Noin viikko sitten kirjauduin spostiini, niin tulee teksti ''oletuskansion noutaminen tässä sovelluksessa ei onnistu. Häiriö ei lähde ennen vian korjaamista'' ajattelin, että spostin huolto on kesken, mutta tänään kirjauduin ja sama teksti ja kansiot hävinneet. Mistä vika johtuu?
sähköpöstin kansiot hävinneet
7
97
Vastaukset
Hups. Otsikko pitäis olla sähköpostin kansioit hävinneet :D
- suomi25-1.on.leluposti
Oikeassa reunassa ylhäällä "Näytä", valitse se ja sitten "Kansionäkymä"
Nämä on näitä Suomi24 idioottimaisuuksia.. eli oletuksena kansioita ei näytetä!!!!!
Vaihda oikeaan sähköpostiin, esim. Gmail tai Outlook.joo kokeilin jo tuota mutta mitään ei tapahtunut. Sivun alle ilmestyi keltainen palkki jossa luki ''palvelin ei saatavilla''
Hei,
Sähköpostiongelmissa kannattaa olla yhteydessä käyttäjätukeemme palautelomakkeen kautta.
Ystävällisin terveisin, Suomi24 /Oona- julkisuus.laitto.korjaan
hohhoijaa..
palautteisiin ei kukaan vastaa.
Kannattanee ottaa yhteyttä lehdistöön ja saattaa tämäkin kura kaikkien tietoon!!! Samat ongelmat täällä, jo 4.s päivä. Joka päivä olen laittanut palautetta tukeen, mutta ei yhtään vastausta ole saapunut.
Suomi24 käski vaihtaa salasanan jonka jälkeen ei ole toiminut, samat viestit:palvelin ei saatavilla ja yhtään sähköpostia ei näy.
LAITTAKAA SÄHKÖPOSTI TOIMIMAAN JA VASTATKAA PALAUTTEISIIN !!!
- postipaten.postitoimisto
Kenenkään ei ole pakko käyttää suomi24 sähköpostia. Ilmaisia ja varmasti toimivia on viljalti. Alla listaa (englanniksi) ja ominaisuuksia vaihtoehdoista.
http://email.about.com/od/freeemailreviews/tp/free_email.htm
Suosittelen vaihtamaan pois Suomi24:sta. Jäljet on moneen kertaan jo nähty ja Suomi24 on käyttäjänsä koulinut ja pettänyt uudelleen ja uudelleen. Äänestäkää jaloillanne!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 983413
- 623107
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802403
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402056Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil401634