Nyt todella paha kysymys. Nissanin moottori kilistää lämpimänä aivan kuin venttiilit kilisisi. On käytetty nissanin huollossa ja ei auttanu. Ei ole myös nostimen pukit löysällä tms.. Ja LISÄKSI, tuo kilinä kuuluu vain ajon jälkeen. Eli jos käy pihassa käynnistyksen jälkeen vaikka puolituntia, ei kuulu mitään erikoista. Mutta jos ajaa kymmenen kilometriä ja pysähtyy, kuuluu tuo nakutus. Vm 1988 ja 1.6
Olisko joku sytytys juttu ehkä tms..
Lisäksi tuo ääni ei aina ole yhtä kova.
Ihme kilinä, muttei aina.
gngf
1
518
Vastaukset
Venttiilit EIVÄT kilise koskaan eikä missään.
Tarkasta sytytyksen ajoitus (sytytysennakko) ja se, että onko oikeat sytytystulpat. Jos OK, tarkasta kekipakosäätäjä ja alipainesäätäjä. Mitä bensiiniä käytät - vaaditaanko 98:aa ja käytät 95:ta? Jos, niin tahallasi rikot moottorin ja se MAKSAA.
Ellet osaa itse korjata, vie korjaamoon jossa osaavat asiansa.
SE KILINÄ SÄRKEE MOOTTORIN: männät halki, kansi halki, laakerit loppu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496385Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6512679Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831219- 841145
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.841124Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601088Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2901080- 871072
- 70971
- 228864