Mulla on nyt jonku viikon ollu semmosta ettei meinaa saada henkeä tai siis se tuntuu se sille, et pitää vetää syvään henkeä ku tuntuu että happi loppuu. Oon miettiny fyysisiä vaivoja mut ku se välillä unohtuu nii en usko että on sellaisista ja harrastan liikuntaa tms. Voiko tämmönen johtua vaan paniikkihäiriöistä tai niinku ahdistuksesta ? Mulla on siis ollut niitä.
ahdistus / hengenahdistus
apuaq
2
151
Vastaukset
- lekuriinvaan
Totta kai voi johtua. Voi johtua myös muusta. Mees ny käyden lekurissa. Voi olla myös mielenterveyteen liittyvää, vaan perusjutut on pakko tarkistaa ensin.
- Artsi7
Mulla johtu hengenahdistus ahdistuksesta, joka johtu työstressistä. Eroon hengenahdistuksesta pääsin hengitysharjoituksilla ja joogalla. Pidä liikunta mukana kuvioissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667