Koulu "pelottaa"!

jokuneuvooauttaa

Totta. Mahani joskus murisee tunnilla ja useasti pojat ovat luulleet sitä murinaa pieruksi. Olen nyt alkanut lintsaamaan ja minulle tulee varmana maanantaina ongelmia, koska olen wilman kautta kaittanut äitini nimissä, että olen kipeä jne. Minulla ei ole kavereita, koska paras kaveri muutti pois, eikä olla enään nähty. Muut minun luokkalaiset ei hyväksy minua heidän joukkoon, kun ne ovat sellaisia "salee" tyyppisiä. Kiitos, jos jollain on antaa neuvoa tai apua.

4

88

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • candycrherst

Hmm .. Voisiko olla tressi?

• Moikka jokuneuvooauttaa!

Olisiko sinulla koulussa tai kotona joku aikuinen, jonka kanssa voisit puhua asiasta? Opettajasi ja koulusi muu henkilökunta varmasti haluaisivat, että viihtyisit koulussa, ja uskomme, että he voisivat auttaa sinua tilanteessasi – ja varmasti haluaisivat tehdä sen eteen voitavansa. Myös näiden lintsaamisten selvittely voisi olla helpompaa vilpittömällä mielellä, jos kerrot, että koulu pelottaa ja muita tuntemuksiasi.

Asioilla on taipumus järjestyä!

Aurinkoista kevättä toivottaa
      NettiSaapas Jyväskylästä

• jokuneuvooauttaa

Heippa. Minulla ei ole ketään kelle sanoa, ei edes kotona. Jos sanon äidilleni niin hän ei välitä vaan käskee menemään kouluun ..

• einiinsale

minnasmile katoa ny jo täältä mainostamasta.Sulle ap.maha helposti murisee kun jännittää mut sun pitäis päästä tosta eroon et ei tarvis lintsailla jää muuten pahasti koulus jälkeen.Onko ope sellanen jolle vois puhua tästä kaveriongelmasta nii se vois vähä auttaa esim.parityöskentelys vois määrätä ne parit tunnilla ja muutenkin keskustella et kaikki otetaan mukaan.Syrjiminen on myös kiusaamista ja koulun pitää siihen puuttua.Voisiko ens syksynä vaihtaa rinnakkaisluokalle jos oma luokka on vähä ahdistava?Tarviit tukea ja rohkaisua ja itseluottamusta siit se lähtee:)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      120
      3257
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2096
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1905
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      406
      1816
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1671
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1477
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      120
      1341
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1231
    9. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1216
    10. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      435
      1088
    Aihe