Miksi näin? sekä nykyisissä edustajista usea ikääntynyt kertoo medialle sairauksiiaankin.suomi ei tarvitse vanhoja.sairaita kansanedustajiakaan??eikä alkoholistejakaan?
Ylivanhoja ehokkaita eduskuuntaamme.?
5
169
Vastaukset
- 200
Kansanedustaja eero lehti n 71 vuotias. selkeesti eläkeiässä. unettaa ja väsyttää kovasti.pitää jäädä jo kotiin huilaan. ei eduskuntasaliin penkinlämmittäjäksi.
- Vaipanvaihtajat
Ainoat sakit jotka osaavat hommat heti . Uudet tarvitsevat avustajia jopa torkkupeittojen asetteluun . Nyt näemme uudenpolven lakivalmistelua soten myötä , kukaan ei tiennyt mimmonen tuluskukkaro tulooooo
- tosion
Vanhukset vanhainkotiin,ei eduskuntaan,dementoituneet,ahneet,rumat punikit työväentalojaan purkamaan?
- Tasapuolisesti
Luonto hoitelee 1940 luvulla syntyneitä öykkäridemareita kirkkomaahan kovalla kädellään?niille pitää tehdä arkutkin työväentalojen lahoista punttilaudoistaan?tuppeensa sahatuistakin.
- kepukerho
Kepulaisten keski ikä tulee olemaan 70 vuotta. Eduskuntaan uusi kerho entiset rollaattorikonnat? Voipi tulla että Venäjän paapominen vain lisääntyy. Vaalirahat on jo jaettu, eiku mainostamaan. Vaalien jälkeen ollaan sitten hyviä kavereita rahanjakajille.
Kanki Kaikkonen oikeusministeriksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1103590
- 633216
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832523
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422144- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706