Atso on kymmenvuotias pikkupoika. Atso on eestiläistä syntyperää ja hänen puheessaan voi erottaa hienoisen aksentin, vaikka hän on asunut useampia vuosia Suomessa. Atson äidin täytyy tehdä yötöitä saadakseen rahat riittämään. Atson äiti on pimeä työntekijä, joka elää alituisessa maahanmuuttoviranomaisten pelossa.
Atso
Bilteman.uros-naarasvaihdin
3
661
Vastaukset
mitä ihmeen järkee on täyttää palstaa tollasella ihan turhalla vai ootkos just oppinut kopioimaan tekstejä että haluut kovistella isoilla pojille ja toiseksi ketään ei kiinnosta monen vuoden takaiset sivurooli hahmot
- Saku Sammakka
Emmä tommosta muista. Onko se joku tuleva hahmo?
Onko sen äiti huora? - kkkkk
En tasan osata elämää, mä en halua elämää, pärjään ilmankin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil291316