsy yllätä.

7

133

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jompparirules

OK, Pattiksella nähdään, jos vierailet täälläpäin

• PatilanOssi

Hilpeät juhlat, vaikka en olekaan kuin pari kertaa siihen vuodenaikaan ollut. Pattiksella olin ekan kerran ja kastuin kunnolla ja hauskaa oli riittämiin. Pienessä maaseutukaupungissa toisen kerran ja kait säälivät siellä siihen aikaan harvinaista farangia, katselivat monesti, niin kadulta, kuin autonlavaltakin, mutta jättivät kuitenkin kastelematta jota hieman ihmettelin. Seuralaiseni kertoi, että olen niin harvinainen siellä, että eivät uskaltaneet kastella. Isot saavit oli autojen lavalla vettä ja jäätä seassa, suoraan ämpäreillä heittivät jäävettä ja tietenkin vesipyssytkin oli mukana.

• yituyfghjuik

oletkohan mahtanut olla?jiyindii arai?i baa knöi?zsai!

• amaran

Eikö se ole Songkran???

• Kyllä se on Songran,Budhalaisten uuden vuoden juhla.Monissa työpaikoissa on viikon loma ihmisillä,että voi bailata ankarasti.

• KukaTykkääMoniEi

Kaksi kertaa Songkramin aikaan ollut. Älypuhelimet, kamerat voivat mennä rikki kun saavat liikaa vettä. Monet farangit tähtäävät vesitykeillä kasvoihin joka on idioottimaista kun vettä tulee silmiin paineella. Päivisin ei kannata liikkua jos kuivana haluaa pysyä.

• riittävänuseinkäynyt

Olen ollut ja ei iknä enää, nyt otin paluun 13. huhtikuuta.
      Aivan kusipäistä touhua, paitsi, jos on itse idiootti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      39
      5150
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      518
      1730
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1100
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1008
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      943
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      921
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      870
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      814
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      803
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      738
    Aihe