Rauhaa uskon ystävä,
Uusin kirjoitukseni on jumalattomille suunnattu evankelioiva kirjoitus: http://www.kotipetripaavola.com/neljalopunajansyntia.html
Ps. Jos kokee sydämellään, niin kirjoitusta on hyvä levittää eteenpäin jumalattomien keskuuteen.
Jumalan siunausta t:Petri Paavola
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Messias Herrassa Jeesuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
Viesti Petriltä
8
<50
Vastaukset
- näkymätön-ninni
Vaikuttaa hyvältä kirjoitukselta pikaisesti vilkaistuna.
Täytyy syventyä lukemaan tarkemmin kunhan on rauhallinen hetki. :)- Samointäällä
Sehän se riesa, se ajanpuute aina.
- Niinpäniinl
Nytpäs luemme paavolan kirjoituksia.
- näkymätön-ninni
JarmoEklund kirjoitti:
Jarmo nauraa... "et sä Ninni ole ihan jumalaton" ...XD
Huh helpotus! :D :D
Onneksi en ihan! :D
- uskovaheniklö
Tarkkaa kuvausta lopunajasta.
Hyvä muistutus ihan jokaiselle tämä aloitus.
- Petriltä.näin
Raamattu kertoo neljästä synnistä, jotka vaikuttavat lopunajan ihmiskunnassa. Toki lopunaikana vaikuttaa monenlaisia syntejä, mutta ilmestyskirjan mainitsemat neljä syntiä ovat kaikkien nähtävissä sekä myös ikään kuin piilossa ihmisiltä, niin etteivät kaikki niiden harjoittajat ymmärrä tekevänsä näitä syntejä sekä niitä tehdään myös salaisesti.
Riippumatta siitä uskotko Raamattuun vai et, niin Raamattu kuvaa erittäin tarkasti ihmisten lopunajan elämänarvoja ja syntejä, eli aikaa jossa me elämme. Ilmestyskirja on kirjoitettu noin 2000 vuotta sitten. Miten on mahdollista, että sen ajan ihmiset kykenivät kirjoittamaan ja kuvaamaan tarkasti tulevaisuutta 2000 vuoden päähän heidän omasta ajastaan? Raamattu sanoo, että koskaan ei ole tuotu esille Raamatun profetiaa (Jumalan sanan opetusta) ihmisen tahdosta, sillä Raamatun kirjoittajat ovat puhuneet ja kirjoittaneet Pyhän Hengen johdatuksessa ja sen minkä he puhuivat ja kirjoittivat Raamattuun, niin sen he saivat Jumalalta.
Raamatun kuvaus ajastamme paljastaa monia ikäviä asioita, mutta se myös antaa syntiselle ihmiselle mahdollisuuden vastata Jumalan rakkauden kutsuun. Jokainen ihminen on osallinen jollain tavalla johonkin lopunajan neljään syntiin sekä toki myös muihinkin synteihin. Sinulla on kuitenkin mahdollisuus vapautua synneistäsi ja saada syntisi anteeksi uskon kautta Herraan Jeesukseen.
Sisällys:
Lopunajan uskonnollinen palvonta
Murhat
Noituus
Haureus
Varkaudet
Loppusanat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1764757- 123306
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402213Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261984Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471916Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6661853- 1161816
- 1371737
- 451495
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101421