mistä ihmeestä tää johtuu? onko mulla joku tulehdus tai sairaus alla, että aina kun urheilen, vähnkin,laji mikä tahansa, sen jälkeen alkaa aivan kauhea horkkamainen kylmyys,ja kalpeus.Esim. puolen tunnin kävely juoksulenkki, tai esim. tunnin kuntoilu sisätiloissa (aerobiccia ja käsipainoja ),sama juttu aina. nukkumaan pitää mennä kahden täkin, takkien, ja melkein hattujenkin kanssa,ja silti paleltaa.
Jäätävä kylmyys urheilun jälkeen!!
MISTÄJOHTUU
1
98
Vastaukset
- PiLan
Nautintoaineet, myrkyt poistuu ja maksa työskentelee kiivaasti vieden energian? Kuntoilet liian rajusti ja elimistössäsi ei ole sokeria? Vertaa autoon talvipakkasessa: huono akku ja käynnistät liikkeelle lähtiessä kaikki hilavitkuttimet. Syö kunnolla, liiku hellästi elimistöäsi vaalien ja kiiinnitä huomiota jaksamiseesi. Antibiootit, nuhat, liian proteiinipitoinen ruokavalio suhteessa hiilareihin. Autovertaus taas, sokeri on bensaa valkuaisaineet sylinterin ja männän osia, rasvat öljyä. Sorry oli ihan pakko, toivottavasti sain sinut hymyilemään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595