Niin siinä sitten kävi.
Posari muuttuu Lappariksi
12
<50
Vastaukset
Vuodesta 1986 pärjänny ilman. Eipä tuu ikävä. Ens vuonna onkin sit 30v juhlat ilman typerää aviisia, toivottavasti lakkaa kokonaan.
- Kemi-Tornio
Nyt pitäis tämän paikallislehden satsata. Potentiaalisia asiakkaita Kemi, Tornio, Keminmaa, Simo, Tervola, Kuivaniemi, Ylitornio ja Haaparanta.
http://issuu.com/finland/docs/sivut_11edeea192191c?e=0/11917576 - lääniloiset
hahahahah lukekaa nyt sitten oikean Lapin asioita Rovaniemen lehdestä :D
Te kemiläiset ette kuulu oikein Ouluun, ettekä Rovaniemelle... Perustakaa oma lääni, niin muiden ei tartte kattoa teidän lääniloisimista!- pello
onko rovaniemi muka lappia...epäilen
- lapinasukas
Hyvä vain :) Jospa nyt Lapinkin asioita ajetaan yhdessä ilman nurkkakuntaisuutta. Toisaalta on ihanaa kuulla mitä muuallakin Lapissa tapahtuu, eikä aina tuijottaa näitä samoja Meri-Lappilaisia naamoja.
- Ehkätilaanlapinkansan
Lapin Kansa on ollut tähänkin asti oikea sanomalehti,posari muuttunut lehdykäiseksi ilman mitään omaa linjaa.Toistaa muualta kopioituja pätkäuutisia,nekin usein päivien takaa.Ylenpalttista jargonia lumilinnan erinomaisuudesta ja matkailun Kemille tuomista rahavirroista. Posari joutaa mennä, oli aikoinaan hyvä lehti.
- tehtaanpiiputsontaa
On se hienoa turisteilla näyttää kuvia kemin reissusta, kun joka kuvassa näkyy tehtaan savupiiput. Ymmärrätte varmaan nyt mistä kemin vetovoimattomuus johtuu matkailualalla? Pelkkä ohi ajaminenkin pyykkipoika nokassa. Häpeäisitte edes!
- pasha123
Sehän kertoo kunnan vauraudesta.....raha nääs haisee
- Pashaeiolerahaa
pasha123 kirjoitti:
Sehän kertoo kunnan vauraudesta.....raha nääs haisee
No mites ne kunnan talousvaikeudet?
- haisunäätä
Pashaeiolerahaa kirjoitti:
No mites ne kunnan talousvaikeudet?
kunnan talousvaikeudet ei tietääkseni haise...paitsi vertauskuvallisesti...
- MoosesBonnier
Kaikki nämä Lännen Median lehdet on Jerusalem Newsin paikallisversioita. Juudean Sanomia. Samaa sontaa samoilta tekijöiltä. Yksi pikku-uutinen lehmän poikimisesta Louella ei tee lehdestä Peräpohjolan väestön äänenkannattajaa...
- Näin
http://mediaauditfinland.fi/wp-content/uploads/2015/04/Levikkitilasto2014.pdf
Syy jatkuvalle saneeraukselle löytyy liitteenä olevasta linkistä. Levikkimäärä tippuu alaspäin koko ajan, eli maksajat vähenee. Liiketaloudellisin periaattein toimittaessa kustannuksia on karsittava vaikka se merkitsee henkilöstön määrän uudelleenarvointia vaikka vähentämisen kautta. Näin se menee, näkis vaan saman kuntataloudessakin ei siellä pärjää olettamuksilla, eikä arvoidaan, uskotaan linjalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564790Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031424
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231336- 881332
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1271111Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681055Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi253950- 71942