Naiset ei tykkää, kun niiden terveyspalstalla käydään sössimässä. Valittavat ylläpidolle, ylläpito tuhoaa viestejä. Voi harmin paikka.
entä,kun eivät ymmärrä
11
88
Vastaukset
- MiGey
Ketä kiinnostaa, ainahan ne on ulisemassa kaikesta.
- Linkkiä-saisko
Niin,olisi edes laittanut linkin semmoiseen naisten tervauspalstaan, mutta ei.
- suksi-vittuun
Linkkiä-saisko kirjoitti:
Niin,olisi edes laittanut linkin semmoiseen naisten tervauspalstaan, mutta ei.
Ihme, että olet tänne osannu tulla, kun olet noin avuton.
- tässäsulle
suksi-vittuun kirjoitti:
Ihme, että olet tänne osannu tulla, kun olet noin avuton.
- suksi-vittuun
tässäsulle kirjoitti:
Kappas, oletko käyny atk-kurssin ku osasit linkittää jonku paskan videos tänne? Vai kysyitkö siihenki neuvoa kaverilta?
- präzkowa
Beibi, leivo mua tänä yönä!
- Tätsykki
Ihanaa, te ootte niin suloisia mussukoita pusi pusi! :D
- Episodia
Muistui mieleen yksi akustinen episodi. Olin nimittäin muinoin ihan normi aamukakalla. Suolessa oli kai jonkunmoisen tulpan takana melkoinen kaasulatinki, joka purkautui erittäin voimakkaasti pamahtaen. Hämmästyin voimakasta ääntä, se oli tosiaan terävähkö pamaus. Sitten päivemmällä porraskäytävässä tuli seinänaapuri vastaan eikä voinut pidättää nauruaan. Tässä kerrostalossa on surkea äänieristys ja pamaus oli kuulunut naapuriin, tietysti. Onneksi naapuri otti huumorilla, ei sentään luullut sodan syttyneen.
- karmeaa----
Episodia kirjoitti:
Muistui mieleen yksi akustinen episodi. Olin nimittäin muinoin ihan normi aamukakalla. Suolessa oli kai jonkunmoisen tulpan takana melkoinen kaasulatinki, joka purkautui erittäin voimakkaasti pamahtaen. Hämmästyin voimakasta ääntä, se oli tosiaan terävähkö pamaus. Sitten päivemmällä porraskäytävässä tuli seinänaapuri vastaan eikä voinut pidättää nauruaan. Tässä kerrostalossa on surkea äänieristys ja pamaus oli kuulunut naapuriin, tietysti. Onneksi naapuri otti huumorilla, ei sentään luullut sodan syttyneen.
Hyvä ettei tullut diplomaattinen *selkkaus* tästäkin pröööttttistä
- Muuallakin
http://www.mtv.fi/uutiset/ulkomaat/artikkeli/ruotsalaislehdet-tukholmassa-kuulunut-kova-pamaus/5219196
Tukholmassakin joku kävi kakalla.
- WoiKauhia
Jälleen waltawa pamahdus Tukkiholmassa:
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1446798598800.html
"Pora oli lentänyt läpi ikkunan, rikkonut sen ja laskeutunut peltikatolle. Kattoon osuessaan se oli aiheuttanut ison pamauksen."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647