Ensimmäisen lapsemme saimme ivf hoitojen avulla. Pakkaseen jäi hyvä määrä huuruneniä.. Eli PAS:lla mennään todennäkösesti seuraavan kerran..
Kun toisen lapsen aika joskus koittaa, täytyykö jonottaa taas se puoli vuotta vai lähdetäänkö tyyliin seuraavasta esim.2-3kk sisällä jo siirtoon? Täytyyköhän kuukautisten olla alkaneet??
Asia selviäisi varmasti kun soittais klinikalla mutta kysynpäs ensin täältä jos jollain olisi omakohtaisia kokemuksia.
:)
Toinen lapsi ja ivf-jono
3
175
Vastaukset
- Tuttelituu1
Eikö kukaan??
- mimän
Mulle ainakin sanottiin että nyt kun tehtii ensimmäinen alkionsiirto ni jos ei onnistu ni ehtii vielä ennen kesäsulkuja kokeilla passia eli ei tartte puolta vuotta enää odotella, näin minä oon käsittäny mut voihan olla ero käytäntöjä muualla :-) niin ja yks kierto välissä kuukautisia.. (olipa hankalasti selitetty :-D)
Saako kysyä onnistuiko teillä ensimmäinen ivf hoito? Itselläni piinapäivät menossa vasta, eikä jaksaisi odottaa ku oireitakin on vaan lugejen takia :-(
- Etsijä14
Hei, hiljaiselta näyttää tämä pino.. Osaatteko neuvoa jotain toista vastaavaa keskustelua, jossa vilkkaampaa? Ü
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111692Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411445- 681169
- 541163
- 741055
- 109979
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55960Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53870Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla6861- 82840